Hop til indhold

Hvad er en rigtig sugarbabe

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 5.7.2026 at 12:02:

Nu jeg så nysgerrig.. Er konceptet “Sugarbabe” bare total misforstået af mig

Jeg tror egentlig ikke, at det rigtige spørgsmål er, om “den ægte sugarbabe” stadig findes. For mig handler det mere om, at selve begrebet i dag bliver brugt om ting, der kan være meget forskellige fra hinanden.

Jeg har altid forstået sugar dating som en form for relation med en vis kontinuitet, kemi, tid sammen, forkælelse, gaver eller økonomisk støtte. Altså at man faktisk kender hinanden, nyder hinandens selskab og har en relation af en eller anden slags, også selvom den måske er utraditionel. Sex kan selvfølgelig godt være en del af det, men det behøver ikke nødvendigvis være det, pengene gives for.

Derfor synes jeg også, der er en vigtig forskel på at blive forkælet eller økonomisk hjulpet som en del af en relation og på et enkelt møde, hvor et bestemt beløb i praksis hænger sammen med en bestemt seksuel modydelse.

Der er trods alt forskel på en gave og en pris.

På støtte og en handel.

På “jeg vil gerne forkæle dig” og “jeg har betalt, så hvad får jeg til gengæld?”

Og måske er det netop dér, begrebet er blevet udvandet eller gjort uklart. For når alt, hvor penge og sex indgår, pludselig bliver kaldt sugar dating, bliver det svært at vide, hvad ordet egentlig betyder længere.

Derfor kan jeg også godt forstå tanken om, at nogle kvinder måske vælger det fra i dag, selvom de egentlig kunne have været åbne over for den mere klassiske form. Ikke nødvendigvis fordi de har noget imod gaver eller økonomisk støtte, men fordi de ikke længere ved, hvilke forventninger den anden person lægger i ordet “sugar”.

Så for mig er spørgsmålet måske ikke, om den ægte sugarbabe stadig findes.

Måske er spørgsmålet snarere, om begrebet er blevet så bredt, at vi nu bruger det samme ord om ting, der i virkeligheden er meget forskellige.

Skrevet

Enig med @Tribal chief

Her er en der udvinder conseptet

https://annoncelight.dk/showad/449497

Dem der sælger billeder og videoer kalder sig også sugarbabes

Findes den "rigtige" sugarbabe, ja klart, findes den rigtige sugardaddy, ja klart.

I begge ovenstående tilfælde er der langt i mellem der rigtige sugarbabes/sugardaddy.

Jeg har et par gange haft det jeg vil kalde en rigtigt sugar relation. For mig er det en gensidig relation, hvor bytte økonomi ikke fylder det meste og det ikke er økonomi det gør at relationen stopper.

Skrevet
Slowman skrev, den 7.7.2026 at 15:22:

Men der er jo mange afarter. Jeg forsøgte at finde en veninde (35-50 år) der havde brug for lidt økonomisk og anden (sparring, økonomi, støtte osv.) hjælp og som jeg kunne nyde en fridag sammen med og som en naturlig ting kunne have elskerinde sex med. Men hvor sex i virkeligheden måske kun var 30 minutter på et 4-5 timers møde hvor en gåtur, en frokost, en middag eller lignende fyldte mest

Tror vi er en hel del der leder (eller har ledt) efter sådan nogle 'mellemformer' af forskellige grader og typer.
Jeg har engang forestillet mig et forum for GP'er der er interesseret i forskellige typer af udvidede relationer, og de mænd der også er det.
Emnet har altid været svært at diskutere her på EG.

Slowman skrev, den 7.7.2026 at 15:22:

Der var et par enlige mødre, som umiddelbart lød lovende, men jeg trak mig efter få møder, da jeg fornemmede at det hurtigt blev for “forpligtende”. Det er virkelig en svær balance at være kærlig, nærværende, støttende og tage ansvar uden at blive virkelig alvorlig involveret i børn og problemer med eksmand osv. Dejlige kvinder som jeg ville hade at såre.

Kan sagtens følge dig.
Den type relationer er nemmere hvis der ikke er sex involveret - så kan der bedre være vandtætte skodder.
Jeg havde for år tilbage en del samvær med en kvinde, jeg var brændt temmelig lun på.
Hun ville ikke det seksuelle, eller var i hvert fald meget forbeholden, og jeg tror det var skyld i at vi kunne holde et godt kammeratskab i ganske mange år.
Nu har jeg også en venskabelig relation til en kvinde, hvor der ikke er seksuel interesse nogen af vejene - også en gammel relation.
Så kan det fungere.

Redigeret af sneræven

Skrevet

En rigtig sugarbabe er en pige der knalder for penge, ja kært barn har mange navne.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.