Hop til indhold

Kulturel forskel

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lagt mærke til, at nogle i dette erhverv (inklusiv mig selv) fravælger bestemte kundegrupper, herunder udlændinge eller personer med anden kulturel baggrund.

Hvad tror I årsagen er?

Handler det primært om tidligere erfaringer, sproglige eller kulturelle forskelle, sikkerhedshensyn – eller er der andre forklaringer?

Jeg er interesseret i at høre forskellige synspunkter, men hold gerne debatten saglig og respektfuld.

Laver primært dette opslag for at få en god debat i gang, da jeg ofte oplever at pigerne samt jeg selv bliver udskammet, for at afvise folk

Hold venligst den glade tone 🫶🏼

Skrevet

Som en med anden etnisk baggrund, synes jeg det er ærgerligt, at jeg bliver afvist på baggrund af mine rødder, særligt når man er født og opvokset her i landet. Af hvad jeg hører fra de GP’er, som ikke tager i mod folk med anden etnisk baggrund, så skyldes det primært dårlige erfaringer. Heldigvis er der en masse skønne GP’er som stadig tager i mod “nogle som mig” med åbne arme (og ben 😉).

Skrevet

Jeg hører det ofte at især mørke mænd og mænd fra Mellemøsten har et andet og i den grad nedværdigende synspunkt på kvinder og især kvinder der sælger sex 😬

Og ud fra de historier jeg hører er det fuldt forståeligt 👌

I skal passe på jer selv og det skal stadig være en fornøjelse og ikke en frygt at sælge sex

Så jeg kommer aldrig til at se ned på dem som vælger dem fra men tilgengæld tolker jeg det som at i tager ansvar for jer selv 😋🙏🏻

Skrevet

Jeg kan hilse og sige at vi også har "problemet" i swingermiljøet og må holde nøje øje med hvor mange mænd vi har i klubben med mellemøstlig baggrund.

Heldigvis forstår flertallet da at opføre sig ordentligt og respektfuldt, men der er en klar overrepræsentation ift. andre etniske grupper ift. grænseoverskridende adfærd og ærligt også ift. hygiejne.

Det er trist at det er sådan, men vi er nødt til at tage konsekvensen og håndtere det, for ellers kunne vi lige så godt lukke klubberne...

Skrevet

Hvad vi ser som almindelig pli er slet ikke så almindeligt.. Det burde også fortælle noget at f.eks mange Thai'er har de samme restriktioner

Skrevet

Først og fremmest hvem udskammer jer ? For det virker da helt vingeskudt,at udskammer jer for selv at vælge jeres sikkerhed og tryghed...ja det er mig underligt.

For at svare på dit spørgsmål: Der er udelukkende en kulturel ting(religion) og måde at se på kvinder, som det svage køn som skal betjene manden ...😊

Fortæl mig det er forkert anskuet?

Livet har også lært ikke,at skære alle over en kam - men når et eller 4 brodne kar ikke respekterer de regler som glæde pigerne har ...så vil der komme restriktioner på hvem de vil se og fuld forståelse -som med de kvinder der vil ha mænd med 20 plus cm -så er jeg fravalgt 😅 og det må jeg sku da respektere

Skrevet
MissMelanie skrev, for 2 timer siden:

nogle i dette erhverv (inklusiv mig selv) fravælger bestemte kundegrupper

Hvad er din egen grund til at fravælge visse kundegrupper?

Skrevet

Har kunder som er af anden etnisk baggrund.

Det handler meget om tilgangen til deres kontakt til mig, hvis de skriver på en ordentligt måde og opfører sig ordentligt i deres møde med mig, intet problem.

Nogen mænd af anden etnisk baggrund kan sagtens finde på at skrive: at de ikke er dansker, men opvokset i DK, og at de håber jeg er okay med dette.

Men hvis man på nogen måde, dansk eller ej overskrider min grænse. Så er det ganske og vist de ikke skal komme igen.

Skrevet

Jeg tvivler på at det handler om sprogbarrierer, men nok nærmere dårlige erfaringer med mænd med anden etnisk herkomst, der har en grov, ubehagelig og nedladende adfærd overfor kvinder i dette erhverv. Og set i det lys vælger en del at finde det nødvendigt at "skære alle over en kam".

Skrevet

Det er vel lidt ligesom fodbold? Nogle få laver ballade og slås, men størstedelen kan godt opføre sig pænt.

Skrevet

Jeg vælger ingen fra.. Og hvis jeg gjorde så skulle det sku være amerikanere😝🤣..

Spøj til side så ville det faktisk være realiteten fordi jeg ikke bryder mig om hvordan de knalder🫣.. For mig virker det fake og opstillet og helst med en så pervers mund som muligt.. Det er ikke lige mig..

Unge andet etniske mænd vælger jeg dog fra men vælger også unge danske mænd fra🤷‍♀️..

Jeg er igennem årene stødt på mange forklaringer lige fra “jeg færdes selv i den type omgangskreds” og til “jeg kan ikke lide måden de knalder på” og mange andre derimellem.. Måske man bare skal sige “alle knalder kun med dem de gider” slut prut finale💁‍♀️..

