Hop til indhold
Guest Ironman

Flabede piger på dating sider?

Recommended Posts

Guest Ironman

Er jeg seriøst den eneste som har opdaget hvor flabede mange piger inde på de forskellige dating sider kan være?
Man behøver ikke engang at have skrevet til dem før man kan se det.
En profiltekst som:
Alle uden billede - SKRID!
Alle over 30 - Nej tak.
Alle som bor udenfor KBH - Nej tak.

Der er vanvittigt mange af den slags profiltekster...
Helt ærligt? Hvor mange henvendelser får piger lige? Hvis du som mand ligner Bratt Pitt får du 0....ligesom alle andre :-P
Jeg er selv en flot fyr i starten af tyverne med en veltrænet krop....Men man skal da ikke komme til at sætte et komma forkert..Ellers ryger man lige
lukt ud.. Hvem var det der påstod at kvinder var ligeså liderlige som mænd? Det er da modbevist for længst...Ellers ville de da ikke virke så pokkers utilfredse :-P
Og ja...Det er faktisk fordi jeg er dybt misundelig på kvinder og deres tusind tilbud (griner). Hvis en mand fik 200 sextilbud om dagen ville han da smile så det sad fast og knalde rundt til højre og venstre :mrgreen: 
Så tøser? Jeg lover jer ikke at svare flabet hvis i spammer mig til med beskeder, haha :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er jeg seriøst den eneste som har opdaget hvor flabede mange piger inde på de forskellige dating sider kan være?

En profiltekst som:

Alle over 30 - Nej tak.

Helt ærligt? Hvor mange henvendelser får piger lige? Hvis du som mand ligner Bratt Pitt får du 0....ligesom alle andre :-P

Jeg er selv en flot fyr i starten af tyverne med en veltrænet krop....Men man skal da ikke komme til at sætte et komma forkert..Ellers ryger man lige

lukt ud.. Hvem var det der påstod at kvinder var ligeså liderlige som mænd? Det er da modbevist for længst...Ellers ville de da ikke virke så pokkers utilfredse :-P

Og ja...Det er faktisk fordi jeg er dybt misundelig på kvinder og deres tusind tilbud (griner). Hvis en mand fik 200 sextilbud om dagen ville han da smile så det sad fast og knalde rundt til højre og venstre :mrgreen: 

Så tøser? Jeg lover jer ikke at svare flabet hvis i spammer mig til med beskeder, haha :)

Ja, det er helt vanvittigt. Har selv prøvet det. Godt nok for en del år siden, men mekanismerne synes ikke at have undergået forandring.

Et godt råd:

Søg hjælp hos Fickenstein. Han høstede altid blomsten fra alle datingsider, så det er en erfaren herre, der er værd at lytte til, og som forstår at give kvalificeret vejledning.

PS: Det kan ikke udelukkes, at en vis ironi er anvendt i de sidste par linier!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er helt vanvittigt. Har selv prøvet det. Godt nok for en del år siden, men mekanismerne synes ikke at have undergået forandring.

Et godt råd:

Søg hjælp hos Fickenstein. Han høstede altid blomsten fra alle datingsider, så det er en erfaren herre, der er værd at lytte til, og som forstår at give vejledning.

PS: Det kan ikke udelukkes, at en vis ironi er anvendt i de sidste par linier!

Ja, han havde sin egen opskrift: drik dem fulde i rødvin, knep dem i røven uden gummi og så lige op i fissen igen - gerne med lidt lort på pikken  :shock:  - og hurtigt videre til den næste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En profiltekst som:

Alle over 30 - Nej tak.

hvis jeg skal svare lidt mere... indgående.. 

mange af de her piger er singler.. mangler i meget høj grad retningssans i livet, er unge, uerfarne og er curlingbørn... de har aldrig oplevet en konsekvens af deres i bund og grund negative adfærd

curlingbørn står til en meget grim overraskelse... piger såvel som drenge for jeg kan fortælle dig at drengene ikke er spor bedre - bare på andre områder

måden teens taler til hinanden er grov og utålelig.. krævende på samme måde som den er overfor forældrene med større eller mindre held... og det er den type af kommunikation du ser på skrift på datingsiderne - den virker dobbelt slem på skrift

det betyder ikke partout at de er flabede fordi de vil være det - det er sådan de er opdraget til at være (eller mangel på samme) og det betyder at de stiller krav der reelt set ødelægger det for dem selv på den lange bane

hvis du vil noget - så hold dig til de piger der er lidt ældre, dem der har erfaring nok til at være lidt mere slebne i kanterne... lidt mere åbne. 

