Hop til indhold

Gangbangs: Den sidste bastion for de danske kvinder?

Featured Replies

Skrevet

Jeg skriver dette indlæg med en blanding af nysgerrighed og en smule fascination over den forskel, jeg oplever på markedet.

Jeg har efterhånden deltaget i en håndfuld gangbangs gennem tiden, og jeg må bare sige: De oplevelser, jeg har haft, har været i topklasse. Der er en helt særlig energi og professionalisme over de kvinder, der har overskuddet og kompetencerne til at styre sådan et arrangement.

Min undring går på følgende:

Hvorfor er det næsten udelukkende de danske kvinder, der udbyder dette? Når man kigger på annoncerne, virker det til, at de udenlandske kvinder (selv dem der er her i længere tid) holder sig langt væk fra lige præcis denne niche.

Er gangbang-arrangementer ved at blive de danske kvinders "sidste bastion" og deres vigtigste parameter for at skille sig ud i konkurrencen?

Jeg har selv et par teorier, men vil meget gerne høre jeres (især fra kvinderne selv):

• Tryghed og autoritet: Er det fordi de danske kvinder føler en større kulturel tryghed ved at sætte rammerne og styre en større gruppe mænd?

• Netværk og logistik: Kræver det et setup med lokaler og sikkerhed, som de udenlandske udbydere måske ikke har samme adgang til?

• Markedsstrategi: Er det et bevidst valg for at tilbyde noget unikt, som man ikke finder andre steder?

Jeg spørger absolut ikke for at kritisere dem, der fravælger det, det er en sag mellem den enkelte kvinde og hendes grænser. Jeg synes bare, det er en interessant tendens, at det er her, de danske udbydere virkelig markerer sig og leverer en oplevelse, man sjældent ser hos de udenlandske kolleger.

Hvad tænker I? Er denne niche vejen frem for at bevare en stærk position på det danske marked?

Skrevet

Ærligt, som dansk hobby gp oplever jeg ikke et specielt behov for at bevare et marked. Det er der. Jeg har ikke tilbudt gangbang (endnu). Tror måske du har ret i at det nationale tilhørsforhold kan gøre en forskel for trygheds faktoren. At kunne tale det samme sprog må alligevel gøre en forskel ved 10-20 mand at styre…

Skrevet

Kan det tænkes de simpelt hen synes det er sjovt eller frækt?
Jeg har ikke selv deltaget i et gangbang, men jeg har besøgt nogle stykker af de danske piger der har arrangeret eller været med i gangbangs.
Og det indtryk jeg får, er at de piger både er ret stærke, og at der er en del 'legesyge' i deres samspil med de veninder der også er på klinikkerne.

Skrevet
sneræven skrev, for 9 timer siden:

Kan det tænkes de simpelt hen synes det er sjovt eller frækt?

Jeg har deltaget i nogle gb med danske/herboende piger. Og alle har lavet gb da det tænder dem af forskellige årsager.

De udenlandske piger vi ser, er her først og fremmest af økonomiske årsager (selv dem som kan li’ sexdelen, og giver fantastiske oplevelser).

Denne faktor forskellen mellem at gøre det fordi det er sjovt/sexet og af økonomiske årsager er i min optik den væsentligste forskel.

Skrevet

Og måske gb er en dårligere forretning end 1:1 møder med lidt up sale.

Ja, den absolutte sum som der indsamles til nogle gb er høj, men der er udgifter til lokaler (det er ikke gjort med et almindeligt værelse i en delelejlighed), wingman. Og deltager antallet er usikkert, og svært at gentage, specielt hvis det ikke er lyst drevet.

Nogle af de danske piger skriver tak i tråden bagefter og siger at de føler sig godt brugte, øm og er trætte/mætte bagefter (og fedt at vi giver dem den oplevelse, og de giver os oplevelsen). Men måske svært at sælge 1:1 møder bagefter med succes.

Så, måske det slet og ret bare er en dårligere forretning end hvad der ellers kan tjenes på 1:1 møder.

Redigeret af Hr Lille Niels
Stavefejl

Skrevet
  • Author
Hr Lille Niels skrev, for 1 time siden:

Og måske gb er en dårligere forretning end 1:1 møder med lidt up sale.

