Hop til indhold

Nysgerrig Pige Nordjylland Advarsel!!

Featured Replies

• Svar 57
  • Visninger 8.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• udinaturen
    udinaturen

Hvordan kan du @JensLarsen1978 bevise, at hun er ægte? Umiddelbart, ser jeg kun en person og det er dig, Jens. Du har et ekstremt højt behov for at nedværdige andre mennesker, særligt på deres intell

• LK12345
    LK12345

Og du har vitterligt kun lavet din bruger her inde, for at forsvare din ''veninde''. Så hun har fortalt dig om oplevelsen, og bedt om at forsvare hende her inde?? Eller hvordan foregår det? Kan hun ik

• Hej jeg har skrevet med Sofie, som han sikkert kalder sig på den mail, jeg er 100% overbevist JensLarsen bare er en fyr der keder sig, og nyder at vi spilder vores tid. Jeg har prøvet at lave en afta

Postede billeder

Skrevet

Er det absolut ikke. Kender pigen bag.

Den løgnagtige anmeldelse kommer fra en hun har afvist.

Mvh Jens Larsen

BigDaddiz skrev, for 3 timer siden:

Hvordan ved du det?

Fjolset blev afvist af min veninde og så blev drengen sur. Og kan se han er generelt meget aktiv i at hænge andre ud 🤮

Skrevet
JensLarsen1978 skrev, for 1 time siden:

Er det absolut ikke. Kender pigen bag.

Den løgnagtige anmeldelse kommer fra en hun har afvist.

Mvh Jens Larsen

Fjolset blev afvist af min veninde og så blev drengen sur. Og kan se han er generelt meget aktiv i at hænge andre ud 🤮

Og du har vitterligt kun lavet din bruger her inde, for at forsvare din ''veninde''. Så hun har fortalt dig om oplevelsen, og bedt om at forsvare hende her inde?? Eller hvordan foregår det? Kan hun ikke selv stille sig frem?

Håber du ved, at det kun bliver endnu mere suspekt at en helt ny bruger kommer og hårdnakket forsvarer noget som mest af alt virker som scam.

Skrevet
Aalborg9220 skrev, for 8 timer siden:

Ingen grund til at spilde sin tid, da det er en mand bag annoncen.

Jeg synes nu at det er ret tydeligt at denne annonce er falsk, stort set ingen information andet end lidt standard "bla-bla" )

Hvad gjorde dig nysgerrig og fik dig til at spilde din tid med at kontakte annoncøren? Og hvorfor har du lavet 2 tråde om det samme?

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 59 minutter siden:

Jeg synes nu at det er ret tydeligt at denne annonce er falsk, stort set ingen information andet end lidt standard "bla-bla" )

Hvad gjorde dig nysgerrig og fik dig til at spilde din tid med at kontakte annoncøren? Og hvorfor har du lavet 2 tråde om det samme?

Det må være en fejl i systemet med 2 tråde, har kun oprettet et opslag🤷‍♂️ kan se annoncøren tilsyneladende har opdaget han er blevet anmeldt🙄kopier af korrespondance er sendt og anmeldt til Annoncelight

Nysgerrighed skyldes manglende billede som burde været på annoncen når man læser teksten, men en 31 årig der tilsyneladende skulle være uerfaren…..hvor finder man det i dag og så er der lige skrevet frem og tilbage, der var bare flere ting der var off

Skrevet

Jeg har også haft en mistanke om det er en mand der står besøg. En der håber på at få pikbilleder tilsendt.

Skrevet

Det er helt korrekt, at jeg lavede denne profil med henblik på at fortælle, at Sofie skam er en helt ægte og ret seksuel, uerfaren pige på 31 år. Jeg kendte ikke stedet før, da jeg ikke selv gør mig i sådan noget.

Der er faktisk billede på hendes profil, det vises bare ikke af en eller anden grund, hvis I ser vedhæftet fra Sofie.

Sofie siger hun aldrig nogensinde har bedt om andet end ansigtsbillede og aldrig kommer til det. Hun siger også, at nogle mænd blir sure på hende, når hun af den ene eller anden grund ikke vil skrive sammen mere.

Jens

PS … hvis en af jer, der ikke tror på Sofie kan komme med én mulighed for at bevise hvem hun er, så sig til 👍

Redigeret af Administrator
Billede fjernet.

Skrevet
JensLarsen1978 skrev, 1 time siden:

Jeg kendte ikke stedet før, da jeg ikke selv gør mig i sådan noget.

Jens, Jens, Jens.. Når nu du ikke kender dette sted skal du vide at her er en masse folk som har været i dette game længe, og som ikke lige er til at løbe om hjørner med.. 🤗

Og alligevel fandt du frem til denne anmeldelse kun en halv time efter den var lagt op, og besluttede dig for at oprette dig for at forsvare din "veninde"?

