Hop til indhold

Customize ... ?

Featured Replies

Skrevet

Håber I hygger derude og livet går jer godt.

Lige en tanke jeg fik i morges imens jeg udvalgte dagens outfit: Ville det være fedt for mænd, hvis I kunne customize, altså vælge hvordan GP'en skulle være klædt. Du ved, sådan noget med "Sæt kryds ved høje hæle", "Håret i hesthale" (eller måske rottehaler). Make-up niveau, smykker osv.

Er det en ting? Hvor meget betyder det for jer at I kan skræddersy jeres GP? (inden for rimelighedens grænser naturligvis!)

Redigeret af Miss Christina
Mellemrum.

Skrevet

Selvfølgelig, det er en super idé.

Skrevet

Ja tak. 😍

Jeg beder min favorit pige om at modtage mig klædt på en måde, der tænder mig. Jeg har købt forskelligt, hun kan tage på, som jeg synes er frækt. Jeg har selvfølgelig spurgt hende først ‘hvad siger du til at tage en fiskenetkjole på’ osv.

For mit vedkommende, så et det helt klart et plus.

Skrevet

For mit vedkommende ville det bare være et irritationsmoment, hvis man skulle til at krydse af.

Jeg er totalt ligeglad hvad pigen har på, eller ikke på. Dog er jeg helst fri for hun er iført parfume og makeup.

Der var en lignende tråd for år tilbage, hvor jeg jokede med at jeg blev stiv på 2 sekunder, hvis hun åbnede iført badekåbe og gummistøvler.
Det havde en af mine gode veninder set, og åbnede døren i netop den mundering. Det havde absolut ikke nogen afstivende virkning, men det gav et godt grin, som gentog sig flere gange under bolleriet.

Skrevet

Rigtig god idé! Det betyder rigtig meget for mig. Jeg besøger jævnligt en, som altid er iført kimono, når hun modtager mig. Ved første besøg tog hun først kimono på efter sex. Så sagde jeg, at hun så virkelig sexet ud i den.

Det er super god kundeservice. Alene tanker om hende i kimono tænder mig.

Mulighed for at vælge outfit, rottehaler eller lignende kunne få mig til at vælge en GP fremfor en, som ikke tilbyde samme service.

Skrevet

Jeg er på præcis samme bølgelængde som @Voiggodrengen . Det har absolut ingen indvirkning på mit valg, om jeg kan lege dress-up-partner eller ej.

For mig er det langt mere sexet, hvordan en kvinde bærer sig selv – hendes selvtillid og udstråling. Om hun så gør det i en pyjamas eller fuldt Agent Provocateur-sæt, er fuldstændig underordnet.

Skrevet

Enig med @Voiggodrengen og @McLovin. En imødekommende attitude og det rigtige glimt i øjet er vigtigere end påklædningen og niveauet af makeup. Og skal jeg være helt ærligt, så orker jeg ikke at tage stilling til, hvad jeg ønsker at se. Jeg vil hellere lade mig overraske.

Men jeg er ikke overrasket over, at mange har den modsatte holdning. Det kommer jo også an på, hvor specifikke og stålsatte vi hver især er i forhold til, hvad vi ønsker os mht pigens udseende.

Skrevet

Selvfølgelig er imødekommenhed, indlevelse og glimtet i øjet det vigtigste.
Indpakningen er for mig bare et ekstra pift. Der er en lille snert af rolle spil i det her. Det nyder jeg.
Er du ligeglad, så lad pigen bestemme. Det gør hun under alle omstændigheder alligevel.

Skrevet

Jeg tror at for dem hvor det virkelig spiller en rolle der spørger de om det er en mulighed💁‍♀️.. Det i hvertfald min erfaring☺️..

Jeg ville ikke gide/have tid til længere samtaler omkring hvad der er muligt men hvis man spørger “kan du have nylonstrømper på” så prøver jeg at imødekomme det hvis muligt.. Og ellers beder jeg personen om at selv medbringe et par😋..

Redigeret af JenniferRomantica

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.