Min erfaring siger mig at det er en fin forretning. Det er jo langt fra alle som kan stå ud, hverken i 1,5 time, og slet ikke i 2,5 time. Jeg har kun oplevet at os mænd tapper ud før kvinderne og nærmest løber skrigende ud af døren imens vi råber "lad os komme væk fra de rovdyr!". Og det er jo kun dem af os som er "the last man standing" kategorien. Der er overraskende mange som dukker op, får en udløsning og er ude af døren igen. Og de betaler jo stadig samme pris, lige meget hvor længe de er der.

Skrevet
McLovin skrev, for 3 timer siden:

Min erfaring siger mig at det er en fin forretning.

De to seneste gb har jeg deltaget i har givet en givet en omsætning (ikke overskud) på 9.000 -13.000 kr pr pige. Det har været danske piger som er kendt for at lave gode gb. Og ja, det er meget højt for 1,5-2 timer aktivitet.

Men som udenlandsk pige er der, sandsynligvis, ekstra omkostninger til større lokale end det værelse i delelejlighed som hun allerede betaler for og wingman. Men hvad der måske betyder mest er hvor lang tid de skal afsætte før de er klar til 1:1 møder igen. En omsætning på 9.000 -13.000 kr kræver selvfølgelig 5-7 timers aktivitet. Så business casen afhænger af ekstra omkostninger og ekstra tid hun kræver til forberedelse og til at blive klar igen. Samt usikkerheden omkring hvor mange der er no-show (som jeg kan forstå er en større problem ved gb).

Så det kræver sikkert både en investering i tid og ressourcer at holde gode gb.

Og så er det altså afgørende om pigen gør det fordi hun synes det er sjovt/sexet eller fordi det skal være en god forretning.

Så jeg er stadigvæk af den opfattelse at for udenlandske piger er det en bedre forretning at tage 1:1 møder end at holde gb.

Skrevet

Der er heller ikke mange danske piger der holder gangbang. Dem der gør det, gør det højst sandsynligt (surprise) fordi de har lyst. Der er nogle hvor det er det eneste de tilbyder.

Udenlandske afholder sig nok fra det fordi de ikke ved hvordan de skal gribe det an. Lokale, hjælper osv.

mange tør nok ikke kaste sig ud i et GB, da det er svært at vide om man kan holde til det. Ikke fedt hvis man halvvejs inde på sige tak for i dag fordi man ikke kunne. Det afholder nok en del. Danske som udenlandske. og så er det nok bare ikke for alle. Et GB er en ret voldsomt (for mig på den fede måde) oplevelse. Man bliver kneppet fuldstændig i smadder - så det skal man jo virkelig tænde på. Jeg er helt færdig efter et GB, virkelig virkelig træt. Jeg elsker det jo, men tror det fleste foretrækker mere almindelig blid sex 🤣

tvivler på nogle holder det for at skille sig ud 😂

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
  • Author
Pink Peach skrev, for 2 timer siden:

mange

Nej men flertallet er danske. Kan kun komme i tanke om en enkelt finsk / engelsk talende yngre kvinde som annoncere på AL engang imellem. Men ellers har I da kun været danske kvinder som har kneppet det velkendt lokale i smadder her tirsdag, onsdag og torsdag i denne uge ;)

Min egen personlig præference, er at det skaber en bedre oplevelse, både for deltagerne og tryghed/aflastning for kvinderne, hvis der er mere end en kvinde som deltager. Altså at de er 2-3 stykker. Jeg bryder mig ikke om den her rundsave på albuerne mentalitet. Og selvom jeg har fundet ud af at det både er befriende og akavet at været flere nøgne i et lummert lokale, så er jeg en smule blufærdig til at en rundkreds af andre mænd står og glor på imens.

Det kan da også godt være at det "bare" er det logistik mæssige som afholder de udenlandske kvinder for at afholde.

Skrevet
McLovin skrev, for 13 timer siden:

Hvorfor skal jeg vide dine personlige præferencer?

Det er dit drømmescenarie, næppe kvindernes behov. Heller ikke alle mænd. De fleste der deltager i et GB gør det jo fordi de kan kide at være mange om én.

