Hop til indhold

Thailand (hua hin)

Featured Replies

Skrevet
Håndbremsen skrev, for 10 timer siden:

Må nok erkende ved ikke helt hvad jeg vil have

Men tænker fra 30 op af i hvert fald

Og ja de behøver ikke at være et skelet

Men I får vel aldrig nogen til 1000 baht

Det er vel 1500-2000 som minimum

Altså fl

I Thailand er ALT muligt -hvis du tør chancen, når den byder sig -det er ikke altid man kan vide, hvad det sker eller forberede sig på alt. Men være åben og tag i mod... Jeg har fået sex gratis -endda fået mad og alt betalt -hvis man ikke er så forudindtaget -eller styret af høje krav til det der byder sig...

Skrevet
Valbyguy skrev, for 12 timer siden:

Bryghuset hvis du kan lide ældre, måske lidt større damer ….. derfor kun 300 THB !

De tykke og lidt ældre holder jeg mig også fra, men der kommer også yngre, pæne og mere slanke piger - og sidst begyndte en af de sødeste, jeg havde kigget lidt ud, at flirte med mig, mens vi spillede pool, hvilket gik lige i jernet - og jeg må side at de 300 baht + lidt ladydrinks og 2000 til damen var godt givet ud - da hun ville hele tiden og sjældent har jeg fået så meget sex på så kort tid - og ud på morgenen var jeg nødt til at melde pas.

Tog hende så med hjem igen et par dage efter - og da kunne jeg bare ikke mere dagen efter og måtte holde en pause fra damerne.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.