Hop til indhold

Mænd der laver aftaler og bare forsvinder hvorfor?

Featured Replies

Skrevet

Til jer andre glædepiger oplever I også det her på annonceligt?

Jeg har flere gange lavet en aftale med en mand mødt op på stedet som vi har aftalt… og så bliver jeg bare blokeret. Pludselig kan jeg hverken ringe eller skrive og jeg står der uden nogen forklaring.

Jeg forstår seriøst ikke hvad de får ud af det? Hvorfor lave en aftale hvis man alligevel ikke har tænkt sig at dukke op?

Det føles virkelig respektløst at stå der og blive efterladt uden svar.

Er det bare mig eller er det noget der sker tit ?

Hvordan håndterer I det?

Skrevet

Især som ny skal man igennem dem som tænder på, at booke tid og brænde dig af. Du finder hurtig din egen måde at screene beskeder på og genkende de røde flag.

Nogen får kolde fødder.

Nogen gør det for at spilde din tid.

Nogen gør det fordi de har et indædt had til kvinder.

Nogen spiller pik imens de bestiller tid.

Nogen gør det for at melde dig til de hoteller du er på.

Nogen mangler pennevenner.

…og indsæt så selv 40 andre sætninger…

Vi oplever det alle, men når du lærer tegnene at kende og bruge 180.dk med omtanke, så falder det drastisk. Når jeg skriver med omtanke, så er det fordi man lige skal overveje hvor ægte advarslen er. Jeg har mødt flere der havde advarsler, men hvor jeg ikke var utryg. Det mest underlige er, når man ved at det er dem der holder der og de så lyver og siger de blev kaldt på arbejde/barnet er syg/mosteren spildte kaffe etc, og bilen så ræser afsted, så er det virkelig irriterende 🙄

Jeg er total neutral når jeg svarer, der er intet frækt eller seksuelt over mine svar og de kunne ligeså godt bestille tid til lægen hos mig 😂 Der er intet at wanke til. De få der har brug for et skriftligt forspil og reelt dukker op, må vælge en af de andre skønne kvinder, for jeg tilbyder det ikke.

Hvis jeg bliver brændt af, så skriver jeg aldrig til dem hvor de bliver af. Den fornøjelse får de ikke. Og de kan ikke booke hos mig mere.

Redigeret af CamillaHusmor

Skrevet

Det sker oftere end man sådan lige forestiller sig. At mænd booker en tid, for at blokere 5 min inden aftalen. Så kan man stå der med alle sine talenter og være helt til grin.

180.dk bruger jeg hver gang jeg får en ny henvendelse. Jeg tænker det sparer mig for mange skuffelser og de værste psycho's.

Skrevet

Det er nogle sørgelige individer, manglende moral, og en skidt karakter. Og faktisk påvirker det også os andre “normale” anstændige mennesker, for nogle gange kan man godt fornemme, at der er en vis uudtalt (eller nogle gange udtalt) skepsis/usikkerhed for, om man dukker op til en aftale. Og når man med sig selv ved, at der skal temmelig meget til, før man aflyser en aftale (for aflyser gør man jo, hvis der sker noget uforudset), så kan man ikke undgå at føle sig ramt på sin integritet, fordi det synes lidt urimeligt (men dog forståeligt), at der er denne usikkerhed.

Skrevet

Har os enkelt gange oplevet det. Og tit er det faktisk nogle som jeg har brug ret længe på at korrespondere med. Jeg har ikke luret grunden, og vælger ikke og tage det personligt. Kan se det åbentbart sker for flere.

Skrevet

Det er så frustrende, jeg har desværre prøvet det en nogen gange efterhåden og jeg syntes ellers jeg var blevet god til at screene personer inden jeg kører ud til dem. Men så tidligt som idag blev jeg ringet op og alt var godt og han så find ud på 180 osv så jeg tænkte den var god nok, jeg kørte så helt ud til den adresse han havde givet jeg havde sågar snakket med ham 2min inden jeg var på adressen. Da jeg så troppede op på adressen foran hovededøren skrev og ringede jeg til ham og ingen svarede, jeg blev totalt ghostet. Ventede 10 min og kørte igen, nu har manden så fået sig en dårlig andmeldse på 180dk så andre GPer forhåbentlig ikke falder i hans fælde. Det er bare super øv og er med til at crashe humøret totalt 🙄

Redigeret af Sofie Luxe

Skrevet

Fuld forståelse for jeres frustration når I på den måde spilder tiden.

Hvis jeg skal optræde ekstra seriøst når jeg henvender mig, så opgiver jeg mit eroguide navn.

Måske det kunne være en vej til at screene nye bekendtskaber.

Der er trods alt forskel på 3 års historik med 10+ anmeldelser og 1 uges anciennitet. Og ja, risikoen er at I kommer til at sige nej til en seriøs gæst. Men måske som et ekstra lag i jeres vurdering.

Redigeret af Hr Lille Niels
Stavefejl

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, for 2 timer siden:

Fuld forståelse for jeres frustration når I på den måde spilder tiden.

Hvis jeg skal optræde ekstra seriøst når jeg henvender mig, så opgiver jeg mit eroguide navn.

Måske det kunne være en vej til at screene nye bekendtskaber.

Der er trods alt forskel på 3 års historik med 10+ anmeldelser og 1 uges anciennitet. Og ja, risikoen er at I kommer til at sige nej til en seriøs gæst. Men måske som et ekstra lag i jeres vurdering.

Hvis GP har linket til anmeldelser herinde, så vil det give rigtig god mening at oplyse profil navn, da hun jo så er bekendt med siden 😊

Redigeret af CamillaHusmor

• 4 weeks later...
Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, den 20.4.2026 at 13:51:

Til jer andre glædepiger oplever I også det her på annonceligt?

Kan du linke til din annonce?

Skrevet
  • Author
ToxicWaste skrev, for 3 minutter siden:

Tak fordi du spørger 🤗
Men jeg har det bedst med ikke at dele min annonce offentligt herinde.

Skrevet
ToxicWaste skrev, den 15.5.2026 at 12:03:

Til info er det ikke tilladt for en GP at linke til egen annonce, heller ikke selvom der spørges efter den. Det bliver betragtet som markedsføring, og den går ikke.

Derimod må andre medlemmer gerne hjælpe med et link til GPen. Men med @DarkSkinEnergys kommentar er det ikke relevant i dette tilfælde.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.