Kan ikke genkende det du beskriver, har heller ikke fornemmelse af at det er et behov eller ønske fra andre kvinder.

Men så er alt jo som det plejer 🤣

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

Gangbang er ikke nødvendigvis en bedre forretning end 1 : 1

Men det afhænger selvfølgelig af personen der afholder, hvor meget hun kan holde til. Og antallet af deltagere.

Men en lang vagt på et bordel/hotel vil sikkert give det samme.

Pengene er hurtigere tjent på et gb, men jeg orker intet bagefter så resten af dagen er ikke muligt for mig at tjene penge ved at have sex. Dagen efter er som regel også mere eller mindre fredet.

Så er enig i det i sidste ender giver det samme

Skrevet

Om det er den sidste bastion for danske GPer bed jeg ikke, men for mig er det en relativt ny opdaget lyst, som giver mig meget mere end forventet, når den første generthed er overvundet når man står blandt flere nøgne mænd med store pikke og man selv har verdens mindste pik og hvorfor det?

De 2 kvinder jeg har oplevet hvis en klar lyst til det, min tvivl om deres lyst er væk

De har begge lyst til at sutte og tage Ladning i munden og sluger

Nyder at se spermen løbe ud af dem

Er der en af de mandlige deltagere som slikker op efter os andre er det bare frækt

Det er fedt at se en kvinde blive brugt af flere, ofte med 2 pikke i samme hul

Så 1:1 møder for almindelige sex giver ikke mig det samme mere.

Jeg deltager i så mange GB som min kalender tillader dog skal muligheden for nj uden med CIM være der.

Tak til de skønne kvinder som tilbyder GB

Skrevet
  • Author

@Pink Peach

Jeg kan godt se, at du hurtigt skyder min teori om 'konkurrenceparameter' ned, men du bekræfter jo faktisk selv min pointe i dit første svar. ;)

Når du skriver, at udenlandske kvinder afholder sig fra det pga. logistik (lokaler, hjælpere osv.), så understreger du jo netop, at de danske kvinder har en fordel her. Om det er lysten, der driver det for dig, er fedt – det giver de bedste oplevelser for os deltagere. Men man kan ikke komme udenom, at det rent faktisk er en unik niche, som I dominerer, netop fordi I har styr på det setup, de udenlandske kvinder mangler.

Og mht. personlige præferencer: Du nævner selv meget direkte, at du gør det, fordi du elsker at blive 'kneppet i smadder'. Det er da i den grad en personlig præference, du bringer på banen. Det er vel pointen med et debatforum; at vi udveksler præferencer for at forstå, hvorfor markedet ser ud, som det gør?

Min pointe er bare, at uanset om motivationen er ren lyst eller logistisk overskud, så ender resultatet det samme sted: De danske kvinder tilbyder noget ekstraordinært, som de udenlandske ikke gør. Det er vel fair at kalde det en bastion, uanset om I gør det for fornøjelsens eller forretningens skyld?

Det ene udelukker jo sjældent det andet i denne branche. 😉

Skrevet

Du spurgte ind til om vores grund til at holde gb var fordi det var det sidste vi kunne skille os ud på, derfor svarede jeg hvorfor jeg gør det. Jeg spurgte ikke indtil dine lyster, derfor undrede det mig at du havde behov for at fortælle mig om dem.

Jeg svarede også på hvorfor jeg tror der generelt ikke er mange der gør det - heller ikke danske kvinder. Og hvorfor jeg tror udenlandske ikke gør det. Jeg har ikke sagt noget om at danske kvinder ikke har en fordel? Tvært imod. Men det er jo ikke det samme som at danske kvinder så gør det af den årsag….. har du glemt hvad du selv spurgte om?

Du er umulig at føre en debat med. Du laver din egen virkelighed om hvordan tingene er og accepterer ikke modsvar heller ikke fra folk der rent faktisk er dem du omtaler, og kommer med stråmænd. Jeg opgiver atter engang at føre debat med dig, for du ønsker ikke en debat, blot et ekkokammer.