Det har ikke så meget at gøre med manglende liderlighed at pigerne skriver som de gør - mere manglende modenhed og manglende opdragelse og det faktum at der aldrig har været nogen der gav dem lidt modspil

Del dette indlæg

Link til indlæg

.... mange af de her piger er singler.. mangler i meget høj grad retningssans i livet, er unge, uerfarne og er curlingbørn... de har aldrig oplevet en konsekvens af deres i bund og grund negative adfærd

curlingbørn står til en meget grim overraskelse... piger såvel som drenge for jeg kan fortælle dig at drengene ikke er spor bedre - bare på andre områder

SUK. Hvor har du ret i dette. Også i resten af dit indlæg uden for citatet. SUK, SUK og atter SUK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest prinss

Ja, han havde sin egen opskrift: drik dem fulde i rødvin, knep dem i røven uden gummi og så lige op i fissen igen - gerne med lidt lort på pikken  :shock:  - og hurtigt videre til den næste.

Nu strammer du den lidt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Pru pru pruuuuuuu hold lige pony-hesten.

Har selv været på disse sites. Gider man at ulejlige sig med, at læse pigens profil, skrive noget der viser at man har læst profilen, og så samtidigt undlader at skrive "Hej søde, jeg kan godt lide dine store patter", så har man lige forøget chancen for at få et svar på ens henvendelse.

De piger er bare så trætte af mænd der giver dem sextilbud, dem får de hundrevis af hver dag. Vis i stedet at du kan formulere dig, og skriv gerne noget personligt (flere linier) der røber at dit brev ikke er en standart skrivelser der sendes til alle piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pru pru pruuuuuuu hold lige pony-hesten.

Har selv været på disse sites. Gider man at ulejlige sig med, at læse pigens profil, skrive noget der viser at man har læst profilen, og så samtidigt undlader at skrive "Hej søde, jeg kan godt lide dine store patter", så har man lige forøget chancen for at få et svar på ens henvendelse.

De piger er bare så trætte af mænd der giver dem sextilbud, dem får de hundrevis af hver dag. Vis i stedet at du kan formulere dig, og skriv gerne noget personligt (flere linier) der røber at dit brev ikke er en standart skrivelser der sendes til alle piger.

Var det bare så såre enkelt, BJ.

Jeg er normalt, hvad man betragter som "et godt parti", og alligevel var jeg i sin tid forgæves på et datingsite i næsten tre år.

Jeg havde ellers en velovervejet, velformuleret og helt urban profiltekst, men den druknede tilsyneladende blandt de andre mænd på sitet – 79,99% af profilerne.

Så det er ikke bare et spørgsmål om at undgå ordene "pik" og "patter" i profilen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg er på dating sites og er en af dem der starter med at skrive. Har du ikke et billede eller er villig til at sende et i første kontakt. Så lad være med at læse videre.

Jeg gider bare ikke bruge mere tid på mænd der skriver gode patterne og alt muligt andet vås. Og for mig er det i den sammenhæng vigtigt at jeg har en ide om hvad det er for et menneske der kontakter mig.

Så kan man sådan set mene hvad man vil om det. Bryder man sig ikke om det kan man bare bladre videre til næste profil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

X. Det er til trådstarter.

Min pointe er egentlig. I dating verdenen har brugerne forskellige parametre for hvad det er for parterne de søger. Og jeg mener bestemt ikke det er flabet at skrive disse. Hvis det er vigtigt at fyren er for kbh. Eller har billede eller er under 30. Er det så ikke vigtigt at tydeliggøre dette med det samme på sin profil.

Så kan man altid diskutere måden at gøre det på. Men efter 10 år på scor så er min tålmodighed også ved at være brugt op i forhold til dem der kontakter mig uden at have gidet er gøre sig den mindste ulejlighed med at læse profilen

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nu aldrig oplevet at nogen har svaret mig på en dårlig måde. Jeg har da flere gange prøvet at der ikke blev svaret tilbage, men det ændrede sig da jeg lavede min profil om.

Fra den dag, der faktisk ret mange piger der kontaktede mig i stedet, bla. min nuværende veninde.

