Hop til indhold

Ana Julia, Søborg, sød, smuk og sexet

Featured Replies

Skrevet
Mama Dieve skrev, den 29.6.2026 at 19:49:

@Erhvervsmand1 Your issue is that 90min are more expensive than 45min? 🫪😂

Yes, it’s his issue. On the website it says: 1.200 30min, 1.500 45min and 2.000 1h FULL SERVICE. And through the message I still give the option to keep included or not the OWO (200DKK). But he preferred to complain here his frustrated tentative to get a lower price.

Skrevet
MichellinMan skrev, for 21 timer siden:

@Erhvervsmand1

Jeg vil give dig ret i, at det er lidt underligt at 2 x 45 giver noget andet end 60+30. Men jeg vil ikke give dig ret i, at hendes svar var det "forkerte". Pigen sætter prisen. Punktum. Alt andet end at acceptere prisen, vil hun nok opfatte som, at det er dig, der har forsøgt "at skrue på de øverste principper". Og de priser, du har fået tilbudt, er endda lavere end dem, der står på Nympho.

Når jeg ser hende igen, vil jeg nok lige nævne det med priserne for hende. Det er dog ikke første gang, jeg ser priser, der ikke stiger logisk.

Thank you for your concern, dear. We know the prices on the website are for the full service. I like to indicate via message about OWO be optional (200DKK), as I know it isn't something I can always guarantee, as it depends on the client's hygiene. But I’ll write it also on the website. 😘

Skrevet
Erhvervsmand1 skrev, for 20 timer siden:

Hun nævnte selv i dialogen at jeg kunne booke enten 45 +45 minutter eller 1 time + 30 minutter, så logikken holder ikke helt.

Men du har ret. Pigen sætter prisen og jeg (kunden) vælger om den er fair. Da hun først begyndte på de to modeller og så alligevel selv valgte virkede det for komisk. Og jeg var ikke liderlig nok til at de 200 var ligegyldigt 🤣

Sometimes the destiny just aligns to what we are looking for. I am sure, what you’re looking for, you won’t find it in me. But I hope you find it in somewhere/someone else. I’ll keep offering the best I can to the clients receive and it’s not about prices, it’s about value. Align my values to the fair prices I offer and meet who has genuine intentions to pay for it. But I wish you good luck in your search. Best wishes, AJ x

Skrevet
Anajulia7 skrev, for 20 timer siden:

Sometimes the destiny just aligns to what we are looking for. I am sure, what you’re looking for, you won’t find it in me. But I hope you find it in somewhere/someone else. I’ll keep offering the best I can to the clients receive and it’s not about prices, it’s about value. Align my values to the fair prices I offer and meet who has genuine intentions to pay for it. But I wish you good luck in your search. Best wishes, AJ x

You are handling this very well;)

Skrevet
Anajulia7 skrev, for 21 timer siden:

it’s not about prices, it’s about value

Well said !!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.