Hop til indhold

Udløbsdato i sexbranchen: Når virkeligheden rammer 39, men profilen siger 24

Featured Replies

Skrevet
McLovin skrev, for 5 timer siden:

Hvis hun havde skrevet 41 i annoncen, var hun højst sandsynligt blevet fuldstændig frasorteret i kundernes søgefiltre på forhånd.

Frasorteret af nogle, ja uden tvivl. Men ikke af mig. Du har for mig at se fat i den lange ende i din argumentation om at annoncering af lavere alder generelt opfattes mere positivt af de fleste, men nogen af os er ret ligeglade med, hvilken alder der annonceres med. Personligt forholder jeg mig til billederne og anmeldelserne. Og nogle gange også teksten.

Skrevet
McLovin skrev, for 11 timer siden:

... Men eksemplet udstiller jo præcis kernen i problemet: Hvis hun havde skrevet 41 i annoncen, var hun højst sandsynligt blevet fuldstændig frasorteret i kundernes søgefiltre på forhånd ....

Ja i visse kunders søgefiltre. Til gengæld havde hun så ramt helt andre segmenter – segmenter, som jeg falder ind under.

Skrevet
Refresh skrev, for 13 timer siden:

Jeg tror faktisk du overvurderer betydningen af alder i annoncerne. Jeg tror en kvinde der opdaterer til sin rigtige alder, vil opleve få procents ændring i antal kunder og måske endda opleve at de får skiftet nogle gæster som ikke er et godt match ud med gæster der er et bedre match.

Mennesker ældes helt vildt forskelligt, så alderen er en relativt lille faktor i det egentlige udvælgelseskriterie, udseende.

Hvis man derimod lagde realistiske billeder op i stedet for de stærkt retoucherede, så var der mange der ville opleve tilbagegang.

Men det er jo 1:1 relaterbart til markedsføring i alle andre brancher, hvor fotomaterialet kun sjældent står mål med den ægte vare.

Enig. Især at alder ikke tæller nær så meget som udseende.

Og du har også ret i at hvis der altid var retvisende billeder ville der være en del piger der ville få betydelig færre henvendelser. Jeg er ikke kræsen, men i begyndelsen blev jeg ofte meget skuffet over hvordan de piger jeg havde aftaler med så ud i virkeligheden. Nu har jeg efterhånden lært at læse annoncer på en mere kvalificeret måde og når billeder bliver mindre skarpe og ikke viser helheder, men blot smukke rundinger og frække brystvorter, så er det oftest fordi helheden ikke er helt så smuk og forførende, som man kunne forvente.

Alder er ret ligegyldig hvis damen ser godt ud. Og det kan være slank, frodig, purung, moden eller så meget andet. Jeg har mødt flere damer på over 50 år som jeg bestemt synes der både er fotogene og ser dejlige ud.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.