Hop til indhold

Hvorfor skriver folk: Pas godt på hende i anmeldelser

Featured Replies

Skrevet

Hold nu kaje den sætning er irriterende, alt for mange der anmelder en Gp positivt , slutter af med , vær sød ved hende , pas godt på hende .. Altså ..wtf , selvfølgelig skal vi behandle dem alle super ordentligt, selv dem der ikke leverer varen ..,

Hvorfor er det nødvendigt at skrive det ..

Small problem i know .. men det irriterer 😂

Skrevet

For at svare på dit spørgsmål - Jeg ser linjen som en omsorg og en skjult “frygt” for pigen stopper, hvis hun får dårlige oplevelser. Selvfølgelig skal alle piger behandles ordenligt ligesåvel alle gæster skal🤗

Men fordi jeg siger “god dag” til kasse ekspedienten betyder det ikke at de resterende personer i køen eller de andre medarbejder skal have en dårlig dag😏😜

Skrevet
  • Author
SiaUngQ skrev, for 10 minutter siden:

For at svare på dit spørgsmål - Jeg ser linjen som en omsorg og en skjult “frygt” for pigen stopper, hvis hun får dårlige oplevelser. Selvfølgelig skal alle piger behandles ordenligt ligesåvel alle gæster skal🤗

Men fordi jeg siger “god dag” til kasse ekspedienten betyder det ikke at de resterende personer i køen eller de andre medarbejder skal have en dårlig dag😏😜

Fair nok , jeg tænker bare .. altså hvad pokker selvfølgelig skal vi være søde og opføre os ordentligt.. det som om de(nogen ) regner os for tåber .. pli , er vel bare alm dannelse

Skrevet
Klopp skrev, for 11 minutter siden:

Fair nok , jeg tænker bare .. altså hvad pokker selvfølgelig skal vi være søde og opføre os ordentligt.. det som om de(nogen ) regner os for tåber .. pli , er vel bare alm dannelse

Når man hører om det pigerne modtager i indbakken og om hvordan nogle udebliver og alt derimellem, så kan man blot konstatere at det du kalder “alm dannelse” ikke er så udbredt som man kunne ønske sig.

Så jeg synes det er okay at nævne det. Selv når man opfører sig ordentligt så kan man vel godt tåle at læse det.

Redigeret af Hr Lille Niels

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, 1 time siden:

Så jeg synes det er okay at nævne det. Selv når man opfører sig ordentligt så kan man vel godt tåle at læse det.

Men man taler vel for døve ører...

Folk der er skidt opdraget, ved det jo sjældent selv 😉

Skrevet
Klopp skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor er det nødvendigt at skrive det ..

Jeg tror, de skrev det måske var fordi, de gerne ville tilføje en opmærksom gruppe erfarne mænd med stor livserfaring (i det her game), som skulle gøre mere opmærksom på en ung uerfaren GP, som er ny i gamet.

Jeg har faktisk langt mærke til at de kun skriver "Pas godt på hende" i deres første anmeldelse for pigens første anmelde. Jeg har selv fået nogle af dem(siden jeg startede i gamet), hvor der står " behandler hende med respekt" jeg synes, det lyder positivt )(mennesker jo er forskelligt)

Redigeret af Mook

Skrevet
  • Author
Mook skrev, Lige nu:

Jeg tror, de skrev det måske var fordi, de gerne ville tilføje en opmærksom gruppe erfarne mænd med stor livserfaring (i det her game), som skulle gøre mere opmærksom på en ung uerfaren GP, som er ny i gamet.

Jeg har faktisk langt mærke til at de kun skriver "Pas godt på hende" i deres første anmeldelse for pigens første anmelde. Jeg har selv fået nogle af dem(siden jeg startede i gamet), hvor der står " behandler hende med respekt" jeg synes, det lyder positivt )

Måske , for mig lyder det lidt som de vil fortælle os andre at de altså behandler pigerne ordentlig , og det gør jeg ikke .. selv forleden da jeg fik en meget dårlig oplevelse , og gik min vej for 1 gang . Sagde jeg høfligt at det ikke var okay , og sagde farvel , .. .. altså de fleste ved vel at vi skal behandle jer ordentligt .. og de få , der ikke fatter det , de er sandsynligvis fuldstændig ligeglad med en belærende pegefinger ..!!!

Skrevet
  • Author

Anyways , folk må selvfølgelig skrive hvad de vil i deres anmeldelser, .. hvad jeg mener om det er naturligvis irrelevant, og mit eget problem 😘

Skrevet
Klopp skrev, for 2 minutter siden:

Måske , for mig lyder det lidt som de vil fortælle os andre at de altså behandler pigerne ordentlig , og det gør jeg ikke .. selv forleden da jeg fik en meget dårlig oplevelse , og gik min vej for 1 gang . Sagde jeg høfligt at det ikke var okay , og sagde farvel , .. .. altså de fleste ved vel at vi skal behandle jer ordentligt .. og de få , der ikke fatter det , de er sandsynligvis fuldstændig ligeglad med en belærende pegefinger ..!!!

Ja, det forstår jeg, I tager jer med et smil når I møder en ubehagelig situation og en dårlig oplevelse af pigernes behandling.

Redigeret af Mook

Skrevet

almindelig pli er åbenbart ikke en selvfølge, jeg kan nu ikke hidse mig op over den slags text

Skrevet
Refresh skrev, for 38 minutter siden:

Folk der er skidt opdraget, ved det jo sjældent selv 😉

Enig - dem der egentlig har brug for budskabet, er ikke i stand til at forstå det eller agere på det. Og for dem der i forvejen opfører sig ordentligt, er det en selvfølge.

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 2 timer siden:

Godt formuleret 😊

Skrevet

Jeg tror ikke jeg selv nogen sinde har skrevet det, men jeg har da nogen gange tænkt at pigerne er sårbare. Faktisk både de nye og de mere erfarne.

Jeg tænker at der er godt et vi husker hinanden på at det er super vigtigt at vi behandler alle pigerne med respekt. De tilbyder en service som er udover det sædvanlige. En service man ikke kan tage for givet og hvor det man betaler aldrig helt er kompensation nok. Respekten, komplimenter og dybfølt tak bør i næsten alle tilfælde komme oveni og de få gange hvor man ikke er helt tilfreds kan man nok have format og overskud til alligevel at give pigen en god vipe.

Jeg opfatter er “pas godt på hende” som et kompliment til pigen og som mandens ret naturlige trang til at beskytte en man har elsket med eller i hvert fald haft sex med.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.