Der er ikke billede på profilen, det du har vedhæftet er et screenshot fra AL når man er logget ind. Har "Sofie" lige sendt det til dig her til morgen? Hvis ja, hvorfor er annoncen så ikke opdateret med det billede? 🙄😎

Skrevet

Det her handler på ingen måde om at løbe om hjørner med nogen overhovedet. Og tro mig, jeg er på ingen måde et kid i gamet, bruger normalvis bare ikke tid på sider, som den her.

Fuldstændig korrekt, min profil her er oprettet med det ene formål og jeg bad Sofie tage et screenshot af hendes profil, så alle i denne tråd kunne se det. Sofie har prøvet flere gange at tage billedet af og på og gemme, men det vises åbenbart ikke. Jeg kan dog ikke selv se det, da jeg ikke er oprettet på den side. Sofie siger, at i starten blev det vist, så ved ikke om det skyldes, at hun ikke er betalende derinde, tror hun selv.

Sofie er den hun siger, hun er. Spørger aldrig om frække billeder, kun ansigtsbilleder, siger hun. Fordi hun ikke vil møde en fremmede uden at have set ham først.

Og det er jo ikke fordi hun mangler henvendelser overhovedet, siger hun. Hun er måske bare lidt træt af at blive kaldt for en mand forståeligt nok.

Sofie har sendt mig det her billede, som ligger på hendes profil.

Jens

Redigeret af Administrator
Billede fjernet.

Skrevet

Der er mange sjove ting ved denne annonce. Som vores nye medlem “Jens Larsen” siger god for. Det undrer mig lidt at hun, hvis det er en hun, vil se ansigtsbillede som det første. Uden selv at vil vise noget. Og det sjove er at hun ønsker at være blindfolded under seancen. Altså for det første kan hun jo så umuligt vide om det er samme person som dukker op som er på et sendt ansigtsbillede. Og hvis hun ikke ønsker at se vedkommende hvorfor så se ansigtsbillede inden i det hele taget?

Skrevet

Måske Mr. King skulle spørge Sofie om det og høre hvad hun svarer i stedet for at høre panelet herinde. Sikker på hun er den bedste til at svare.

For mig, som mand, lugter det her af, at nogle forsmåede mænd føler sig trådt over tæerne fordi de er blevet afvist.

Og m.h.t. at se manden, så har jeg taget i mod de to hun har mødt, så hvem der kommer i mit hus, er der helt styr på 👍

Rigtig ærgeligt, at Sofie skal hænges ud, for hun er selv så reel og ærlig en person, der bare gerne vil prøve nogle frække ting.

Der er nogle, der burde skamme sig.

Jens

Skrevet

Jeg har såmænd spurgt om flere ting men ikke fået noget billede. Eller svar på ret meget faktisk. Til gengæld blevet udspurgt om privat status, alder, bopælsby og ansigtsbillede.

Lignende annoncer og metoder har ofte vist sig at være fup og med henblik på afpresning. Jeg siger ikke dette er det. Kun at det ligner…

Skrevet

Helt ærligt, synes du virkelig på den baggrund, at en yngre pige skal hænges ud herinde … du burde da i stedet forsvare hende, da du jo åbenbart har haft kontakt med hende.

Jeg gad nok vide hvordan I erfarne folk herinde verificerer alle profiler og dømmer dem ude eller inde. Kloge er I i hvert fald.

Sofie har sågar følt sig nødsaget til at dokumentere hvem hun har mødt, også selvom jeg faktisk frarådede hende det.

Jeg væmmes faktisk en lille smule ved nogle af jer.

Jens

Skrevet
JensLarsen1978 skrev, for 5 timer siden:

Sofie har sendt mig det her billede, som ligger på hendes profil.

Uanset om hun angiveligt har sendt det til dig eller ej, må du så vidt jeg er informeret ikke dele billedet herinde. Nu må vi se om reglerne stadig er således.

Og hvis hun vil have billeder på sin profil på AL. Skal hun efter upload trykke på det. Så det bliver valgt/markeret til at vises på annoncen. Som gratis kan man vise 3 billeder. Synes hun skal overveje at komme og forsvare sig selv. (Hvis hun findes)

Skrevet

Har haft kontakt med hende ??? Hvordan i alverden skal jeg vide om hun er ægte eller ej, bare ved at min mail bliver besvaret?? Jeg har da på ingen måde modtaget en form for bevis på, at hun eksisterer !!

Man kan tydeligt høre at du ALDRIG er blevet udsat for afpresning af kriminelle i det forum der hedder Annoncelight!! Det har jeg. Og det er sgu ikke sjovt når de finder alle mulige oplysninger om dig og truer med alt muligt!!

