Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lenge haft en drøm om Emmalie som en av branchens flotteste piger.

Jeg dro fra Sexy Club dybt skuffet. Jeg har aldri møtt en pige med mer hastverk og negativ holdning. Det var mange brødre på venteliste denne aftenen og tydeligvis vigtig å få meg ferdig så hurtig så mulig.

Men jeg gir ik op Sexy Club. Har haft dejlige stunder der med Amalie Amour og Dina og flere ❤️

Skrevet

Jeg besøgte også Emmalie for nogle måneder siden og kan genkende oplevelsen. Jeg synes ikke hun var decideret negativ, men jeg kunne slet ikke mærke hende i oplevelsen. Det var godt nok en dyr skuffelse som har gjort jeg ikke har besøgt sexyclub siden

Skrevet

Desværre den oplevelse som flere har haft. Det undrer mig at de bordeller hun arbejder på ikke stopper samarbejdet, da det må koste kunder.

Skrevet
niskanen skrev, for 2 timer siden:

Det undrer mig at de bordeller hun arbejder på ikke stopper samarbejdet, da det må koste kunder.

Mig bekendt får kvinderne ikke lejen gratis. Så de etablerede bordeller kan jo i princippet være ligeglade med, om den enkelte kvinde leverer dårlig service, så længe hun betaler dagslejen for at bruge faciliteterne. Og følger reglerne på stedet. Ejeren kan jo i princippet være ligeglad med, om kvinden ingen penge tjener og derved går i minus ved at have betalt for leje af lokalet.

Jeg har også oplevet et bundniveau hos en kvinde fra bordellet i Hellerup. Nu vil jeg ikke skrive mere om hende her, da det heller ikke skal virke som en hetz imod hende. Men jeg har kun læst negativ omtale af hende, udover min egen beskrivelse af oplevelsen.

Og jeg tror ikke, at de pågældende bordeller tager det til sig, hvis der er negativ omtale af enkelte kvinder på diverse platforme. Sagt lidt hårdt: i sidste ende handler det jo om at tjene penge. Både for kvinderne og udlejer.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.