Hop til indhold

Når der er bagmænd

Featured Replies

Skrevet
Møffe skrev, for 6 timer siden:

de kloge narre de mindre kloge"

Min kæreste talte om økonomiske bekymringer og så spurgte jeg hvorfor hun accepterer at betale en høj husleje. For det er hun ikke tvunget til og de hjælper hende ikke med noget. Jeg foreslog hun kunne leje et almindeligt sted sammen med en GP veninde. Så ville deres husleje falde dramatisk.

Så sagde hun noget jeg blev forbavset over: Hvis man er smart så kan man jo leje en bolig og lade den anden pige betale hele lejen og måske endda mere. Du giver dem for meget credit. De er ikke kloge, det er bare udnyttelse. Og hun er super sød, det er nok blevet normaliseret.

JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror min holdning er at alle der tager en del af pigernes penge sådan alt mellem 20% og 50% er dybt forkastelige og bagmænd.. Uanset hvordan de så ellers behandler pigerne.

Det er det der er problemet med udlejning nogen steder i hovedstadsområdet. Hvis man tæller pigens indtægter sammen, og ser hvilken procentdel der går på husleje, så kan 30 000 alligevel blive en hvis procentdel og det er ikke et hotel de får for de penge. Menneske handlere er endnu værre men alle bør overholde loven.

Jeg tror det ville være godt for mange piger med mere afkriminalisering. Men en ting der ville være en udfordring for nogen kunne være betaling af skat og andre regler. Ikke så meget at de skal betale, mere hvordan det foregår i praksis. I dag er det trivielt at komme fra Spanien og arbejde som GP. De skal bare have en flybillet, pas, evt en GP veninde til at hjælpe dem i gang og de er nok GP i forvejen. Super enkelt. Men hvis de skal betale skat så skal de vel også momsregistreres? Regler kunne blive en hurdle for nogen. Mon det ville betyde at de ville få brug for mere hjælp end de får i dag?

• Svar 116
  • Visninger 7.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg har her til formiddag tænkt lidt mere over det her med bagmænd og alfonser osv.. Især lige i en specifik situation blev det tydeligt at selvom bagmanden måske bare styrer pigens telefon så er han

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg synes godt nok der er en del mænd herinde der bagatelliserer at der står en eller anden hærdebred gut og tager halvdelen af pigens penge uden selv at have brugt et minut på madrassen😅.. Tænker i

• Slowman
    Slowman

Det er jo en umulig debat. Nogen maler fanden på væggen og fortæller om forfærdelige forhold og om at man hverken kan tro på hvad man ser, hvad pigerne fortæller og hvad andre erfarne sexkøbere fortæl

Postede billeder

Skrevet
Møffe skrev, for 4 minutter siden:

@latinas4ever Ja det er jo et spørgsmål, hvem der er "de kloge"

Som jeg nogen gange siger: Hvad man ikke har i hovedet, må man have mellem benene!

Det er ment sarkastisk - det ene udelukker ikke det andet 😆

Skrevet
Møffe skrev, for 4 timer siden:

@Den erfarne Jeg synes du tolker noget på det jeg skrev. At skylde "de forkerte" penge i thailand -er ikke sjovt -når pigerne så tager til dk. -hvor frivilligt er det så tror du? -og hvem hjælper dem med at arrangere det hele -nogen i netværket -hvor "de forkerte" også er en del af... -det er meget sammenspist, og man dækker over hinanden. "Mutter" er nærmeste -men det er mange "led i kæden" thaipiger kan være ligeså udsat -som nogen andre -specielt, hvis de ikke makke ret...

Jo mere man tror man ved -jo mere går det op for en, hvor lidt man ved...

@Møffe Beklager hvis du fik opfattelsen af at jeg lagde ord i munden på dig, det var ikke hensigten 😶
Ud fra dit første skriv forstod jeg at presset kom fra familien, at der skulle tjenes penge til forsørgelse/gæld, og at kutymen i Thailand dikterer at det er en piges opgave..
Men nu hvor "de forkerte" i dit andet skriv kommer ind i billedet og lægger pres på, er sagen jo noget mere alvorlig for pigen/familien. -Ja det er op af bakke for dem som bliver "fanget" i et net af løgn, manipulation styret af skruppelløse folk kun med profit for øje.

