Hop til indhold

Kan trusler have sammenhæng med brugen af 180.dk

Featured Replies

Skrevet

Fik den tanke efter seneste opslag om trussel, fordi der står det er længe siden der var kontakt til den pågældende pige. Jeg tænker umiddelbart pigen selv / bagmand ville ha reageret kort efter.

Dette er ikke et forsvar af nogen specifikt, ej heller noget jeg kan af-/bekræfte.

Men kunne det tænkes, de tomme men ubehagelige og utrygheds skabende trusler kommer fra ikke relaterede scannere der har luret de kan finde folk at afpresse på 180.

Der er jo i forvejen masser af scammere som på ingen måde har nogen relation til pigerne, som laver pay safe scam mm.

Jeg har det selv meget ambivalent med brugen af 180, ønsker et bedre alternativ. Men har omvendt også selv oplevet adfærd fra angiveligt potentielle kunder, hvor jeg ærligt tænker, den dag de generer en forkert pige og modtager en trussel så er det karma. Men det er jo reelt blot en ond cirkel.

Uanset om min tese som minimum er delvist korrekt, og nogen trusler er fra scammere og nogen fra bagmænd, bliver det logisk svært at sætte en stopper for.

Der vil gå længe før alle piger opdager og måske vælger at bruge et evt kommende alternativ. Det tager lang tid før alle får kontaktet 180 og slettet en kommentar. Og evt scammere har måske allerede en liste de stille og roligt arbejder sig igennem. Plus de trusler der reelt er fra folk i branchen stadig vil være der.

Jeg har hørt mændenes frustration over brugen af 180 i forhold til at blive afsløret. Men ikke set nogen argumentere med frygten for afpresning.

Og selv været så forblændet af frustration over enkelte mænds adfærd, og prioriteret pigernes sikkerhed og interesser, at jeg ikke har set den risiko.

Har nævnt før, at for mig ukendte personer har rakt ud med tilbud om at bruge deres alternativ.

Men et brugbart alternativ skal i min optik komme fra et trygt anerkendt og troværdigt sted.

Lige nu er mit beste bud at få Nympho til at åbne den del af deres site som gratis “public” service til annoncører. Deres system er trods alt sat op til kun 6 cifre af telefonnummeret og gent bag brugerlogin. Mænd kan også lave brugere derinde, men har ikke haft adgang til blacklist funktionen. Om de skal ha mulighed for at kigge med uden at anmelde, har jeg ikke en låst holdning til endnu. Men til anmeldelser har I i forvejen EG og Nymphos rapport funktion.

Hvis der er opbakning til det vil jeg kontakte support og ikke for at vælte dem i henvendelser men ville nok ikke skade hvis enkelte andre, piger såvel som mænd bakker op. Så de kan se det er et reelt behov. Og måske lader sig overtale.

EG var uden admin ikke et alternativ, og pt har Admin vist nok at se til, så det hurtigste mulige alternativ er vel Nympho, eller er der andre forslag?

Skrevet
SweettieDK skrev, 1 time siden:

Det tager lang tid før alle får kontaktet 180 og slettet en kommentar

Har omvendt oplevet at supporten reagerede super hurtigt. Dog på en almindelig hverdag indenfor human arbejdstid.

For ja jeg havde selv oplevet at en bitter sexarbejder havde set sig sur på mig, over at jeg åbenbart havde spildt hendes tid. Så jeg fik fjernet hele mit telefon nummer på siden uden problemer.

Redigeret af McLovin

Skrevet

Jeg tror ikke der sidder nogen og bruger tid på, at tjekke tilfældige indtastede mobil nummer, for at ramme et hvor de er så heldig, at der rent faktisk er skrevet noget negativt som refererer til købesex. Det vil fandme være vildt hvis det faktisk sker.

Er det ikke mest Sjælland hvor Nymfo bliver brugt? Jeg kender i hverfald ingen der bruger den side.

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 1 time siden:

Er det ikke mest Sjælland hvor Nymfo bliver brugt? Jeg kender i hverfald ingen der bruger den side.

I må se at komme i gang vestpå...

Nympho er bare lækkert ift. de øvrige sites.

Og så må vi lige få @Administrator til at låse op for links til Nympho igen. Kvaliteten er et helt andet sted i dag end da den beslutning blev taget.

Skrevet
  • Author
CamillaHusmor skrev, for 3 timer siden:

tjekke tilfældige indtastede mobil nummer

Det behøver de heller ikke. Hvergang man går ind er der en liste over de nyeste, så hvis de har luret hvilke bemærkninger vi bruger er det nemt, lige at se om der er nogen den dag.

Og det jeg foreslår at kæmpe for er jo heller ikke at alle skal annoncere derinde, men at få et andet gratis og mere skjult sted (for omverden ) at rapportere kunderne.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror ikke der sidder nogen og bruger tid på, at tjekke tilfældige indtastede mobil nummer

Man kan nemt lave et lille program der løber alle numre igennem og leder efter specielle ord eller udtryk.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.