Hop til indhold

Thailand (hua hin)

Featured Replies

Skrevet

De herre

Efter af have fulgt og læst jeres vilde beretning i udlandet 😳

Tænker jeg må prøve det mens den stadig kan 🤔😉

Jeg tager en måned til Thailand (Hua Hin) i februar 😎med et  pitt stop i Pattaya, tænker det er sku nok lidt for vildt i en måned 🤔

Tyggede lidt på at starte i Bangkok et par dage eller fire når jeg ankommer 

Er det noget der skal prøves eller ?

Med det store spørgsmål er og også 

Efter af have læst lidt op på jeres rejser til Thailand 

Sex uden gummi er måske ikke så smart 

Hvad med super fransk og en slikke tur 😋 noget man tør

Det nyder jeg i Danmark 

Og ja man kan dø af alt 🤔

Tænker jeg vil prøve freelance og walking street nok mest 🤔

Input er super velkommen 😊

Skrevet
Håndbremsen skrev, for 18 timer siden:

Tænker jeg vil prøve freelance og walking street nok mest 🤔

Walking street holder jeg mig som regel fra - bortset fra måske et enkelt tur en aften - for lige at blive afskrækket af den høje musik - og ellers kan man køre igennem på motobike tidligt på dagen på vej til Bali Hai Pier - men lige før Walking Street på South Pattaya Road, finder du Bamboo Bar med freelancere - jeg havde ellers ikke regnet med, jeg skulle derind allerede den første aften - men min mangeårige veninde, som jeg havde en aftale med, fik maveonde og måtte vende om på vejen - nå, ja - så kunne jeg ligeså godt tage en tur derind og se om der var friske fisk i farvandet og fik mig sat alene ved et bord for at overskue udvalget - en pige ved nabobordet og hendes veninder virkede straks meget indtagede og interesserede - men jeg var jo lige ankommet og syntes jeg godt lige ville studere udvalget lidt nøjere - men så fandt jeg ud af jeg havde glemt min smartphone på min motobike og måtte så bede pigerne passe på min øl, mens jeg løb ud og hentede den - ja, så måtte jeg jo ligesom sætte mig ved deres bord, da jeg kom tilbage og efterhånden blev Nuch - den flotteste og mest intagende af pigerne, mere og mere nærgående - og efter jeg lige måtte give en drink til alle 3 piger, kunne jeg godt få lov at tage hende med hjem - koster derudover som regel 2000 ThB dette sted og ikke noget med barfine eller ladydrinks - bortset fra drinksene koster lidt ekstra til at finansere musikken - og som regel er tjenerne lidt emsige med lige at få lidt ekstra i drikkepenge.

Nuch snakkede ellers vældigt om at nu skulle vi passe på og bruge kondom - men jeg var jo lige ankommet og havde ikke været sammen med andre piger i laaang tid - og hun kom lige fra Bangkok, hvor hun var damefrisør og heller ikke havde været sammen med nogen i lang tid - og hun ville have haft lyset slukket - det fik jeg nu forpurret og så ved jeg ikke hvad der ellers skete efter jeg havde slikket hende - men pludselig satte hun sig ovenpå uden kondom. Senere fik jeg hende lagt ned på siden og givet hende en ordentlig kneppetur, så jeg kom oppe i hende - det sker ellers ikke så tit.

Næste morgen røg vi på den igen, men nu kunne jeg ikke så meget og fik hende istedetfor overtalt til at "smoke" - og slikke boller - og hun slikkede også lidt længere bagud, selvom det ikke er noget jeg har prøvet så tit - og jeg var lige ved at komme i munden på hende, men der værgrede hun sig lige til slut og jeg kom derfor blot på min egen mave.