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
Pink Peach skrev, for 1 time siden:

Du er umulig at føre en debat med. Du laver din egen virkelighed om hvordan tingene er og accepterer ikke modsvar heller ikke fra folk der rent faktisk er dem du omtaler, og kommer med stråmænd. Jeg opgiver atter engang at føre debat med dig, for du ønsker ikke en debat, blot et ekkokammer.

Tak for at deltage i debatten, det er værdsat 🙏

Jeg deler din frustration omkring @McLovin . Det er rigtig synd, for han starter faktisk nogle gode debatter, men jeg deler overhovedet ikke hans insisterende sortsyn på branchen og det umuliggør desværre en konstruktiv samtale.

En ting er at han ikke tror på os andre mænd og det vi oplever, men igen og igen argumenterer han imod kvinder der prøver på at give et nuanceret indblik i branchen.

@McLovin du har en del valide pointer og gode tanker, men din meget ensidigt negative opfattelse af branchen er forkert og din rigiditet står i vejen for at hverken du eller andre bliver klogere af samtalerne...

Skrevet
McLovin skrev, den 7.5.2026 at 18:13:

Min egen personlig præference, er at det skaber en bedre oplevelse, både for deltagerne og tryghed/aflastning for kvinderne, hvis der er mere end en kvinde som deltager. Altså at de er 2-3 stykker.

Nu har jeg deltaget til GB med med 1 kvinde og med flere kvinder( som typisk er på klinik eks. PG) og jeg har ikke haft indtryk at oplevelsen for deltagerne har været bedre på klinik, ej heller har jeg haft det indtryk at til de GB med kun 1 kvinde har hun følt sig utryg, det vil derfor der er en wingman. Vedrørende aflastning har jeg tværtimod imod oplevet at mændene trænger til aflastning😄, mens kvinden ikke er færdig.

Jeg bryder mig ikke om den her rundsave på albuerne mentalitet.

Hvor oplever du denne mentalitet, tænker du på denne uge du selv refererer til. Synes nu ikke det har virket til at de deltagende kvinder har opført sig sådan.

Skrevet

Selv er jeg af den ikke frembrusende type det står lidt og betragter før jeg hopper ud i det, og selvfølgelig er der nogen som kan blive ved i en evighed, men at der er en fremherskende rundsavs albue mentalitet har jeg ikke oplevet, jeg har altid fået gode oplevelser og fået hvad jeg kom efter, måske ikke som den første.

Og selvom jeg har fundet ud af at det både er befriende og akavet at været flere nøgne i et lummert lokale, så er jeg en smule blufærdig til at en rundkreds af andre mænd står og glor på imens.

Måske er GB bare ikke dig

Skrevet
  • Author

@Pink Peach & @Refresh

Jeg noterer mig, at I igen-igen ender med at konkludere, at jeg er 'umulig' at debattere med. Det er en interessant taktik hver gang; at gå efter min karakter fremfor at forholde jer til de spørgsmål, jeg stiller.

Hvis mine indlæg er så frustrerende for jer, og I føler, at jeg kun søger et ekkokammer, hvorfor bruger I så så meget energi på at opsøge dem hver gang? Der er masser af tråde herinde, jeg personligt scroller forbi, fordi de ikke giver mening for mig – det står jer jo frit for at gøre det samme.

Jeg stiller spørgsmål som nysgerrig kunde for at forstå de mekanismer, der driver branchen. At I læser det som 'stråmænd' eller et angreb, siger måske mere om jeres defensive tilgang til dialog end om mine intentioner.

Skrevet

Jeg kommenterer fordi du skriver om mig! (og de få andre der hold gb)! Og jeg prøver at nuancere dit negative fokus på mig, andre gp’ere og branchen. Selvom du ikke er lydhør, så er andre der læser debatten. Og jeg vil ikke lade dine ord stå uimodsagt for så kan andre få den opfattelse at det er som du siger. Det ville være synd, når de fleste af os heldigvis har en helt anden oplevelse.

tænker du også ville kommentere hvis nogle skrev om dig, tillagde dig motiver du ikke har og prøvede at male et negativ billede af din branche.

Måske du skulle overveje at tage en pause fra GP’ere og finde lidt solskin i dit liv.