Det var en sen nat, hvor hun i chatten blot skrev "Fed profil"
Jeg har udover hende haft flere dejlige oplevelser, men fandt dog ikke en kæreste for livet, men det var nok mest fordi jeg ikke selv var klar endnu efter mit brud med min ex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er også på et par datingsider, og kan bekræfte at især på Scor er den nævnte tendens meget udpræget.

Problemet er at pigerne vader i tilbud og mænd der forguder dem uanset attitude, i håbet om et knald. Pigerne er simpelthen i alvorligt mindretal derinde, kan vælge og vrage - og gør det.

Når det så er sagt, så er der bestemt også søde og fornuftige piger derinde. Men uanset hvor seriøs og velmenende man selv er, er problemet stadig at man skal skille sig ud blandt de tonsvis af breve, hvoraf de fleste formentlig er fra useriøse og mere eller mindre desperate mænd.

Som jeg ser det burde Scor tredoble prisen - mindst. Det ville luge MEGET ud blandt medlemmerne, og dermed antal sendte breve, men til gengæld øge seriøsiteten med mange hundrede procent.

Det er der dog næppe nær så mange penge i som nu - ellers havde de formentlig gjort det.

Jeg kan ikke huske hvor dyrt det er at blive medlem hos Victoria Milan, men mener det er oppe i noget der ligner 2-3 gange Scor. Jeg har en gratis profil der, og overvejer at blive medlem for at teste ovenstående teori lidt af :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil lige sige at jeg har været inde på scor og det er SLET ikke mig.

Jeg har haft en profil på dating.dk og der er masser af dejlige søde tøser i en passende alder (til mig),

som også bare er derinde for at finde lidt hygge og lidt samvær.

Da jeg var derinde, ledte jeg faktisk efter en kæreste, men blev hurtigt klar over at det var jeg slet ikke klar til, så det blev til

en del dejlige dates, hvor en ret stor del af dem endte med at vi hyggede os natten over

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg, har selv i et stykke tid været på dating. Og som andre i denne tråd. Undret mig over det forskellige ting folks ønsker, mål og ikke mindst, hvad de kræver. Af en partner. Amen come on da. Det kan man kun grine af. 

Men gider man. Finde de seriøse piger, og skrive et indsigtsfuld brev til dem, der fortæller lidt om en selv, har jeg da oplevet, at 9 - 10 får svar igen. Så er det jo op til en selv om man vil gå videre.

Men når, jeg som 43 årig skriver til nogen. Og her er det ikke til 20 årige piger. De gider jo ikke sådan en gammel tosse som mig.  :-P  :-P

Jeg, har dog mine egne krav på min profil. piger imellem 35 - 45 år. Helst fra jylland. og billede af dem der sender til mig. Af den simple grund. At jeg vil gerne se den søde der skriver til mig.

Og, har jo selv billede på min profil. Så grisen her, er ikke usynlig.  :-P Så syndes ikke det er forkert der stilles krav. fra pigerne eller drengene. 

Og man skal ihvertfald undlade, at skrive sjofle, Tilbud om sex, skrive undelødige ting. Skriv da om de ting der er i hendes profil tekst. Det viser da, at man har læst den. 

Bare mine tanker.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

X. Det er til trådstarter.

Min pointe er egentlig. I dating verdenen har brugerne forskellige parametre for hvad det er for parterne de søger. Og jeg mener bestemt ikke det er flabet at skrive disse. Hvis det er vigtigt at fyren er for kbh. Eller har billede eller er under 30. Er det så ikke vigtigt at tydeliggøre dette med det samme på sin profil.

Så kan man altid diskutere måden at gøre det på. Men efter 10 år på scor så er min tålmodighed også ved at være brugt op i forhold til dem der kontakter mig uden at have gidet er gøre sig den mindste ulejlighed med at læse profilen

10 år? Og ingen prins der har fejet dig af banen...

De jydske mænd må være nogle sære nogen af slagsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Plasker. Hvem siger jeg leder efter en prins. Han er skam fundet og hevet til alter. Vi er nok mere over i engangs hyp hest og netop derfor jeg er på scor og ikke dating

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Plasker. Hvem siger jeg leder efter en prins. Han er skam fundet og hevet til alter. Vi er nok mere over i engangs hyp hest og netop derfor jeg er på scor og ikke dating

Ahhhh. Se hvor lidt jeg ved om den slags. Aner ikke hvad de er til de sider...

