Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 5 minutter siden:

Så længe det sker via et lukket forum som Nympho eller EG, tager jeg det ikke så tungt.

Jeg er ikke interesseret i uopfordret kontakt fra en jeg aldrig selv har kontaktet…

Så lad os enes om at være uenige 😀

• Svar 54
  • Visninger 3.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hun har i hvert fald humor. Du har det ikke. Den som spammer lige nu er dig. Jeg ser gerne en formel undskyldning for det.

• Hun har jo ret. Du og de andre medlemmerne i Følsomme Sexkøberklubben kunne jo have holdt jer der nede i den tråd du startede til formålet, istedet for at spamme løs i andres positive anmeldelser.

• Forestil dig at alle gik rundt i baskerhue. Det ville se forfærderligt ud. Men alle gør det ikke, og alle piger sender ikke ud beskeder. Hvis man som Keaper har det så dårligt og bliver ved med at kræ

Skrevet
dhnmdst skrev, 1 time siden:

I am not interested in unsolicited contact from someone I have never contacted myself...

So let's agree to disagree 😀

You seem to miss the point that you have never contacted Kris either, you were INVITED to meet her.

Your defence is that you've been a loyal customer to her pimp for years. This means that one pimp can invite you to meet an unlimited amount of new girls until the day you die.

If this isn't unfair business advantage, then I sure as hell can do it by myself too.

Skrevet
dhnmdst skrev, den 7/23/2026 at 6:01 PM:

She should just stop...I don't find her attractive in any way and I don't want messages from her!

By the way, several of her reviews are written by her herself...I fully acknowledge that there are 100% trustworthy users here who are happy with her, but please don't contact me unsolicited. Thank you 👍 🙏🏻

Did you ask her to stop?

Skrevet
dhnmdst skrev, den 7/23/2026 at 6:01 PM:

She should just stop...I don't find her attractive in any way and I don't want messages from her!

By the way, several of her reviews are written by her herself...I fully acknowledge that there are 100% trustworthy users here who are happy with her, but please don't contact me unsolicited. Thank you 👍 🙏🏻

“Several of her reviews are not written by her”. Fact or opinion or suspicion or just plain malice?

Dieve IV. - New Hope skrev, for 7 minutter siden:

Not in private, he went straight to public humiliation, shitting on my positive reviews' comment section.

It’s like doing a sit in protest in front of Netto because one received one of their advertorial pamphlets. 😂

Redigeret af inanis_anima

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.