Hop til indhold

Orgasme - Hvad kvinder og mænd fortrækker.

Hvad fortrækker I? Angående Orgasme 7 medlemmer har stemt

1. 1. Hvad fortrækker I gentleman. Hvad for en orgasme eller på hvilken måde en kvinde få orgasme.

• Jeg elsker at mærke hun få højdepunktet gennem penetration og sex
      27%
      3
    • Jeg elsker at slikke hende til orgasme.
      54%
      6
    • Jeg har aldrig oplevet at en kvinde få en orgasme gennem sex. Men vil gerne opleve det.
      0%
      0
    • Mine finger er nok det hvad jeg bruger mest for give en kvinde en orgasme
      9%
      1
    • Jeg synes pigen skal selv gør en indsats for hun få en orgasme
      0%
      0
    • Jeg er en kvinde
      9%
      1
  2. 2. Til de kvinder. Hvad fortrækker I og hvilke teknikker er mest succesfulde for jer.

• Jeg elsker orgasme gennem penetration
      33%
      3
    • Jeg få kun sjældent orgasme overhovedet
      0%
      0
    • Jeg har det nemt at komme med tungen
      0%
      0
    • Jeg kan kun med hjælp fra vibrator
      0%
      0
    • Jeg skal altid gør det selv
      0%
      0
    • Når min partner bruger finger er det en stor chance at jeg få en
      0%
      0
    • Jeg er en mænd
      66%
      6

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Nu har @Refresh taget emnet op, og det har faktisk gjort mig nysgerrig på noget.

Hvad foretrækker mænd egentlig, når det kommer til, hvordan en kvinde opnår orgasme?

Min egen tanke er, at mange mænd måske ville foretrække, at kvinden får orgasme gennem penetration, fordi det kan opleves som en bekræftelse af dem selv, og fordi det ikke nødvendigvis kræver lige så meget fokus på stimulering med hænder eller mund.

Men måske tager jeg helt fejl?

Jeg kunne godt tænke mig at høre mændenes egne tanker og erfaringer. Hvad betyder det for jer, og hvorfor?

Redigeret af AmmaRose
Gramatik

• AmmaRose changed the title to Orgasme - Hvad kvinder og mænd fortrækker.
Skrevet

Begge spørgsmål skal udfyldes, før man kan stemme?! 😀 Du er nok nødt til at lave 2 tråde - en til mænd og en til kvinder.

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 1 minut siden:

Begge spørgsmål skal udfyldes, før man kan stemme?! 😀

Og derfor skal du i hver række have mulighed for at stemme: jeg er en mand og jeg er en kvinde.

Skrevet
AmmaRose skrev, for 21 minutter siden:

Min egen tanke er, at mange mænd måske ville foretrække, at kvinden får orgasme gennem penetration,

Muligvis for nogle mænd, men tror det er forskelligt. Personligt synes jeg, at det er langt mere frækt at slikke kusse, da det giver mulighed for at nyde kvindens besvægelser, små /større støn og mærke hendes saft.

Skrevet

Jeg foretrækker klaaaart orgasmen jeg opnår ved - under penetration - at gnide mit underliv imod mandens så jeg kan mærke mine sammentrækninger omkring hans pik😋🤩..

Skrevet

Selv om jeg også nyder at slikke hende, føler jeg, at der er mere fokus på hendes nydelse, hvis jeg slikker hende.

Skrevet

Jeg elsker at slikke fordi hele mit fokus er på hende og hendes nydelse... Jeg kan se, smage og mærke hver en lille ting jeg skaber og som opstår i hendes krop.

Som bonus kan jeg flere timer senere stadig smage hendes safter og dufte hende på mine læber.

En kvinde der grådigt slikker sig selv af mine læber er noget af det absolut lækreste jeg ved.

Når det så er sagt, så er mit drug at mærke at kvinden jeg er sammen med nyder og om det er orgasmer eller anden intens nydelse er egentlig ikke så vigtigt.

En af mine faste har så vidt jeg ved aldrig fået orgasme sammen med mig. Mest fordi hun er utålmodig... Hun vil så gerne kysse og have pik og så har hun altså ikke tid til at jeg ligger dernede og hygger mig 🤣🤣🤣. Men det er vidunderligt alligevel, hun reagerer voldsomt på penetrationen og snaver mig længselsfuldt fra jeg kommer ind ad døren til vi siger farvel 💕

Redigeret af Refresh

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.