Dem som bor her nu, er blevet gift og selv driver/ejer en thai-klinik, er vel dem du kalder "mutter"? Har de selv været gennem samme mølle i deres yngre dage, inden de flyttede permanet hertil?

Skrevet

Jeg har her til formiddag tænkt lidt mere over det her med bagmænd og alfonser osv.. Især lige i en specifik situation blev det tydeligt at selvom bagmanden måske bare styrer pigens telefon så er han virkelig den der bestemmer hvor meget hun få at lave.. I den anmeldelse jeg stødte på hvor gæsten skrev på en pige men blev anbefalet en anden var det særligt tydeligt fordi Mr. Pimp jo egentlig kostede den anden pige en gæst ved at så effektivt sælge den nye og friske pige der knapt var landet i Danmark🧐..

Lavede min telefondame sådan et stunt så var hun blevet fyret på stedet det helt sikkert.!!! Det håber jeg den pige der blev franarret en gæst kan gøre..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Lavede min telefondame sådan et stunt så var hun blevet fyret på stedet det helt sikkert.!!!

Desværre er det nok ikke en mulighed af fyre den omtalte alfons….🙁

Skrevet

@Den erfarne "Dem som bor her nu, er blevet gift og selv driver/ejer en thai-klinik, er vel dem du kalder "mutter"? Har de selv været gennem samme mølle i deres yngre dage, inden de flyttede permanet hertil?"

Højst sandsynligt dem som er "proforma" gift. Og ellers afhænger det jo meget af ægtefællen. Thaier er også meget forskellige. "Mutter" er det pigerne kalder nærmeste chef -ligesom de kalder hinanden store-/lillesøster -Thaierne er generelt rigtig til gode til, at samarbejde, og udnytte alle forbindelser i et netværk... Magt/hierarki afhænger af flere ting... Men det er helt klart nogen piger der hurtig får fordele, hvis det viser sig de har omløb/hjerne... De kan måske få lov, at arbejde alene/blive mutter -men uafhængige/selvstændig bliver de aldrig -det er altid nogen bag -selv om de siger noget andet til deres kunder -for de ved, det er det de gerne vil høre...

Skrevet

@JenniferRomantica "Jeg har her til formiddag tænkt lidt mere over det her med bagmænd og alfonser osv.."

Du kan som dansker ikke sammenligne dig med en pige fra udlandet -der har bagmænd/alfonser... Og hvis du tror det kun er en "telefondame" de har, er det noget du har misforstået.

Sidst men ikke mindst -det kan være mange årsager til -en kunde ikke får den pige han har bestilt i første omgang... -f.eks.: hun kan have brug for en pause/være syg/dobbelt booket og ofte er det en liste, hvor pigerne står og krydses af for, hver kunde -så alle får kunder. En kunde kan så insistere på, at han vil have hende han har bestilt -det er ikke altid en fordel -da pigen kan blive sur/irriteret over ikke, at få pause mm... Endelig kan der være "en skat begravet" i den nye pige der "dårligt er landet" i dk. Selv om mange kunde synes det er træls de ikke får, hvad de har bestilt -hvis man tør tag chancen med en ny pige -kan det være -så meget bedre/større det man får;-)

Skrevet

Det kan også handle om at få pigen anmeldt før hun starter. Kan forklare, at der spørges til profil på EG eller nympho. Og hvis man skriver noget, de kan lide, får man nok chancen med næste pige.

Skrevet

Det sker nu nok ikke ofte at man bliver tilbudt at være sammen med en anden Thaipige end den man har skrevet til.

Jeg har over de sidste 3 år besøgt ret mange Thai piger og ikke oplevet det en eneste gang. Jeg har oplevet at få tilbudt en lidt senere tid end den jeg spurgte på, men faktisk ret sjældent.

