Hop til indhold

Besøg hos Lena i Herlev

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde længe haft lyst til at besøge Lena i Herlev, jeg synes simpelthen hun har et mega sødt ansigt og nogle store flotte bryster. Endelig bød chancen sig. Jeg bestilte en 69 med afslutning i munden.

Det er et flot og åbenbart stort sted i Herlev, i en industri bygning, ser det ud til. Der er rent og pænt. Der er åbenbart flere piger der, for der var en del værelser og jeg kunne høre der var gang i den et andet sted.

Jeg tog et hurtigt bad først og så ind i sengen. Jeg havde bestilt 15 minutter, så det var i gang med det samme, hvilket jeg også bedst kan lide.

Lena sutter godt og efter en fem minutters tid, så måtte jeg overgive mig og jeg kom i munden på hende. Hun ville have ekstra, hvis hun skulle sluge det, men jeg er faktisk helt ligeglad med, hvor min sæd bliver af, når først jeg er kommet😁.

Som sagt, pænt og rent sted og en sød pige. Kommer helt sikkert igen.

Link til Lena

Skrevet
High Tower skrev, for 14 minutter siden:

Hvor berøringsvenlig er hun ??…. Er vi ovre i noget der minder om GFE 🤔🤷🏼‍♂️

Hvis du søger/finder hendes gamle anmeldelser, så vil du konstatere at hun slet ikke kender til GFE :-)
Jeg husker hende som meget mekanisk/kedelig, så TS har gjort det rigtige med kun at vælge 15 min.

Skrevet
High Tower skrev, for 19 minutter siden:

Hvor berøringsvenlig er hun ??…. Er vi ovre i noget der minder om GFE 🤔🤷🏼‍♂️

Jeg er enig med @Marco i, at man ikke skal forvente en GFE-oplevelse hos Lena. Hun er ikke så initiativrig og har umiddelbart en lidt passiv attitude, hvilket nogen tolker som kedelig. Har selv besøgt hende flere gange og synes hun virker ok imødekommende og afklaret med sex for penge. Og i forhold til at være berøringsvenlig, har jeg intet at udsætte på hende. Den angivne alder på 33 år kunne godt være korrekt.

Er man på udkig efter en sprudlende personlighed, hvor pigen giver meget af sig selv, skal man gå et andet sted hen.

Skrevet

Kan god li' at komme hos hende, men forvent ikke GFE. Hun ved hvad hun gør og hvorfor hun gør det og er afklaret med det.

Alder er altid svært at vurdere, men 30-35 passer nok meget godt.

PS. Hun har en ualmindelig blød seng, det er nok derfor jeg ikke kommer så tit )

Skrevet
Manfredo skrev, for 8 minutter siden:

Linket fra TS virker jo også?

Jeps, men anmeldelsen kommer ikke frem, når man søger på det annoncenummer, Lenas annonce har. Det gør den til gengæld, hvis man angiver hele linket, sådan som @GlJens71 har gjort.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 9 minutter siden:

Jeps, men anmeldelsen kommer ikke frem, når man søger på det annoncenummer, Lenas annonce har. Det gør den til gengæld, hvis man angiver hele linket, sådan som @GlJens71 har gjort.

Okay, så det er beregnet til "bagvendt" søgning. Jeg forstår

Skrevet

Jeg er også fan af hende og kommer regelmæssigt forbi. Fra et tidligere besøg, hvor hun kaldte sig noget andet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.