Hop til indhold

Sex med TS uden kondom, nu frygter jeg STD, - Kbh.

Featured Replies

Skrevet

Det her er kun ris til egen røv, men jeg besøgte TS og gjorde det man bare ikke må gøre: Lod mig rive med i akten og knaldede hende uden kondom.

Min frygt er nu lidt: Er der andre, der har oplevet det samme med hende? Jeg tager selvfølgelig til lægen, men selv var hun meget cool og trak på skuldrene og viste mig en STD-test helt tilbage fra Februar med et nonchalant "I'm clean". Tænker alligevel der har været en del igennem butikken på 3 måneder, så ...

Redigeret af Administrator
Fjernet navn og link

Skrevet

Ja, der er jo hvad der kan ske. Håber du slipper for problemer - det sker jo heldigvis oftest🤗

Overvej "doxycycline prep" som beskyttelse mod klamydia, syfilis og gonore. Info i denne tråd:

Skrevet
c_bastian! skrev, for 3 timer siden:

Min frygt er nu lidt: Er der andre, der har oplevet det samme med hende?

Hvad er formålet med din post?

Du udstiller hende, som om hun er smittet med en STD. Hvor ved du det fra?

Hvis hun tilbyder sex uden kondom, er der sikkert andre, der også har været sammen med hende uden beskyttelse. Og hvad så?

Det er temmelig svært at bevise eller vide med sikkerhed, hvem man er blevet smittet af, hvis man er blevet smittet. Og det er ikke noget, der bør/skal “post’es” om i et offentligt forum.

Skrevet
GPenjoyer skrev, for 2 timer siden:

Fås "doxycycline prep" som håndkøb eller skal det ordineres af en læge?

Det kræver recept. Men du kan kontakte en vaccinationslæge og sige at du skal to uger til det nordlige Uganda hvor der desværre er et højt niveau af malaria. Uheldigvis tåler du ikke Malerone og du har tidligere fået doxy. Du vil uden videre få udstedt medicinen. Du skal lige google dosis med mere i forhold til std profylakse

Skrevet
c_bastian! skrev, for 5 timer siden:

Det her er kun ris til egen røv, men jeg besøgte TS og gjorde det man bare ikke må gøre: Lod mig rive med i akten og knaldede hende uden kondom.

Min frygt er nu lidt: Er der andre, der har oplevet det samme med hende? Jeg tager selvfølgelig til lægen, men selv var hun meget cool og trak på skuldrene og viste mig en STD-test helt tilbage fra Februar med et nonchalant "I'm clean". Tænker alligevel der har været en del igennem butikken på 3 måneder, så ...

Tror ikke helt jeg forstår hvorfor du skal linke til hende? Det virker bare som dårlig stil. Tag lidt ansvar og smut til lægen hvis du er bekymret.

Redigeret af Administrator
Fjernet navn og link fra citat

Skrevet

@bighead Tak for tippet 😁 De stiller ikke så mange spørgsmål eller hvad, eller kan de undre sig over at jeg ikke beder om diverse andre vacciner som normalt anbefales? Sorry, jeg er lidt ukendt på det terratorie🙂

Skrevet
  • Author

Tak til dig, Peter1042. Og lige så dejligt at høre al den negative feedback fra jer andre. Jeg kan ikke se jeg anklager hende for at have en STD - men tænker ikke det kræver mange hjerneceller at indse, at det indebærer en ubetydelig risiko at have ubeskyttet sex med en sexarbejder.

Jeg skrev, fordi jeg ærgrede mig over det skete og i mit stille sind håbede det var en smutter og ikke en regelmæssig ting. Det virker som konsensus herinde at dele - især med TS'ere - om de er til kondom eller ej.

Men jeg vil da gerne høre mere fra Hering/ToxicWaste, hvad der præcis får jeres pis i kog i min post og hvordan jeg 'udstiller' hende?

Skrevet

Kære @c_bastian! 😊
Du er forholdsvis nyt medlem, og du er næppe nået helt igennem reglerne for at være medlem her på EG, og samtidig huske det hele - - men ikke desto mindre gælder reglerne alle, - nye som gamle medlemmer, reglerne er forpligtende😉
Det er sædvane og kutyme at følge regler; men du er ikke den eneste det er smuttet for i hele EG´s liv 😉😉

Bl.a

1.2 Det er forbudt på nogen måde at krænke en glædespige, gigolo eller transvestits privatliv. Derfor må glædespigens, gigoloens eller transvestittens rigtige navn, privatadresse, private telefonnummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på Eroguide.dk. Offentliggørelse kan medføre bortvisning.

1.8 Beskyldninger om sygdomme, er på ingen måde tilladt på Eroguide.dk.

Bedste hilsner
Nye tider

Redigeret af Nye tider

Skrevet

Det er en overtrædelse af databeskyttelsesloven som er knyttet til GDPR : sundhedsoplysninger er særligt beskyttede og du kan blive straffet hvis du deler det på sociale medier osv

Skrevet
c_bastian! skrev, den 20.5.2026 at 15:24:

Tænker alligevel der har været en del igennem butikken på 3 måneder, så ...

@c_bastian! Du nævner, at du har besøgt vedkommende uden at bruge kondom. At du nu vil tage til lægen. Og så ovenstående citat.

Har du svært ved forstå, at du kobler vedkommende til en mulig sygdom, som du mener, at hun måske har givet dig?

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet

Tak til dem der beskytter annoncør, ved at gøre opmærksom på reglerne. Men har nogen trykket rapporter?

Han mistænkeliggør situationen og i hvert fald stiller spørgsmålstegn ved om hun er “clean”. Men mest af alt er det bebrejdelse for hun ikke sørgede for kondommet og sikkert også lader det smutte med andre. Hvad hun aftaler eller gør med andre er sagen uvedkommende. @c_bastian! hvis du ønskede at det skulle foregå med kondom havde du et medansvar i at det var sex med kondom. Du indrømmer du lod dig rive med, men resten af dit skriv ligger op til HUN ikke skulle ha ladet det ske. Du tillod det, du er blevet bekymret, afsted til lægen med dig.

Skrevet

Det er helt rigtigt, at det der udelukkende er ris til egen røv. Det er dit eget ansvar at beskytte dig selv, og du kan overhovedet ikke tørre den af på hende bagefter.

For det første var du selv 100% med til at træffe beslutningen om at droppe kondomet i situationen. For det andet kan du ikke bruge en 3 måneder gammel STD-test til noget som helst i den her branche – og det burde du udemærket godt vide, inden du overhovedet bookede en aftale.

I stedet for at hænge hende ud herinde og lede efter andre, der har lavet samme nummer, så tag det fulde ansvar for din egen dumhed. Kom afsted til lægen, bliv testet, og husk for guds skyld gummiet næste gang.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.