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
Swarley skrev, for 2 timer siden:

Vedrørende aflastning har jeg tværtimod imod oplevet at mændene trænger til aflastning😄, mens kvinden ikke er færdig.

Præcis.. vi ønsker ikke aflastning 😄🔥

Og helt korrekt, vi er ikke utrygge. Vi har netop en wingmand for at vi kan føle os trygge og vide en har det store overblik. Så vi kan slå hjernen fra og knalde uden hæmninger 🤩💦

Nu skriver jeg vi, jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv. Men eftersom os der holder gb’er en lille gruppe med tilbagevendende gangbangs, så har jeg klart indtryk af at de andre også elsker det de laver 🤩

Skrevet
  • Author

@Pink Peach

Det er alligevel imponerende, at en simpel undren over forskellen på danske og udenlandske udbydere kan føre til, at du nu mener, jeg skal 'finde solskin i mit liv' og tage en pause fra branchen. Det er en ret voldsom personlig konklusion at drage på baggrund af en debat om markedsandele. Men korrekt, jeg får ikke 15/20 minutters solarie flere gange om ugen.

Jeg har aldrig malet et negativt billede af hverken dig eller branchen – tværtimod startede jeg med at rose de GB-oplevelser, jeg har haft, og kalde de kvinder, der mestrer det, for dygtige. At du læser det som et angreb, må stå for din egen regning.

Hvis du vitterlig mener, at mine spørgsmål er så skadelige for 'andres opfattelse', så må tiltroen til dine medbrugeres evne til at tænke selv da ligge på et meget lille sted.

Du har travlt med at gøre dig selv til branchens vogter og 'nuancere' mine opslag, men i virkeligheden virker det mest af alt som om, du har et enormt behov for at kontrollere, hvad der må tænkes og skrives herinde. Hvis dine kolleger og branchen er så stærk, som du siger, så kan den nok godt tåle et par spørgsmål fra en kunde uden dit behov for at agere moralsk overdommer.

Jeg lader dit personangreb stå for sig selv. Det taler vist sit eget tydelige sprog om, hvem af os der reelt er ude af stand til at føre en konstruktiv dialog.

Skrevet
McLovin skrev, den 6.5.2026 at 22:32:

Er gangbang-arrangementer ved at blive de danske kvinders "sidste bastion" og deres vigtigste parameter for at skille sig ud i konkurrencen?

Mit indtryk er ikke at danske GP'er har et problem med at finde kunder (uanset hvad de tilbyder), så jeg tror ikke det handler om konkurrence.

Jeg har deltaget i en del GB-events med danske kvinder og det er mit indtryk at det er kvinder der har haft lyst til det -- og det er noget jeg vælger efter. Der har været fokus på deres nydelse og de har været med på ting der ofte ville være ekstra ydelser ved normale besøg. Det er iøvrigt også mit indtryk at prisen på nogle GB-events sættes så der kommer mange, men at der kunne have været samme omsætning med færre gæster (til højere pris).

Skrevet

Har egentlig holdt mig ude af denne debat, da jeg netop ikke tilbyder GB.

Men enig i en ting. Vi danske behøver ikke en bastion, vi behøver ikke lave GB, for at være i branchen. Det er nok her TS kan virke lidt negativ om branchen.

Hvorfor de udenlandske tilsyneladende holder sig helt fra det aner jeg ikke. Det må de selv svare på.

Jeg gør det ikke da det slet ikke passer til min type af person. Det ikke passer ind i det koncept jeg tilbyder mine gæster.

Så skulle jeg nogensinde gøre det (0,00001% chance) så ville jeg sikkert være omringet af udelukkende mænd jeg aldrig har mødt før. Og det har jeg ærligt ikke lyst til.

Vil dog lige kaste lys over hvad jeg ser som en af de andre misforståelser der vist skaber ballade i debatten.

Jeg tror nogen har opfattet det som at de DK GP har rundsave på albuerne. Og ikke lader andre være med.

Som jeg læser det, er det mændene der har rundsave på albuerne hvis der kun er 1 pige. Skubber, maser, vil først etc.

Men det må du lige selv opklare @McLovin

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.