Hop til indhold

Kan pladen blive ryddet?

Featured Replies

Skrevet

Jeg valgte ikke at vende tilbage efter udløb af min seneste længere karantæne, da jeg forventede at det alligevel kunne have ført til at jeg ville blive smidt ud for godt.
Men nu hvor også jeg blev budt velkommen tilbage, har jeg valgt at genopstå fra graven med tak for at jeg må være her igen.

Men jeg har stadig!

8 advarsels points

Kan vores plader blive ryddet, og må vi starte på en frisk uden at vores advarsels point står til evig tid?
Hvis ikke, er det selvfølgelig også ok!

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Kun et rimeligt ønske.

Jeg står i nogenlunde samme situation.

Men hvis man ikke tildeles flere latterlige straffe, og karantæner er problemet jo egentlig løst……. 🙂

Skrevet
Kontant skrev, 1 time siden:

Kun et rimeligt ønske.

Jeg står i nogenlunde samme situation.

Men hvis man ikke tildeles flere latterlige straffe, og karantæner er problemet jo egentlig løst……. 🙂

Jo, men når ens advarsler ligger tilbage i hhv. 2015 og 2020, så .........

Skrevet

Altså fordi du har været i fængsel for narko smugling står det jo ikke i din straffeattest udadtil .. men stadig kan politiet stadig se det fremadrettet , om 10 år så selv om du ikke haf smuglet narko i de 10 år er det altid godt at vide du potentielt kan vende tilbage og har gjort det før .. så måske har man straf point for noget man ikke selv husker men måske har glemt men måske har været mere alvorligere karakter så man skal have muligheden for at trække det frem

Skrevet

Jeg fik slettet 3 ud af 4 strafpoint, da Stapleton og Bryan blev sat på græs.

Jeg ved ikke, hvad i har lavet. Jeg havde fået strafporto for at skrive “Tag en for holdet” om den slags. Det blev ksldt afsporing af samtalen. Jeg fik alle min hak i næbbet inden for 2 måneder.

I bliver nødt til at bringe jeres sager op for @Administrator

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.