Hop til indhold

Er jeg bare naiv eller oplever andre glædepiger også dette?

Featured Replies

Skrevet

Hej alle 🌸

Jeg har efterhånden oplevet rigtig mange gange at mænd ikke dukker op til den aftalte tid og sted. Når jeg så prøver at ringe er telefonen slukket, nummeret virker ikke længere, og de svarer heller ikke på mail bagefter.

Det efterlader mig med en virkelig nederen følelse, og jeg føler mig ærligt talt ret naiv bagefter.

Hvordan undgår I andre så mange skuffelser? Har I nogle tegn man kan være opmærksom på så man bedre kan gennemskue dem, der ikke reelt vil ses?

Og til mændene: Hvad får man egentlig ud af at spilde andres tid på den måde?

Jeg kunne virkelig godt bruge nogle råd ❤️

Skrevet
Skrevet

Hej Xl...

Lige nu sidder du ved puteren og venter på vores svar....den er helt gal....Du går ud i køkkenet...åbner vinduet og råber ud af det med al kraft du har i dig:

IDIOT.... det gør du lige 3 gange!

Af sted, med dig!

Nu er emnet: useriøse mænd blevet "behandlet" så mange gange, her under Generel debat, så du burde kunne finde det.

Jeg kan se at du har mændenes telefonnr...fint...men har du overvejet forudbetaling?

Jeg ved godt, at det bliver der stærkt frarådet imod herinde, men det vil spare dig for rigtig mange, af de der skuffelser og afbrændere.

Har du et rimeligt navn, kan du også tillade dig det, for dit navn, er dit varemærke. Et du skal passe på og opbygge!

Der er klart nogle mænd, der vil bakke ud af en evt. aftale, når snakken kommer til forudbetaling, men er det mænd der måske alligevel bare ville spilde din tid?

Få dig til at gøre dig klar? lægge make-up...ordne hår...få dit hovede til at være lige præcis klar, til denne aftale, om hvad der skal ske?

Rigtig mange mænd, kan du sagtens stole på kommer, men der skal bare 1 til at ødelægge dagen.

Gennemtænk hvordan du undgår skuffelser, og det skal være på dine præmisser du arbejder. så du har en dejlig dag.😀

Skrevet
XLMørkPige skrev, for 6 timer siden:

Jeg kunne virkelig godt bruge nogle råd ❤️

Hvis du arbejder mange timer (og sidder klar uanset om der er kunder eller ej) så kan en løsning være at droppe tidsbestilling og køre med først-til-mølle. Altså som ved en frisør uden tidsbestilling. Man skal så bare ringe f.eks. 15 - 20 minutter før for at bekræfte at man kommer, så du kan nå at gøre dig klar. Så er det ikke muligt at spilde en hel time. Eller måske kan booking være forbeholdt faste kunder. For mig som kunde så oplever jeg sjældent uacceptabel ventetid.

Hvis du ved at det er mænd så ville jeg gætte på at nogen ikke tør og at nogen ikke kan lide GPer.

Skrevet
Lady Cherie skrev, for 12 timer siden:

..men har du overvejet forudbetaling?

Personligt ville det ikke gøre mig nervøs at sende 100 kr. afsted som pant for at øge trygheden hos udbyderen.

Men, hvordan så? Især, hvis man som jeg foretrækker kontant systemet?

Ok, har også Revolut. Så det kræver blot, at udbyderen også.har et elektronisk system til modtagelse af forudbetalingen.

Skrevet

Probator skrev, for 20 timer siden:

Ok, har også Revolut.

Jeg er lidt i tvivl hvor anonym man er overfor gp her? Kan de kun se mit brugernavn? For jeg er nu ligeglad med at banken kan se at jeg overfører.

Redigeret af Smølfen27

Skrevet

Forudbetaling vil også sortere rigtig mange seriøse fra, da mange ikke har mulighed for at betale på den måde uden konen/kæresten ser med.

Hvis du ikke allerede gør det, så søg på tlf numrene på 180.dk inden du laver en aftale. Der står ofte hvis det før har brændt nogle af. Der er selvfølgelig ikke nogen garanti for at det ikke sker alligevel, selvom der intet står. Jeg bruger også at de skal bekræfte 1 time før, det får de fleste til at melde ud hvis de har fortrudt. Dem der gør det bevidst for at spilde vores tid vil du som sagt højst sandsynligt kunne finde info på på 180.dk. Efter jeg er begyndt at bruge tlf nr og 180.dk har jeg sparet mig selv for ret mange useriøse. Inden da havde jeg pludselig i en periode absurd mange der brændte mig af.

Der er også nogle tegn, men det sker alligevel jævnligt at en jeg følte mig sikker på var seriøs, brændte mig af, og en jeg troede var useriøs, var seriøs. Så det er aldrig helt til at vide.

Og ja man føler sig virkelig dum når man står og venter på en der helt med vilje synes det er underholdende at spilde ens tid.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.