Men heldig prins :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu vil jeg lige forsvare de kære tøser.. jeg har selv haft profil på dating sider.. og tror mig. jeg fik så mange visit kort.. :shock:  PIK billeder at jeg til sidst fik nok.. selvfølgelig ska man ikk afvise alle. .jeg fik omkring 30 mails hver dag.. da jeg så satte foto på.. ohhh my god. så fik jeg vel 200 mails. så selvtillid fik et løft.. men mange af fyrene er desværre fake.. men jeg har da mødt et par stykker som har været flere besøg værd. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været aktiv on/off på datingsider - mest Dating.dk. Første gang var i 04 og endegyldigt sidste gang var i 12/13.  

Der har da været eksempler på flabet og forurettet opførsel. Mere end én gang har jeg fået en vred mail tilbage, for hvordan kunne én der var så uattraktiv som mig vove at kontakte hende? - og det er altså ikke fordi jeg går efter teenagere. De flabede svar har jeg egentlig kun grinet af. Det der har gået mig på er alle ikke-svarene - at 9 ud af 10 gange sender man(d) omhyggeligt formulerede mails ud i tomheden. 

Min personlige og måske let paranoide teori er, at datingsider er opfundet af en konspiration af grådige cafeejere med det ene formål at booste afsætningen af deres alt for dyre kaffe  :unsure:

Redigeret af Findus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har selv krav, men jeg skriver dem ikke i profilen, det må komme hen ad vejen, det kan jo være at man går glip af nogen ved at stille for mange krav i profilen.

Men ja de seriøse breve man skriver bliver som oftest afvist eller ikke besvaret...desværre, for der er jeg jo seriøst søgende og har læst profil teksten og gerne vil lære vedkmmende at kende.

Der hvor det rent faktisk er blevet til venskab, er ved de meget korte uhøjtidelige beskeder.

Den korteste hvor der var succes, var nok hvor jeg skrev: "gode bryster" :D

Om der er kommet flere hvor de opstiller en masse krav har jeg faktisk ikke lagt mærke til...måske fordi at jeg hurtigt skøjter videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ironman

Altså det er ikke så meget de svar jeg får tilbage :D
Det er mere den måde mange (ikke alle) piger har skrevet deres profiltekst på..
Pigerne er da at være søde nok når først man får skrevet til dem, men de går glip af alle
de seriøse og pæne fyre fordi deres profiltekst udstråler "Jeg er utilfreds med at være pæn og vil derfor bruge de næste
20 linjer på at verbalt frasortere mig alverdens mænd"... De gange jeg selv har haft billede på har jeg da selv svaret piger uden, og de
har vist sig at være kønne (men sky) skabninger :-P
Det hele bunder som sagt udelukkende i at jeg gerne vil modtage tons vis af beskeder fra piger, ligesom det omvendte er tilfældet :mrgreen:
Ligesom når man hører piger klage over "ej hvor var mændene pågående og sleske på ferien"...Så sidder jeg og tænker....Et land...Fyldt med sleske piger der slynger sextilbud efter mig.. :-P :-P
Men der er jo selvfølgelig forskel på mænd og kvinder.
Manu Sareen bør stadigvæk træde til at indføre kvoter for hvor mange beskeder på dating sider der skal rettes til mænd! :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

For nogle år tilbage, var jeg medejer af et større Hollandsk dating site. Der lavede vi på et tidspunkt lidt statistik over hvor mange breve henholdvis kvinder og mænd modtog per dag. I statistikken medtog vi kun brugere som havde været logget ind indenfor de seneste 30 dage og havde profilbillede. I gennemsnit modtog hver kvinde dagligt 34,7 breve. Mændende modtog derimod i gennemsnit kun 3,2 breve per dag.

Vi kiggede også på hvor mange breve top10 mest populære kvinder modtog dagligt. De kvinder modtog mellem 200 til 800 breve dagligt.

Alle over 30 - Nej tak.

Selv med en profiltekst som ovenstående, er jeg ret sikker på de kvinder alligevel modtager masser af breve. Jeg tror at størstedelen af de mænd som de skræmmer væk med en sådan profiltekst, alligevel ikke ville have opfyldt deres krav.

Redigeret af Dumle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ironman

I gennemsnit modtog hver kvinde dagligt 34,7 breve. Mændende modtog derimod i gennemsnit kun 3,2 breve per dag. 

SÅ! Nu skal Manu Sareen ind og lovgive på området! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...