Hop til indhold

Er Thai noget specielt?

Featured Replies

Skrevet

Hvorfor må thai piger der udbyder sex ikke ligge i gruppen "Piger og klinikker på/i ..." men bliver ofte flyttet ned i gruppen "thaimassage og thaipiger på/i ...", er vi racistiske?

Tænker at en gruppe med mørke, latinoer osv. måske også skulle oprettes ud fra de samme betragtninger som gør vi har en thai gruppe.

Personligt er jeg ikke racistisk og syndes at det ikke er god politik at dele mennesker i grupper efter oprindelses regioner eller hudfarve.

Dette var bare en tanke.

Skrevet

Hej.

Jeg syntes det er helt fint at de har sin egen gruppe.

Jeg er overbevist over det intet har at gøre med racisme, men dog at ThaipigerThaimassage er en forholdsvis stor gruppe.

Søgningen bliver nemmere hvis men søger ved at scrolle opslag igennem og ikke skal hele forummet igennem med alle glædespiger.

Ellers kunne vi jo nøjes med 1 stor gruppe, og det ville blive uoverskueligt.

Skrevet

Jeg tænker heller ikke at det har noget med racisme at gøre og jeg kigger tit i thai i jylland 😊

Det jeg syntes at der godt kunne mangle er at grupper med danske piger og udenlandske piger.

Den danske gruppe kunne godt være fra hele landet da mange af dem rejser lidt rundt 😊

Skrevet

Øh, jeg gik i den tro, at vi her på EG slap for woke, snak om kæmpe eskimo osv. Det er befriende, at kunne skrive stiv pik og store bryster uden nogen skælder ud over det. Jeg synes også, at det er fair at snakke/vælge efter hudfarve. Det har INTET med racisme at gøre. Har jeg lyst til en mørk GP, så går jeg efter det osv. For min skyld måtte der gerne oprettes kategorier for latinoer, mørke eller danske kvinder. Hvis mange bruger finder det nyttigt.

Her på EG kan der også vælges emner under ladyboys og shemales. Her har jeg aldrig kigget, da det ikke har min interesse. Men er det godt, at områderne er der? Hell yes, EG giver netop plads til forskellighed. Mænd, der søger mænd er fuldstændig ok. Jeg er er bare en mand, der interesserer mig for kvinder, meget gerne thai kvinder. Jeg synes opdelingen med thai er god, af samme årsag som @frisk fyr nævner.

Skrevet

Når vi sætter ‘wokeness’ til siden …. Jeg har et spørgsmål … hvor mange mørke/latino massage steder kender du ?

Skrevet

@Valbyguy Hvis dit spørgsmål er til mig, så har jeg personlig erfaring med to steder med mørke kvinder og to med latinoer.

Hvis spørgsmålet ikke er til mig, så bare ignorer mit svar )

Skrevet
migselvXXX skrev, den 29.5.2026 at 14:13:

Hvorfor må thai piger der udbyder sex ikke ligge i gruppen "Piger og klinikker på/i ..." men bliver ofte flyttet ned i gruppen "thaimassage og thaipiger på/i ...", er vi racistiske?

Tænker at en gruppe med mørke, latinoer osv. måske også skulle oprettes ud fra de samme betragtninger som gør vi har en thai gruppe.

Personligt er jeg ikke racistisk og syndes at det ikke er god politik at dele mennesker i grupper efter oprindelses regioner eller hudfarve.

Dette var bare en tanke.

Måske fordi den første gruppe primært udbyder sex eventuelt suppleret med en massage, hvorimod den anden gruppe primært udbyder massage eventuelt suppleret med sex.

Skrevet

Thaiklinikker tilbyder en lidt anden oplevelse end det typiske bordel, sådan helt generelt betragtet.

Skrevet

Det er Smag og behag om man er til det ene eller andet , det er godt som det er nu er man i Jylland kan man se udbuet og det sammen på Fyn og Sjælland på den måde det er delt op , at man kan finde det man søger om man er til Thaipiger eller Østeuropæiske eller danske kvinder , jeg fortrækker selv Thaipiger ..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.