Hop til indhold

Mabel, Rødovre - hmmm... ikke imponeret

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Mabel for et par uger siden - og det hele starter egentlig godt med god kommunikation. Jeg får kommunikeret, hvad jeg virkelig godt kunne tænke mig at komme igennem - og får accept. Dejligt - spændt smutter jeg afsted til en times sjov.

Det obligatoriske bad - og så om på maven på sengen, da vi starter med en ganske udmærket massage. Strejfer lige nogen af de hellige steder - og til sidst kan jeg også mærke hendes godt erigerede (og over gennemsnittet for en thai størrelse) pik glide frem og tilbage mellem mine balder. Meget meget pirrende.

Resten af sessionen foregår med mig som passiv - og i hvad der lidt føles som et hidsigt tempo mod, at jeg skulle komme. Jeg forsøgte at stå imod længe - men et tungt og hårdt tempo gjorde sgu tricket - og så var legen ovre. Jeg fik nærmest intet af det, som jeg havde "bestilt"/ønsket ... Ingen kys (fik det mest tantede kys nogensinde som afsked); ingen afslutning i min mund (tror så heller ikke hun var begejstret for mine orale kundskaber, fair nok); ingen let dominans; osv. osv. osv.

Så facit på bundlinjen er - det var en fin omgang, men samtidig skuffende. Hun er flot udstyret - og har en vild krop. Ikke mange gram fedt på hende - balder af stål og lækre bryster - og et flot rimeligt feminint ansigt. Sød pige, til tider lidt svært at få forstå. Men leverede ikke på det ønskede (og accepterede). Fik mine fulde 60 min. - så ingen klager der.

Kommer ikke igen :-(

Skrevet
NaughtyGuyDK skrev, for 1 time siden:

et hidsigt tempo mod, at jeg skulle komme. Jeg forsøgte at stå imod længe - men et tungt og hårdt tempo gjorde sgu tricket - og så var legen ovre.

Kan læse længere nede, at hun ikke kom i din mund på trods af, at det var aftalt, men skal ovenstående læses, som at hun ikke kom i det hele taget?

Tak for en god og nuanceret anmeldelse.

Skrevet

Jeg er lidt nysgerrig på sammenligningsgrundlaget? Det er ikke ment som kritik, men jeg oplever personligt, at feminine transkvinder i denne kategori er svære at opdrive – især hvis man søger nogen, der er aktive og friske på at 'spice' tingene lidt op.

Jeg har selv kun to i tankerne, som jeg har rigtig god kemi med. Jeg vælger ikke at nævne deres navne her, da den ene specifikt har frabedt sig at blive omtalt på forummet, hvilket jeg naturligvis respekterer. Jeg skylder dog at sige, at de fleste, der begår sig i dette miljø, formentlig hurtigt vil kunne regne ud, hvem der er tale om.

Udover dem synes jeg desværre ofte, at det visuelle udtryk halter lidt i forhold til det feminine ideal, jeg søger. Jeg har ikke selv besøgt Mabel endnu; primært fordi hendes prissætning på de korte tidsintervaller (30 min.) ikke virker helt konkurrencedygtig sammenlignet med de få andre alternativer, jeg kender til.

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, den 1.5.2026 at 11:50:

Kan læse længere nede, at hun ikke kom i din mund på trods af, at det var aftalt, men skal ovenstående læses, som at hun ikke kom i det hele taget?

Korrekt - hun kom slet ikke, hvilket var en stor skuffelse, da jeg specifik havde ønsket det (og fået OK)

Skrevet
  • Author
McLovin skrev, den 1.5.2026 at 12:38:

Jeg er lidt nysgerrig på sammenligningsgrundlaget? Det er ikke ment som kritik, men jeg oplever personligt, at feminine transkvinder i denne kategori er svære at opdrive – især hvis man søger nogen, der er aktive og friske på at 'spice' tingene lidt op.

Sammenligningsgrundlaget er en række andre transer, primært i København, men også udenlands. Nogen bedre end andre - bedste erfaring har været Anastasia Penny (ved godt, at der er vekslende erfaring med hende - men min oplevelse var TOP), JJ Ladyboy, Monique, TS Jina Nicole, m.fl. Langtfra alle disse har været gode oplevelser - og derfor er jeg også begyndt at gøre meget ud af forventningsafstemning på forkant (= mindre risiko for skuffelse), men i dette tilfælde faldt de forudgående aftaler til jorden.
Med til historien hører, at jeg er pæn, fit, midaldrende, ultra-hygiejnisk/-velplejet - så tænker ikke, at dette har smittet af på stemningen. Forstår godt, at vi alle har en type - og jeg ikke lige var hendes, men omvendt skal hun jo være pro og levere det lovede... Jeg er i hvert fald skuffet.

Skrevet
NaughtyGuyDK skrev, for 1 time siden:

Korrekt - hun kom slet ikke, hvilket var en stor skuffelse, da jeg specifik havde ønsket det (og fået OK)

De fleste mig selv inklusiv, oplevede at hun kommer for hurtigt, så man ikke får hendes sperm. Hvilket er lige så ærgerligt som at hun ikke kommer.

Skrevet

Jeg tror desværre du har mødt hende på en meget dårlig dag jeg har været hos hende mange gange og hun har hvergang været fantastisk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.