Hop til indhold

Når der er bagmænd

Featured Replies

Skrevet

For et par mdr siden var jeg på det berømte sted i Hadsten ( er tilbage der efter min afsked nu da værelserne er under renovering og den gammel sure støbning der kørte det er ude af billedet) og ved siden af mig var der indlogeret en udenlandsk voksen gp og hendes danske fyr/Bobby .

En meget ubehagelig bøffel der trofast sad vagt tæt på indgangen.

De gange damen havde besøg ( skal lige sige at pladespilleren var gået i hak derinde. De samme støn og lyde på repeat) Gæsten forlod stedet og indenfor Max 30 sek mar Bobby tilbage på værelset og hold nu kæft hvor råbte og skreg de af hinanden på minimum 3 forskellige sprog. Dansk/engelsk/ og et eller andet østeuropæisk sprog. Og så var der en fast rutine at når skænderiet var ovre så kneppede han hende og pladespilleren gik i hak igen.

Om hun var handlet aner jeg virkelig ikke. Men ham bøffen var et stykke for sig selv.

Vil sige at sker det igen ringes der til motellet og de må tage affære .

• Svar 116
  • Visninger 7.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg har her til formiddag tænkt lidt mere over det her med bagmænd og alfonser osv.. Især lige i en specifik situation blev det tydeligt at selvom bagmanden måske bare styrer pigens telefon så er han

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg synes godt nok der er en del mænd herinde der bagatelliserer at der står en eller anden hærdebred gut og tager halvdelen af pigens penge uden selv at have brugt et minut på madrassen😅.. Tænker i

• Slowman
    Slowman

Det er jo en umulig debat. Nogen maler fanden på væggen og fortæller om forfærdelige forhold og om at man hverken kan tro på hvad man ser, hvad pigerne fortæller og hvad andre erfarne sexkøbere fortæl

Postede billeder

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Hun har godt nok anmeldelser fra i juli

Fire besøg på samme dato - mon ikke der er tale om inviterede anmeldere til forpremiere?

Redigeret af køb dansk

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Vil sige at sker det igen ringes der til motellet og de må tage affære .

Sker hvad igen, tror ikke at jeg helt forstår hvad du mener?

Skrevet
Happyfeet skrev, for 1 minut siden:

Sker hvad igen, tror ikke at jeg helt forstår hvad du mener?

Vi skal alle kunne være div steder uden den form for larm/opmærksomhed der drages til stedet.

At Bobby fik mine gæster til at føle sig utilpas ved at sidde og vogte/skrige efter pigen.

Skrevet
køb dansk skrev, 1 time siden:

Fire besøg på samme dato - mon ikke der er tale om inviterede anmeldere til forpremiere?

Muligvis🫣.. Men det jo stadig mærkeligt så at påstår man lige har fået hende til landet💁‍♀️..

Skrevet
anmelder skrev, den 23.7.2026 at 07:26:

Jeg kan godt lide, at et par brødre giver mig ret i, at det er rigtigt med de høje huslejer.

Det kan godt undre mig, at man kan se på de 3-4 store massage sider, at der er hundredevis af piger der reklamerer og der så ikke bliver gjort mere?? Hvis man kan besøge pigerne og få at vide, at de betaler xxx antal tusinde i husleje, så må det sku værfe en enkelt sag at knalde en bagmand eller 2??

Jeg tror det ikke er så enkelt. Kvinder der sælger sex på skiftende adresser i Danmark har måske svært ved at indgå et større antal løbende kortidslejemål. Der er brug for et netværk eller bagmænd om du vil, der står for det. Andre kvinder arbejder selvstændigt. Går på AirBnB og skaffer et lejemål i 1-2 måneder i Ørestaden, fx. Ja, der er nogen gange andre mænd eller kvinder som tjener penge på, at der er kvinder der sælger sex. Men hvad er problemet? Vi er jo ikke ude i noget med handlede kvinder (i hvert fald ikke i de eksempler der bliver givet)? Der er tale om kvinder der sælger sex. Og det kan de have mange motiver til. Og de gør det jo ikke totalt isoleret fra omverdenen. Der skal lejes et sted, indrykkes annoncer osv. Der er mange der tjener penge på prostitution inklusive ejeren af eroguide.dk. Er det lovligt? Det er et spørgsmål for domstolene og retspraksis er ikke specielt tydeligt. Hvis du har det rigtigt dårligt over at der er nogen der tjene penge på andres salg af sex, vil det måske være bedst at undgå at betale om sex.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden:
køb dansk skrev, for 14 timer siden:

Muligvis🫣.. Men det jo stadig mærkeligt så at påstår man lige har fået hende til landet💁‍♀️..

Selvfølgelig.

Min tanke var, at hvis det er et samarbejde mellem pimp og anmelder, indebærer den jo nok, at anmeldelsen er lidt rosenrød til gengæld for at "komme først til fadet" - hvis pigen end ikke var kommet til landet, er det selvfølgelig mere suspekt

Skrevet

Hvor går grænsen hvornår man er bagmand , hvis jeg besøger en GP og vi har det godt sammen og begynder at ses uden for hendes arbejdstiden og vi bliver forelske i hinanden bliver jeg så bagmand ?? jeg har intet med hendes arbejde at gøre og de penge hun tjener , når hun lukke kommer hun hjem til mig og vi spiser og sover sammen privat , man kan finde kærligheden mange steder så mulighed er også med en GP pige når to mennesker mødes ..