Senere kørte vi til "Central" (Central Festival), som er et stort flereetagers indkøbscenter ud til Pattaya Beach Road og ikke så langt fra LK Metro/Tree Town, hvor vi fik en kop kaffe og en sød kage - jeg fik hendes "Lie" (LINE), så vi kan holde kontakten og måske ses igen - jeg er her ihvertfald 14 dage endnu og ellers har jeg kun været sammen med 2 af mine faste veninder, hvor den ene, desværre var blevet lidt sur over at have været på Bamboo uden at have set hende - men hun havde fået en anden hårfarve - og havde siddet bag mig, mens jeg var travlt optaget af Nuch - og min første faste veninde ville også gerne en aften på Bamboo - og der havde hun også set mig og først, da vi var lige til at skulle gå, syntes jeg, jeg så hendes profil - men jeg var ikke helt sikker og måtte gå forbi på vejen ud, for at være sikker og hun kiggede lige op og så mig i øjnene. Senere skrev vi dog sammen på LINE og hun skrev hun ikke var sur - så nu har vi været sammen den sidste uges tid - og hun er rigtig sød, som første gang vi mødtes for et år siden.

En aften ville jeg gerne på Candy Club, som også er for freelancere på Soi Buhkhao - min veninde sagde godt nok det var et meget lille sted, men hun sagde ikke at de til gengæld spillede meget højt musik - så vi satte os udenfor - men baren på den anden side af gaden holdt fødselsdags party med balloner og det hele, havde hyret nogen til at komme og spille - og måtte have udvalgt det orkester, som havde de største højtalere - som var så store at de var nødt til at stå ude på gaden - nå, men vi fik en drink og jeg kunne se af, hvordan det foregår, når pigerne vil kontakte nogle mænd - og omvendt - og så gik vi ellers en tur rundt om TreeTown og hjem til det lidt mere rolige Jomtien for at spille lidt pool, som jeg faktisk er ved at blive rimelig ferm til, men jeg skal nok ikke regne med at vinde noget i Killer Pool, hvor man indskyder f.eks. 100 ThB for at være med - og vinderen er den som ikke dør (udgår af spillet) undervejs.

IMG_20260428_231031.jpg

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
  • Author

For fanden da 😳der sker der noget der i Thailand 😎

Du lyder som en der har været der før

Og hvad du bruger kun kondom når du knalder dem

Skrevet
Håndbremsen skrev, den 8.5.2026 at 12:18:

Og hvad du bruger kun kondom når du knalder dem

Som regel er jeg heldig at finde nogen, der gerne vil det uden og har få partnere - ellers finder man hurtigt ud af det - og så inviterer man dem måske ikke igen - men engangsforestillinger - og lidt mere løse forbindelser - eller første gang - så er det oftere med kondom for en sikkerhedsskyld - og afhængig af pigens indstilling - jeg plejer som regel ikke behøve at presse nogen til ikke at bruge kondom - man kan altid spørge - og så må man tage et nej for et nej - men jeg kan jo ikke gøre for det - hvis en pige så hopper på alligevel uden kondom og de ellers ligger klar på natbordet.

Skrevet
Håndbremsen skrev, den 7.5.2026 at 16:22:

tager en måned til Thailand (Hua Hin) i februar 😎med et  pitt stop i Pattaya, tænker det er sku nok lidt for vildt i en måned 🤔

Nu har jeg været i Pattaya/Jomtien mange gange efterhånden - og altid i ca. 1 md., da man så ofte kan få 40% rabat på en ferielejlighed - og de udlejer også helst ikke i kortere tid pga. lovgivningen.

For det meste synes jeg nu her er stille og roligt - hvis man ellers holder sig fra de værste og mest larmende turistfælder: Walking Street, Soi 6, LK Metro, TreeTown, mv. - jeg besøger hellere nogle Gents Clubs, Soi Whitehouse, Pratamnak - og vil man til stranden - findes der i Pattaya området mindst 50 registrerede strande - var lige på Koh Larn i går lejede en motobike og sammen med min veninde nåede vi rundt til et par stykker - på et af dem holdt de dog en stor musikfestival med bankende dybe og gennemtrængende baslyde - så det var bare med at komme væk igen - og kun kort derfra, fandt vi den smukkeste strand med udsigt, fred og ro. Spiste derefter frokost med udsigt til Pattaya på:

