Hop til indhold

Orgasme - Hvad kvinder og mænd fortrækker.

Hvad fortrækker I? Angående Orgasme 19 medlemmer har stemt

1. 1. Hvad fortrækker I gentleman. Hvad for en orgasme eller på hvilken måde en kvinde få orgasme.

• Jeg elsker at mærke hun få højdepunktet gennem penetration og sex
      22%
      6
    • Jeg elsker at slikke hende til orgasme.
      55%
      15
    • Jeg har aldrig oplevet at en kvinde få en orgasme gennem sex. Men vil gerne opleve det.
      0%
      0
    • Mine finger er nok det hvad jeg bruger mest for give en kvinde en orgasme
      18%
      5
    • Jeg synes pigen skal selv gør en indsats for hun få en orgasme
      0%
      0
    • Jeg er en kvinde
      3%
      1
  2. 2. Til de kvinder. Hvad fortrækker I og hvilke teknikker er mest succesfulde for jer.

• Jeg elsker orgasme gennem penetration
      14%
      3
    • Jeg få kun sjældent orgasme overhovedet
      0%
      0
    • Jeg har det nemt at komme med tungen
      4%
      1
    • Jeg kan kun med hjælp fra vibrator
      0%
      0
    • Jeg skal altid gør det selv
      0%
      0
    • Når min partner bruger finger er det en stor chance at jeg få en
      0%
      0
    • Jeg er en mænd
      80%
      17

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg foretrækker klaaaart orgasmen jeg opnår ved - under penetration - at gnide mit underliv imod mandens så jeg kan mærke mine sammentrækninger omkring hans pik😋🤩..

Uhh… det har jeg virkelig gode erfaringer med også og elsker det. Jeg må vist besøge dig engang, så vi kan prøve det 😜🤩😊

Skrevet
sneræven skrev, for 4 minutter siden:

Slow Sex og kælesex er vildt, vildt, vildt undervurderet.

Ja, Slowman synes også at Slow Sex en super dejligt. At have tiden til at nyde hele den skønne kvindekrop uden at fokusere på hvordan og hvornår man skal kneppe og komme. Bare nyde de dejlige ben, de skønne rundinger her og der. Jeg er vild med smukke kvindenakker og nyder at kysse dem. Armhulerne er i min optik undervurderede. De er skønne og det er fødder, arme og hænder også ofte.

Så jeg beder ofte om at få lov at smøre den skønne ind i en god creme eller give oliemassage. Og under udførelsen af disse også kysse og slikke, nakke, bryster, pande, hals og nyde duftene (efter aftale numse og kusse). Det tager jo tid og det er altid en overvejelse og prioritering hvor lang tid jeg vil nyde denne del inden jeg beder om at vi går videre til mere fælles aktiviteter😋

Men oftere og oftere prioriterer jeg denne del og damerne er søde til at komplimentere mine anstrengelser. Det er så dejligt.

Det er ikke altid jeg får udløsning, men jeg nyder altid samværet. Det er heller ikke altid damen får orgasme (eller foregiver at de får orgasme), men det er min fornemmelse at de altid nyder at tage imod kærtegn.

Orgasmer er skønne og jeg sætter bestemt pris på at få udløsning og orgasme, men det er en gave 🎁 ikke noget man har ret til.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.