Redigeret af Stenbukken4700

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, 1 time siden:

når hun lukke kommer hun hjem til mig og vi spiser og sover sammen privat , man kan finde kærligheden mange steder så mulighed er også med en GP pige når to mennesker mødes

Det er jo noget andet. Hvis du begynder at leve af de penbge hun tjener eller tager 50% i husleje, så er du bagmand...

Skrevet

Har mødt en udenlandsk GP som har været gift med en danske mand i Danmark som hun er skilt fra nu hun har dansk pas og et fra det land hun kommer fra, måske flytter vi sammen en dag men som det er nu så arbejder hun på en klinik fredag - Lørdag og Søndag og har kunder og mandag til torsdag i en restaurant men så længe jeg ikke har noget med hendes penge at gøre hun tjener på klinikken er det vel ok .

har ikke lyst til at ses som om jeg tjener penge på det hun får ved at være GP ..

Redigeret af Stenbukken4700

Skrevet
bighead skrev, den 9.8.2026 at 16:58:

Andre kvinder arbejder selvstændigt. Går på AirBnB og skaffer et lejemål i 1-2 måneder i Ørestaden, fx.

Ja, nogen mennesker er nemmere at udnytte end andre.

Der skal lejes et sted, indrykkes annoncer osv. Der er mange der tjener penge på prostitution inklusive ejeren af eroguide.dk. Er det lovligt? Det er et spørgsmål for domstolene og retspraksis er ikke specielt tydeligt.

Det handler ikke om at tjene penge men om udnyttelse. De danske udlejere udnytter pigerne. Ejeren af eroguide kræver ikke 30 000 kroner af hver pige per måned. Hvis der er rigtig mange piger der annoncerer så tjener EG ejeren mange penge samlet set. Men han udnytter ikke den enkelte pige så hun og hendes børn risikerer at få sociale problemer, særligt hvis hun i forvejen har mange udgifter og det var derfor hun blev GP. Og han snyder dem ikke til at bo som underklasse i tarvelige lejemål på trods af at de betaler en høj husleje.

Annoncering er ikke så juridisk uklart, Ekstrabladet gjorde det jo. Det handler ikke om at tjene penge men om at rage til sig.

Hvis du har det rigtigt dårligt over at der er nogen der tjene penge på andres salg af sex, vil det måske være bedst at undgå at betale om sex.

Så bliver pigen straffet økonomisk for at den danske udlejer udnytter hende, mens han stadig tjener det samme.

Skrevet
latinas4ever skrev, for 36 minutter siden:

Det handler ikke om at tjene penge men om udnyttelse. De danske udlejere udnytter pigerne. Ejeren af eroguide kræver ikke 30 000 kroner af hver pige per måned.

Endelig en voksen, som kan sætte det på spidsen. Helt enig :)

Skrevet
latinas4ever skrev, den 29.7.2026 at 21:04:

Jeg troede nogen af thaipigerne var EU borgere, gift med danske mænd, havde herboende familie eller havde boet her meget længe. Hvis de får hjælp af nogen de ikke er tætte på så risikerer de at stå i en svag position.

Thaier i den situation åbner ofte selv klinikker og bliver til Mutter, så kvinder på turistvisa kan arbejde i håb om ikke at blive opdaget...

At det foregår uden arbejdstilladelse er netop noget af det der gør at der er pange at tjene og at det ikke er helt urimeligt, da det indebærer en risiko for straf. Så kan man mene at segmentet der arbejder ulovligt i Danmark helt bør søges elimineret, men det er der vidst ikke bred opbakning for i kundekredsen.

Skrevet
Slowman skrev, den 29.7.2026 at 14:35:

Det sker nu nok ikke ofte at man bliver tilbudt at være sammen med en anden Thaipige end den man har skrevet til.

Jeg har over de sidste 3 år besøgt ret mange Thai piger og ikke oplevet det en eneste gang. Jeg har oplevet at få tilbudt en lidt senere tid end den jeg spurgte på, men faktisk ret sjældent.

Måske fordi jeg går udenom visse annoncer/piger?

Hmmm, synes nu ellers ofte at man læser om netop det problem i Thai segmentet.

Interessant at du er i stand til at undgå det.

Oplever du heller ikke at kvinden man møder tydeligt er en anden end i annoncen? Det synes jeg også ret tit lader til at være tilfældet.

Skrevet
Refresh skrev, for 12 timer siden:

Hmmm, synes nu ellers ofte at man læser om netop det problem i Thai segmentet.

Interessant at du er i stand til at undgå det.

Oplever du heller ikke at kvinden man møder tydeligt er en anden end i annoncen? Det synes jeg også ret tit lader til at være tilfældet.

Nej egentlig ikke. Ældre og tungere ja. Men jeg er nok heller ikke særlig kritisk med om det er netop den pige i de fleste tilfælde. Bare hun er sød, ligner nogenlunde og tager godt imod mig.

Der er undtagelser, hvis jeg lige er blevet tændt på et særligt udseende, hår på fissen eller særlig dejlige bryster. Så skal det jo gerne være den eneste ene🤣

Redigeret af Slowman

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.