Skrevet

Jeg har haft 5 søde mellemøstlige kunder som betalte fuld pris. Anden gang de kom på besøg havde de magisk alle penge problemer. Så nu må jeg fravælge dem. Og det er mega ærgerligt. For de er alle søde nok og jeg er ikke fordomsfuld. Er det fordi man vokser op i en hustle kultur? Er det lidt entitlement? Jeg ved det ikke.. 😅

Det er i hvert fald fandme ærgerligt 🤷🏻‍♀️

Skrevet

Ifølge SEXUS-rapporten er andelen af mænd, der har betalt for sex, markant større blandt personer med muslimsk kulturbaggrund end blandt personer uden en sådan baggrund.

Når så stor en kundegruppe fravælges af mange i branchen, skaber det et enormt pres. Men udbud og efterspørgsel finder altid hinanden i sidste ende. De mænd, der bliver afvist de fleste steder, må jo finde de sexarbejdere, der rent faktisk tager imod dem. Spørgsmålet er vel snarere, om den udskamning, I oplever for at afvise dem, bunder i en frustration over, at markedet er så opdelt, frem for at det handler om reel racisme?

Skrevet
McLovin skrev, 1 time siden:

Spørgsmålet er vel snarere, om den udskamning, I oplever for at afvise dem, bunder i en frustration over, at markedet er så opdelt, frem for at det handler om reel racisme?

Jeg tror ikke der er ret mange der tror det reelt handler om racisme.

Min erfaring fra swingermiljøet er at de mænd der bliver uretfærdigt ramt, faktisk godt forstår det og tager afvisningen med en rolig omend trist tone.

Udskamningen opstår typisk fra dem hvor man "har ramt plet" mennesker der på ingen måde ville have kunnet administrere at opføre sig respektfuldt, så mit bedste råd til kvinder der oplever det er at huske på at når man får en sviner, så har man afværget et potentielt grænseoverskridende møde.

Redigeret af Refresh

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 13 timer siden:

Hvad er din egen grund til at fravælge visse kundegrupper?

Du spørger, hvorfor jeg ikke tager imod gæster af anden etnisk herkomst, herunder muslimer.

Svaret er ganske enkelt, at mine erfaringer gennem årene har været overvejende negative, og derfor har jeg valgt at sætte denne grænse for min egen virksomhed.

Jeg har gentagne gange oplevet manglende respekt for mit arbejde og mine vilkår. Jeg har oplevet, at der bliver forhandlet om priser, selv når de er oplyst på forhånd, og at mine grænser ikke bliver respekteret på samme måde, som jeg forventer af mine gæster.

Derudover har jeg ofte oplevet problemer med hygiejnen. God personlig hygiejne er et ufravigeligt krav hos mig, og jeg har desværre oplevet gæster, som enten ikke lever op til dette eller direkte modsætter sig at gå i bad før en aftale.

Et andet tilbagevendende problem er forespørgsler om sex uden kondom. Det er noget, jeg konsekvent siger nej til, men jeg oplever ofte, at spørgsmålet først bliver stillet, når gæsten er ankommet, i håb om at jeg vil ændre mening.

Jeg er fuldt ud klar over, at disse oplevelser ikke nødvendigvis gælder for alle individer. Men jeg driver min egen virksomhed, og jeg baserer mine beslutninger på mine egne erfaringer. Derfor vælger jeg de gæster, jeg føler mig tryg ved at arbejde med, og de rammer, jeg ønsker at arbejde under.

Det er ikke et spørgsmål om had eller fjendtlighed. Det er et spørgsmål om mine personlige grænser, min sikkerhed og min ret til selv at bestemme, hvem jeg ønsker at tilbyde mine ydelser til.

Skrevet
Refresh skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror ikke der er ret mange der tror det reelt handler om racisme.

Jeg er fuldstændig enig i, at en afvisning ofte afværger en dårlig situation, og at det handler om kvindernes sikkerhed. Men jeg tror ikke, vi helt kan udelukke racismen eller andre underliggende motiver. Det behøver ikke at være enten-eller.

Selvom kvindens afvisning bunder i en legitim mavefornemmelse eller screening, så ser man jo desværre ofte, at kundens reaktion (når han sviner kvinden til) trækker på netop racisme eller kvindehad for at ramme kvinden mest muligt. På samme måde som sexkøb for nogle desværre også kan fungere som et afløb for kvindehad (eller ensomhed, afhængighed etc.), kan den efterfølgende udskamning og vrede være farvet af racistiske undertoner, fordi det er nemme fordomme at slå ud efter, når egoet bliver ramt.

Men det er jo ikke aspekter, der bliver belyst. Altså at kvinderne åbenlyst vil nævne fravalget pga højreorienterede politiske holdninger. Ligesom sexarbejderne jo heller aldrig nævner i diverse anmeldelser, om et besøg rent faktisk var en god oplevelse for hende (med mindre hun får en sviner: så kan kunden pludselig godt være et dårligt knald med en lille pik).

Det er måske, fordi det er dårlig reklame at være for kontroversiel i sine udtalelser omkring arbejdet og kunderne.

Skrevet

jeg har vaeret til sexparties hvor der har været mulimer tilstede og de opfører sig ikke ordentligt

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.