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.facebook.com/deepcafekohlarn/&ved=2ahUKEwiP4NDIwK6UAxV-pVYBHRF4IP8QFnoECD0QAQ&usg=AOvVaw0cQVGjw1cYIsI1lp7BXpoA

som bare skal opleves og i ægte hippie stil - ellers er der i Pattaya området mange
andre turistattraktioner, div. shows, mmm. og jeg tvivler på man kan nå dem alle på 1 md. og jeg ville bare gå og kede mig i Hua HIn.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
  • Author

Ja nu prøver jeg det da det er første gang

Men har ikke afklaret hvor mange dage jeg vil være i pattaya endnu så det kan godt være det bliver til lidt flere

Hvad med Bangkok har du prøvet det

Skrevet

Håber turen går godt for dig … bare husk at Pattaya og Hua Hin er ikke lige rundt om hjørnet fra hinanden !!

Skrevet
  • Author

jeg ved det det er også derfor jeg lejer et værelse i pattaya også

Tror jeg googlede mig frem til at det tog 3 timer i en taxa

Skrevet
Håndbremsen skrev, for 21 timer siden:

Hvad med Bangkok har du prøvet det

Det har jeg prøvet i en uges tid - og hvor jeg savnede pigerne i Pattaya ;-)

Skrevet
  • Author

Læste jeg det som du var i hua hin nu ?

Og hvis du er sker der overhovedet noget i Hua hin

Det behøver jo ikke at være det helt vilde bare lidt kvinder en gang imellem😉😋

Skrevet
Jernsvinet skrev, den 8.5.2026 at 11:35:

men pludselig satte hun sig ovenpå uden kondom

Hvor mange små børn har du så nede i Thailand? når du så ofte ikke bruger kondom

Skrevet
leo kbh skrev, 1 time siden:

Hvor mange små børn har du så nede i Thailand? når du så ofte ikke bruger kondom

Tror ikke jeg har nogen, da jeg som regel finder nogen slanke modne kvinder, der allerede har fået de børn og børnebørn de skal have - kun idag var jeg lige i Soi 6 og var heldig at finde en helt ung slank pige med virkelig små bryster, hår på fitten, jeg ikke kun modstå at rykke lidt i og kun nogle få ubetydelige tatoveringer ;-)

Spurgte hende om kondom, men det lod ikke til hun helt forstod hvad det var - heldigvis havde jeg taget et par med - men den som blev i overskud og som jeg bagefter gav hende - smed hun bare i skraldespanden. Hendes engelske var ret ringe - men hendes franske var nu udmærket ;-) - bare for dyrt med 3000 ThB (Drinks 500, barfine 500 og 2000 til pigen, som jeg så vidt jeg så, hun kun fik lov at beholde de 850 af - men hun får nok lidt ekstra for ladydrinks oveni, da hun skulle sælge 2 ladydrinks, før hun kunne få lov at gå ovenpå) for en times sjov, når jeg kan få en hel nat for 2000 ThB med en bedstemor, der ligner en på 27 og som virkelig forstår at tage sig af mig og give den gas + hun er god til engelsk.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 20 timer siden:

når jeg kan få en hel nat for 2000 ThB med en bedstemor, der ligner en på 27 og som virkelig forstår at tage sig af mig og give den gas + hun er god til engelsk.

Røg på en moden pige i går igen, som jeg havde bemærket flere gange smile lidt sødt til mig på stambaren, havde spillet lidt pool med hende og havde mærket hun havde det med sådan lige gå lidt tæt på og stryge sig lidt flirtende op mig, hvilket havde sat lidt gang i jernet, selvom hun ikke var så god til engelsk og ikke helt min type. Hun er også sådan en lidt stille type - så jeg havde ikke forventet det helt store, men da vi kom hjem i condoen, startede vi stående i badet - og med kondom, hvilket hun efterspurgte - og det var helt fint med mig - men hold da maule hun kunne bare blive ved - og hun ville have den helt op og lidt til igen og igen - så hun kom flere gange. Pludselig hev hun i mig og ville have mig med ind i sengen, da hun nu ville sidde ovenpå og igen kom hun flere gange og jeg måtte efterhånden melde pas og tog kondomet af for at jernet kunne få lidt afkøling og frisk luft - og det var måske også tid til et nyt kondom - men det kunne hun ikke vente på og satte sig igen ovenpå - og sådan blev vi ved i lang tid - og hun ville gerne at jeg også kom, men så ville jeg slikke hendes mens hun sad ovenpå mig - men tilsidst spurgte jeg om hun havde lyst til at "smoke me" - men først da jeg også fik hende til at slikke mine boller kunne jeg komme, hun ville bare ikke rigtig tage skuddet i munden - men nu kunne vi endelig slappe af og få lidt søvn.