Og derfor bruger jeg aldrig nogensinde igen mit eget private mobilnummer eller min egen personlige mailadresse når jeg henvender mig til det der angiveligt er GP’ere men som nogle gange viser sig at være noget helt andet!

Redigeret af Mrking

Skrevet
SweettieDK skrev, for 40 minutter siden:

Uanset om hun angiveligt har sendt det til dig eller ej, må du så vidt jeg er informeret ikke dele billedet herinde. Nu må vi se om reglerne stadig er således.

Og hvis hun vil have billeder på sin profil på AL. Skal hun efter upload trykke på det. Så det bliver valgt/markeret til at vises på annoncen. Som gratis kan man vise 3 billeder. Synes hun skal overveje at komme og forsvare sig selv. (Hvis hun findes)

Tak for info om Annoncelight, det går videre til Sofie 👍

Du kan bande på, at hun på ingen måde skal forsvare sig. Overfor hvad og hvem. At nogle forsmåede …… er blevet skuffet over afvisningen og derfor som et total udokumenteret skud i tågen kalder hende for en mand. Ej, den ligger sq hos jer forsmåede, der i min optik, må mangle indhold i livet.

Gad vide hvad jeres glaskugle siger om mig. Min siger, at jeg er en god ven, der godt nok ikke køber sex via f.eks. Annoncelight eller lign., men nok ved hvad der er op og ned.

Man kunne ønske sig der fandtes bare én herinde, der kan se det absurde i den her sag.

Jens

Skrevet
Mrking skrev, for 38 minutter siden:

Har haft kontakt med hende ??? Hvordan i alverden skal jeg vide om hun er ægte eller ej, bare ved at min mail bliver besvaret?? Jeg har da på ingen måde modtaget en form for bevis på, at hun eksisterer !!

Man kan tydeligt høre at du ALDRIG er blevet udsat for afpresning af kriminelle i det forum der hedder Annoncelight!! Det har jeg. Og det er sgu ikke sjovt når de finder alle mulige oplysninger om dig og truer med alt muligt!!

Og derfor bruger jeg aldrig nogensinde igen mit eget private mobilnummer eller min egen personlige mailadresse når jeg henvender mig til det der angiveligt er GP’ere men som nogle gange viser sig at være noget helt andet!

Det er oprigtig ked af at høre. Derfor behøver man nu ikke ligge andre for “had”.

Og igen, Sofie er så meget en rigtig sød pige.

Skrevet
JensLarsen1978 skrev, Lige nu:

Det er oprigtig ked af at høre. Derfor behøver man nu ikke ligge andre for “had”.

Og igen, Sofie er så meget en rigtig sød pige.

Jeg har ikke lagt nogen for had..

Skrevet

Du har deltaget i heksejagten på en pige, der gik så langt, som at sende beviser til et par fjolser. I burde skamme jer.

Spørg dem, hvis I vil se beviser. I kender vel hinanden allesammen.

Skrevet
JensLarsen1978 skrev, 1 time siden:

Du kan bande på, at hun på ingen måde skal forsvare sig. Overfor hvad og hvem.

Virker bare lidt bedre hvis man gør det selv og ikke får andre til at rende med budskabet.

Der er i min optik ikke beviser for hverken deres eller din påstand.

Men hvis hun kryber og sender ting hun ikke ønsker, til personer der henvender sig, når der ikke er nogen grænsesætning i hendes annonce. “Hvad manden evt har lyst til at gøre”. Tro mig de har lyst til meget også ubehagelige ting hvis de ikke siges imod. Så kommer hun nok ikke langt i denne branche.

Hun er nødt til selv at kunne sige fra. Men blot et godt råd fra en GP.

Skrevet

Tak for rådet, men tro mig, du skriver med en fyr, der har prøvet mere end de fleste.

Jeg “render ikke med budskabet”, jeg viser backup til min gode veninde.

Og Sofie har helt styr på hvad hun gør og sender. Vil tro hun sendte til de par fjolser fordi de uden begge er i denne tråd (ikke dig). Hun er meget seksuel uerfaren, men ikke dum og naiv som menneske. Måske lidt for godtroende 😳

Sofie er ikke interesseret i nogen “branche”, men at prøve forskellige ting af … med mig på sidelinjen som backup, men på ingen måde deltagende. Tænder mig på ingen måde. Det næste kunne være et gang bang og der ville ingen herfra komme i betragtning, for det styrer jeg og der skal kun være rigtige mænd med sådan en dag.

Men tak for et ikke-dømmende input 👍

Jens

Skrevet
Klopp skrev, for 3 minutter siden:

Denne tråd er dælme trættende …

Der er snart en troværdig kilde der må forbarme sig og tage en for holdet 🤣

Jeg bor desværre så langt væk... Og er slet ikke til at stole på 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.