Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 5 minutter siden:

Så længe det sker via et lukket forum som Nympho eller EG, tager jeg det ikke så tungt.

Jeg er ikke interesseret i uopfordret kontakt fra en jeg aldrig selv har kontaktet…

Så lad os enes om at være uenige 😀

• Svar 51
  • Visninger 3.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hun har i hvert fald humor. Du har det ikke. Den som spammer lige nu er dig. Jeg ser gerne en formel undskyldning for det.

• Hun har jo ret. Du og de andre medlemmerne i Følsomme Sexkøberklubben kunne jo have holdt jer der nede i den tråd du startede til formålet, istedet for at spamme løs i andres positive anmeldelser.

• Hun skal da bare stoppe….jeg finder hende på ingen måde attraktiv og jeg ønsker ikke beskeder fra hende! I øvrigt er flere af hendes anmeldelser lavet af hende selv…jeg anerkender dog fuldt ud, at der

Skrevet
dhnmdst skrev, 1 time siden:

I am not interested in unsolicited contact from someone I have never contacted myself...

So let's agree to disagree 😀

You seem to miss the point that you have never contacted Kris either, you were INVITED to meet her.

Your defence is that you've been a loyal customer to her pimp for years. This means that one pimp can invite you to meet an unlimited amount of new girls until the day you die.

If this isn't unfair business advantage, then I sure as hell can do it by myself too.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.