Hop til indhold

Samling i chatten på EG 21/6

Featured Replies

Skrevet

Jeg har forhørt mig bagom, om nogen i Skurvognen kunne have noget imod at vi også forsøger at få gang i den nye chat på EG parallelt med Skurvognen.
Det var der ingen indvendinger imod.

Den nye chat på EG bliver meget lidt brugt, og det synes jeg at vi skal forsøge om vi kan ændre på?

Jeg lægger ud med at foreslå at vi samles i chatten på Eroguide.dk søndag den 21/6 kl 20!

Ses vi?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Det er sjovt, jeg overvejede faktisk at lave en tråd omkring at få gang i den nye chat, jeg husker den gang man ofte kunne finde dig, Playful, Monetzi, iscenesat virkelighed og Ida sunshine (med flere) der inde, det var sgu ret hyggeligt.

jeg vil prøve om jeg kan huske det 😊

Skrevet
  • Author

Som jeg husker det, så afskaffede Admin chatten i den gamle version af EG, fordi den blev for lidt brugt, den var for besværlig og for dyr i drift.
Vi kan håbe at den nye chat kræver så få ressourcer, og er så billig i drift at den får lov til at overleve uanset hvor meget eller hvor lidt den ender med at blive brugt.

En kommentar hertil af Admin vil være velkommen, han er også velkommen når vi forsøger at samles i chatten på EG.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet
  • Author
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Stripper du så?😁

Jeg lover at jeg ikke stripper, og du lover ikke at give smæk - deal 😉

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet
  • Author
Lady Cherie skrev, for 3 timer siden:

Noget bestemt musiknummer, jeg skal øve mig på?🤣🤣🤣

Den her:

"hver by har sin heks,

og hver sogn sine trolde."

Midsommervisen (Shu-bi-dua)

Shu Bi Dua

Midsommervisen “Vi elsker vort land”

Text: Holger Drachmann, 1885

Melodi Shu-bi_dua
https://festklaveret.dk/tekst/1175/midsommervisen+shu-bi-dua.html

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.