Måske fordi jeg går udenom visse annoncer/piger?

Skrevet
Møffe skrev, for 8 timer siden:

Men det er helt klart nogen piger der hurtig får fordele, hvis det viser sig de har omløb/hjerne... De kan måske få lov, at arbejde alene/blive mutter -men uafhængige/selvstændig bliver de aldrig -det er altid nogen bag

Hvad forhindrer dem i selv at finde og leje et værelse og bare køre alt selv og dermed være selvstændig, hvis de altså har arbejdstilladelse længe nok? Hvem er bag dem som de ikke bare kan vende ryggen? Jeg kender flere ting der kan gøre det vanskeligt. Men det lyder kategorisk. Mener du bare at mange mangler Dieve’s albuer og at nogen har en "fortid"? Jeg kan ikke forstå hvordan det kan være umuligt.

Skrevet

Der er en mand i Aarhus som udnyttwr sårbare og desperate unge piger, tager halvdelen af pengene og presser priserne ned for at få så mange kunder igennem som muligt, lige efter hinanden uden pauser osv. Det foregår overalt.

Skrevet

@latinas4ever -når du "Jeg kender flere ting der kan gøre det vanskeligt." så ved du jo godt, hvad det handler om... (jeg kender kun til thaier) Intet er umuligt -naturligvis kan de vende ryggen til -men vil de det? -uden at have noget andet -f.eks. en mand -så ville det kunne lade sig gøre muligvis... Men har hun gæld/familie kræver det -nogen overtager betalingen...

Hvordan kan en pige få arbejdstilladelse ude hjælp?

Skrevet
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Hvordan kan en pige få arbejdstilladelse ude hjælp?

Jeg troede nogen af thaipigerne var EU borgere, gift med danske mænd, havde herboende familie eller havde boet her meget længe. Hvis de får hjælp af nogen de ikke er tætte på så risikerer de at stå i en svag position.

Skrevet
latinas4ever skrev, for 6 timer siden:

Hvad forhindrer dem i selv at finde og leje et værelse og bare køre alt selv og dermed være selvstændig

Æhh jeg er bange for, at jeg ikke forstår dit indlæg rigtigt.
Vi har 1 pige på 18 år, som sidder i Rumænien. Hun taler ikke engelsk eller Dansk for den sags skyld. Hun går så ind og booker billetter til danmark, finder ud af at komme gennem indrejsen. lejer en lejlighed på air BNB, som hun lige betaler for og skaffer en dansk telefon og indrykker lige nogle annoncer på nettet????
Kan du godt selv høre, at det lyder usandsynligt.
Altså laver du en aftale med dig (tænkt eksempel). Du betaler billetter, skaffer arbejdstilladelse, skaffer lejlighed og annoncer og telefon og alt det andet. DET gør du jo ikke gratis, selvom du er en flink person. Og nu skal hun så betale af på gælden med renters rente :)
Og så er spørgsmålet: Er hun handlet eller ???

Skrevet
Møffe skrev, for 2 timer siden:

har du læst, hvad jeg skriver?

Ja, selvfølgelig. Jeg svarede på dit spørgsmål: hvis de er EU borgere har de ikke brug for hjælp til at få arbejdstilladelse. Men du skrev i mandags at de har brug for hjælp fordi de kommer fra Thailand (og ikke EU) og at der bliver organiseret ægteskaber osv?

anmelder skrev, for 29 minutter siden:

Æhh jeg er bange for, at jeg ikke forstår dit indlæg rigtigt.
Vi har 1 pige på 18 år, som sidder i Rumænien.

Mig og Møffe skrev om noget helt andet, der er opstået flere temaer i tråden. Jeg spurgte Møffe om en detalje omkring thaipiger i Danmark, inklusiv dem der er 40 og har arbejdstilladelse og har været her længe.

