Hop til indhold

Gp'er som ikke svarer

Featured Replies

Skrevet

Hejsa jeg har i de seneste måneder oplevet en del gange at Gp'er ikke svarer på mine smser. Nogle gange får jeg et svar tilbage på første besked hvor jeg f.eks spørger om de har tid om en times tid men efter det intet svar.

Jeg bruger taletidskort efter dårlige oplevelser med at bruge mit rigtige nr.

Men ellers er jeg blank, prøvede også bare at skrive "hej" til en gp som ikke svarede på mit taletidskort, med mit rigtige nr. Og der fik jeg respons tilbage.

Har ikke haft nævneværdige dårlige oplevelser med gp'er så det ville undre mig meget hvis jeg var havnet på en sort liste

Nogle som har ideer

Skrevet

9 ud af 10 gp´er svarer ikke på opkald eller beskeder de får fra taletids kort, de har også dårlige oplevelser en gang imellem.... især fra mænd der er useriøse og bruger taletidskort (det var ikke for at påstå at du er useriøs)

Skrevet

Jeg oplever bestemt også, at jeg ikke altid får svar. Både på allerførste besked og også på efterfølgende.

Nu ved jeg ikke, hvordan du indleder din kontakt med glædespigen.

I min første henvendelse skriver jeg altid mit navn, alder og nationalitet, jeg skriver hvornår jeg gerne vil mødes (ofte ret upræcist, fx om aftenen), og jeg skriver, hvilke ydelser jeg ønsker.

Nogle gange får jeg et positivt svar. Andre gange får jeg et negativt svar, at de ikke tilbyder den ydelser eller ikke kan på det tidspunkt. Og atter andre gange hører jeg ikke noget.

Jeg tænker at årsagerne kan være 1) Jeg som person matchede ikke deres præference, dvs. jeg nok er for gammel, 2) mine ydelser matcher ikke det, som de tilbyde, 3) de har rigeligt andre henvendelser, så der er bare ikke tid til alle.

Jeg bruger et taletidskort til min telefon. Min oplevelse er bestemt ikke som @lbr skriver, at 9 af 10 ikke svarer. Jeg vil tro, at jeg får svar fra 75 - 80 %.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.