Om morgenen stod jeg lidt tidligt op og tog et koldt bad - og så fik jeg lyst til at vække hende med et knald - og der skulle heller ikke meget kæleri til før hun var vågen og jeg kunne sprede hendes ben og trænge langsomt, men bestemt - og helt op i hende - og virkelig fortsætte med at trænge helt op og holde den der, rykke lidt rundt, støde lidt frem og tilbage og mærke at hun kom. Troede så jeg kunne få lov at trække mig ud og ligge og slappe lidt af - men nej, hun begyndte straks at kæle for jernet, så jeg måtte på den igen og få hende til at komme endnu engang ved at få hende ovenpå.

Men nu var jeg ved at blive træt og hørte om hun havde lyst til at "smoke me again" - og det havde hun - men igen undgik hun at tage hele skuddet i munden og gnubbede istedetfor mit pikhoved med lidt sperm, mellem sine bløde, let slatne, men varme og naturlige bryster, så jeg var ved at gå ud af mit gode skind.

Vi sov nu igen et stykke tid og jeg tænkte at jeg ikke kunne klare mere og hellere måtte stå op, tage et koldt brusebad og tage tøj på, så vi kunne få morgenmad og jeg kunne køre hende hjem - og jernet kunne få lidt ro resten af dagen.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Håndbremsen skrev, den 7.5.2026 at 16:22:

Hvad med super fransk og en slikke tur 😋 noget man tør

Fransk tilbyder de fleste piger (og ladyboys) - men jeg kan stadig komme ud for piger der ikke tager skuddet i munden - eller har prøvet det før. Sluge gør de som regel ikke og nogen styrter ud på toilettet, hvor de hakker og spytter, selvom man tilbyder dem papirsservietter eller køkkenrulle.

Slik - ja, hvorfor ikke starte med det, når pigen, som hende den modne og korthårede jeg mødte igår på Bamboo, startede med at hive mig med i badet og sæbede mig godt ind over det hele, selvom jeg sådan set lige havde været i bad før jagten gik ind - og hun begyndte også at sutte mig allerede i badet, så begejstringen tog lidt overhånd og da hun ikke havde nævnt noget om kondom, begyndte jeg at ville tage hende bagfra, men hun var noget stram og foreslog vi skulle "go in the bed" istedetfor, hvor hun ligesom ville styre showet og også gerne ville have, jeg skulle slikke hende, før hun satte sig ovenpå og gjorde et ihærdigt forsøg på at få mig til at komme, da hun gerne ville have jeg kom oppe i hende og jeg forstod, hvorfor hun var så fit - men det lykkedes nu ikke og jeg fik hende derfor lagt ned på siden, hvor jeg har mere kontrol og bedre kan styre mine bevægelser og både køre lige i indgangen til skeden, trænge dybt op og ikke mindst styre hastigheden, mens hun også stødte godt den anden vej - så det endelig lykkedes mig at komme og i samme moment vippe hende over på ryggen og trænge endnu dybere op i hende, og presse op mod clitoris, så hun rigtig kunne føle min anaconda pumpe helt inde ved livmoderen,

Desværre havde hun ikke rigtig lyst til flere tur - hun var vist også lidt fuld og træt - og jeg var måske heller ikke helt oplagt efter natten før - så først dagen efter, hvor jeg lige tog et koldt brusebad, inden jeg kom ind til sengen igen og begyndte at ligge tæt og pille pille lidt, vågnede hun op - men hun ville kun sutte - men jeg skal ligesom have slikke nosser for at kunne komme - og hun endte da også med mere eller mindre at tage det meste i munden.

Bagefter fik vi en god snak og spiste morgenmad, før jeg fik hendes Lie (LINE) og kørte hende hjem.

Redigeret af Jernsvinet

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.