Hop til indhold

Du betalte for min krop… men du glemte, jeg også har et hjerte.

Featured Replies

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, den 22.4.2026 at 12:43:

Jeg havde aldrig troet det kunne ske for mig.

Jeg er glædepige. Det er mit arbejde. Jeg kender reglerne

Bare lige for at være sikker....

Så læser jeg din overskrift som om har han har gjort noget forkert ?

Men du har fuldstændigt ret i at en fysisk relation aaaalt for hurtigt kan udvikle sig til en følelsesmæssig 🫣 men vi er kun mennesker, og kan ikke alle bare åbne og lukke for følelser (jeg kan ihvertfald heller ikke, og det har i dén grad kostet nogle dårlige forhold)

Skrevet

Tak for din utrolige ærlighed og for at turde dele noget, der føles så forbudt. Det kræver mod at stå ved, at man er blevet ramt lige der, hvor man troede, man var beskyttet af sine professionelle grænser.

Det er tydeligt, at det gør ondt. Selvom du skriver, at han 'ikke er fri', så ændrer det jo ikke på, at dine følelser er ægte. Man kan ikke altid styre, hvem hjertet vælger – heller ikke selvom det sker i en kontekst, hvor det ikke 'burde' ske.

Jeg bed mærke i, at du skriver, at det er et forhold uden navn og uden plads i virkeligheden. Det må være en utrolig tung ensomhed at bære på. Hvordan passer du på dig selv i det her? Det lyder som en kæmpe følelsesmæssig belastning at skulle balancere arbejdet og de her dybe følelser på samme tid.

Sender dig masser af varme og tak for at minde os om, at vi først og fremmest er mennesker med hjerter, der kan briste – uanset hvad vi arbejder med.

Skrevet

Jeg har én gang indledt et forhold til en glædespige og jeg var temmelig naiv.

Det er mange år siden og jeg mødte hende på et dengang meget populært og kendt sted, købte ikke sex af hende var der i anden forbindelse.
Men det endte med pizza og landskamp et andet sted hvor hun arbejde med en veninde.
Hun havde desværre en hel del af slås med og havde et pille forbrug og et alkoholproblem, det var noget jeg først fandt ud af da vi var flyttet sammen, men der var en række røde flag jeg ignorerede. Jeg havde heller ingen erfaring med kvinder og var solgt på sådan en lækkerbisken ville mig, der er ikke og har aldrig været nemt for mig at score.
Det hele endte med jeg måtte smide hende ud efter mange advarsler, jeg var ved at gå helt ned selv og hun ville/kunne ikke ændre sin løbebane.
Hun endte desværre nogle år siden med at tage den ultimative vej ud.
Æret være hendes minde, hun var en dejlig pige med en hård baggrund.

Skrevet

Det er en virkelig svær balance for begge veje, både for manden de forelsker sig i glædespigen, men bestemt også for glædespigen der forelsker sig i manden.

Kan glædespigen forsætte sit arbejde, eller skal hun tilsidesætte det liv hun har ført for kærligheden? Kan man begge del, kan man både være glædespige og være i fast forhold. Tror i de fleste tilfælde vil der komme tvister og følelser i klemme. Jeg har selv været meget forelsket i en glædespige og vi så hinanden og tog på stranden sammen, hyggede med lidt mad ind imellem, vi delte meget mellem os og talte åbent, skrev sammen hver dag, jeg elskede at være sammen med hende og tror også hun kunne lide det, men hun var svære at komme helt ind under huden på, jeg forstår også godt at det kan være svært at åbne sig helt, når man stadig gerne vil forsætte som glædespige. Jeg er typen der gerne vil vide om vi er sammen eller ej, tro godt at jeg ville i en periode kunne acceptere at hun var glædespige, måske også at vi deler vores glæde ved sex med flere sammen, men vi nåede desværre ikke helt derhen, selvom jeg elskede hende meget og savner vores ture og snakke sammen.

Jeg fandt en ny glædespige som jeg er sammen med nu og gift med, men jeg håbede at vi kunne mødes og ses sammen alle 3 for hun er en savnet ven med et fantastisk hjerte når man kender hende.

