Hop til indhold

Nysgerrig Pige Nordjylland Advarsel!!

Featured Replies

Skrevet
ild i piben skrev, for 3 timer siden:

Jeg har anmeldt hele dette indlæg, det er løbet helt løbsk.

Godt så må vi se om vores ny moderator / @Administrator gør noget. Kan se et indlæg er væk, men citaterne af det eksisterer stadig. Og expander men dem indeholder en stadig billede med synligt navn.

• Svar 57
  • Visninger 8.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• udinaturen
    udinaturen

Hvordan kan du @JensLarsen1978 bevise, at hun er ægte? Umiddelbart, ser jeg kun en person og det er dig, Jens. Du har et ekstremt højt behov for at nedværdige andre mennesker, særligt på deres intell

• LK12345
    LK12345

Og du har vitterligt kun lavet din bruger her inde, for at forsvare din ''veninde''. Så hun har fortalt dig om oplevelsen, og bedt om at forsvare hende her inde?? Eller hvordan foregår det? Kan hun ik

• Hej jeg har skrevet med Sofie, som han sikkert kalder sig på den mail, jeg er 100% overbevist JensLarsen bare er en fyr der keder sig, og nyder at vi spilder vores tid. Jeg har prøvet at lave en afta

Postede billeder

Skrevet

Ok så er Jens men også alle hans indlæg væk. Vi står tilbage med en totalt usammenhængende tråd, hvor citater hænger tilbage. Og stadig citat fra @MrLovaLova hvor de sidste billeder desværre er en del af citatet. @Administrator var bedre at slette hele tråden. End det her.

Skrevet

“Jens Larsen” har også en anden annonce på. Hvilket han/hun indrømmede i en mail. Bemærk “Sofie” nu er 43 år gammel. IMG_6398.png

Skrevet

Advarsel!! “Nysgerrig pige Nordjylland”!

Endnu en annonce fra “Jens” og “Sofie”!

Bemærk at “Sofie” nu er 43 år!

Ps ved ikke lige hvorfor den blev fjernet og af hvem da jeg lagde den på tidligere i dag.

IMG_6398.png

Redigeret af Mrking

Skrevet
Mrking skrev, for 8 timer siden:

ved ikke lige hvorfor den blev fjernet

Indlæggene kommer og går, som vinden blæser i det indlæg.

Men et link var nok bedre end et billede, så folk ser advarselen hvis de søger på annonce nummer.

Skrevet

Denne tråd er ligeså underlig som "pigens" annonce og må klart komme på top 10 over mærkelige tråde herinde, i skarp konkurrence med gummi-diskussionerne.

Skrevet
Pele10 skrev, for 5 timer siden:

Denne tråd er ligeså underlig som "pigens" annonce og må klart komme på top 10 over mærkelige tråde herinde, i skarp konkurrence med gummi-diskussionerne.

Tak .. skøreste tråd ever

Skrevet

Jeg kan kun tilslutte mig alle dem der siger at “Sofie” er falsk.!

Har skrevet med “Sofie” og det er klart og tydeligt at hun er falsk.

Lige pludselig stopper al korrespondance ud af det blå.!

Der findes ingen Sofie og der findes ikke sådan et setup!

Håber annoncelight slettet og blokere denne bruger m.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.