Skrevet

@latinas4ever Herboende/eu-borgere thaier -dvs. de er gift/har været det -kan jo gøre det i teorien alene (starte op som gp) Men det er mange issue i det. Og hvorfor skulle de have lyst til, at gøre det helt alene... (vi er ud af en tangent i forhold til tråden. Du må gerne skrive pb/finde en passende tråd)

Redigeret af Møffe
Glemte noget.

Skrevet
anmelder skrev, den 29.7.2026 at 23:36:

Altså laver du en aftale med dig (tænkt eksempel). Du betaler billetter, skaffer arbejdstilladelse, skaffer lejlighed og annoncer og telefon og alt det andet. DET gør du jo ikke gratis, selvom du er en flink person. Og nu skal hun så betale af på gælden med renters rente :)
Og så er spørgsmålet: Er hun handlet eller ???

Hvis den person som hjælper, mand eller kvinde virkelig hjælper med det hele og kun tager en fair betaling og overlader til pige hvad hun vil og ikke vil sælge. En sød, hjælpsom person, så vil jeg ikke kalde det handlet, men der er stadig ulovligt.

Men det er nok en meget tænkt situation. Personer der “hjælper” piger i den branche er nok generelt nogle skidderikker, der udnytter pigerne. Tager sig for godt betalt, presser pigerne til mere end godt er og som ofte “opbevarer” pigernes pas. Der er selvfølgelig nogen der er mere rimelige og nogen som er helt forfærdelige, men søde og rare, støttende og helt fair! Jeg tror det ikke.

Skrevet
Cornell skrev, den 22.7.2026 at 22:23:

Man skal nok være naiv - eller virkelighedsfornægter - hvis ikke man ved at der er bagmænd bag mange af de udenlandske GP’ere. Ikke mindst bag de meget unge og smukke øst-piger på Nympho. Det ligefrem fremgår direkte af en af de seneste anmeldelser.

Men hvor er moralen og etikken henne, når vi ved det, burde vide det, eller i hvert fald har en fornemmelse af st det er tilfældet? Og når man så samtidigt ved at nogle, i de væste tilfælde, bliver lokket til Danmark med helt andre forudsætninger, mens andre er kommet hertil, vidende hvad de skal lave, men på helt andre vilkår end de er lovet. Kan vi som kunder så tillade os at vende det blinde øje til, og alligevel stikke den ind?

Jeg synes, det er en farlig generalisering at antage, at unge østeuropæiske kvinder automatisk er styret af bagmænd. Ja, menneskehandel eksisterer, og det skal bekæmpes benhårdt. Men der findes også mange voksne kvinder, som arbejder selvstændigt og frivilligt. At skære alle over én kam hjælper hverken ofre eller dem, der faktisk driver deres egen forretning. Hvis man har konkrete beviser mod bestemte personer eller netværk, bør de meldes til politiet – ikke bruges til at mistænkeliggøre en hel gruppe.🫶🏼❤️

Skrevet
MissMelanie skrev, for 5 timer siden:

der findes også mange voksne kvinder, som arbejder selvstændigt og frivilligt.

Skyder du ikke dig selv i foden med det opslag???

Du kan vel ikke kalde en 18 årig fra Rumænien, som ikke taler engelsk for "voksen og selvstændig"?

Og hvad er en "Fair" betaling, som nogen herinde skriver om??

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Det spøjst når man sætter spørgsmålstegn til bagmænd og deslige så der lige pludselig 20 gange så mange noshows og aflysninger🫣😂..

Du må hellere finde en manager som kan booke aftaler for dig, og straffe dem som ikke møder op 🤣

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

spørgsmålstegn til bagmænd

Jeg besøgte én i starten af året. Vi snakkede kort om de her ultra populærer kvinder på Nympho, som liker alt og dagligt poster AI generede lommefilosofiske tekster. Oplever hende ellers som en kvinde som også er kritisk og skarp. Men lige her sagde hun at hun frygtede for sin sikkerhed hvis hun gik ind i en kritisk debat eller stillede spørgsmålstegn ved de pågældende kvinders adfærd.

Så måske stikker problemet dybere end som så.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.