Kærlighed kan være meget svært også selvom det ikke er en glædespige @DarkSkinEnergy håber det bedste for dig, men både hjerte og hovede skal være med. Kvinder har det lidt nemmere for for manden har det andet hoved det har det med at tage styring 😆😆

Skrevet

Jeg kan ikke se der skulle være noget galt i det , , vi er jo kun mennesker ,.
Det sker jo også den anden vej , at vi som Kunder kan blive lidt små forelsket i jer GP´er .
Det er selvfølgeligt et problem hvis vedkommende er optaget , men hvis man igennem lange og personlige snakke har fundet ud af at vedkommende ikke er det ,

så tænker jeg godt man kan smide en føler ud for at se om der er basis for mere end de oprindelige besøg, det er selvfølgeligt noget af et sats , begge veje, man kan miste en god og kær kunde

og vi som kunder kan miste en god GP ,
Nogle gange må man tage chacen

Skrevet
Max Power skrev, den 23.4.2026 at 15:51:

Du har helt ret, men “the heart wants what the heart wants”

Man kan ikke styre hvem man bliver glad for, det viser bare at vi er mennesker med følelser.

Det er lidt egoist at sige den sætning "the heart wants what the heart wants” Does your heart hear my silent feelings for you? No, I don't think 💬 so. Selvfølgelig alle os og andre er mennesker med følelser, men man skal ikke lege med andres følelser, det er vigtigt at tage ansvar for egene følelser og respekterer for andres grænser i stedet for bare at skulle spille en " Player "

Skrevet
Naboen skrev, 1 time siden:

så tænker jeg godt man kan smide en føler ud for at se om der er basis for mere end de oprindelige besøg, det er selvfølgeligt noget af et sats , begge veje, man kan miste en god og kær kunde

og vi som kunder kan miste en god GP ,
Nogle gange må man tage chacen

Yes, for jer mænd det er bare så nemt at sige "tage en chance" og hvis ikke lykkes denne gang, tager I en chance mere bare sådan en continue, next and next - og det er sådan så nemt at bare skal komme videre, hvis det ikke lykkedes for jer, 🤔 🧐 hmm - men I tænker ikke på at nogle af os kvinder sidder med den sårbarhed følelser efterhånden.

Redigeret af Mook

Skrevet
VildMedThai skrev, for 15 timer siden:

men vi nåede desværre ikke helt derhen, selvom jeg elskede hende meget og savner vores ture og snakke sammen.

- Og det var godt at du ikke havde kommet så langt og såret hende endnu mere, end du allerede havde gjort - hmm 🧐

Redigeret af Mook

Skrevet
Mook skrev, den 3.5.2026 at 22:01:

Yes, for jer mænd det er bare så nemt at sige "tage en chance" og hvis ikke lykkes denne gang, tager I en chance mere bare sådan en continue, next and next - og det er sådan så nemt at bare skal komme videre, hvis det ikke lykkedes for jer, 🤔 🧐 hmm - men I tænker ikke på at nogle af os kvinder sidder med den sårbarhed følelser efterhånden.

Kære MOOK
Nej det er bestemt ikke nemt , tværtimod , personligt finder jeg det ret svært og jeg leger aldrig med følelser , det er nok også derfor jeg er single , for jeg tager sjælden chancer når det drejer sig om kærlighed , det er nok derfor jeg kun har haft 4 kærester igennem mit liv, fordi jeg passer for meget på.
Det jeg mener er , at , hvis vi brændende ønsker noget , så bliver vi nødt til at satse, nogle er gode til det , andre er ikke så gode til det , jeg selv er pænt ringe til det..
Det er en yderst svær balancegang både den ene og den anden vej.

Skrevet
Naboen skrev, den 5.5.2026 at 14:45:

Kære MOOK
Nej det er bestemt ikke nemt , tak for din respons - det er forståeligt ❤️

Skrevet

En ting er at man bliver forelsket, det er heldigvis kun midlertidigt, noget andet er dagligdagen.

Som jeg ser det, har du to muligheder nu.

1. Nyde det så længe han er kunden
2. Tage chancen, snakke med ham og hvis han bliver afvist så er det der jeres veje skilles. Hvis han siger ja, så skal du stadigvæk være tro og ærlig mod dig selv og ham, hvad forestiller du dig skal ske med jeres videre liv, og hvis jeres fremtidsdrømme ikke synkroniseres så skal jeres veje skilles.

Det her handler om at du hopper i noget hvor chancen for at miste er 99%. Men hvis du rammer den 1% så er du lykkelig.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.