Hop til indhold

Hvorfor vælge thai kvinder?

Featured Replies

Skrevet

Min start indenfor købesex var hos europæiske kvinder. Pengene røg hurtigt og jeg havde det svært med at møde op, at skulle præstere og smutte igen på kort tid. Jeg fandt så ud af, at thai-kvinder havde lavere priser og jeg kunne få forskellige former for massage.

I første omgang valgte jeg altså thai pga. prisen og dernæst pga. de frække massager. Konceptet med en pirrende massage og derefter sex, fungerer perfekt for mig. Nu tænder jeg meget på små thai-kvinder, som jeg synes er vildt sexede. Så meget, at jeg udelukkende har besøgt thai de sidste 1,5-2 år. Faktisk drømmer jeg om en sextur til Thailand, som nogle har beskrevet her på EG.

Hvorfor vælger DU at besøge thai?

Skrevet

Jeg går hovedsageligt med thai-piger nu, efter mange dårlige oplevelser med europæiske piger både fra Østeuropa og fra de nordiske lande.

Ud fra mine egne erfaringer fokuserer mange af de europæiske piger mere på, hvor mange penge de kan få ud af kunden, og mindre på at gøre kunden glad, så han har lyst til at komme igen. Thai-pigerne er som regel det stik modsatte de lægger meget energi i oplevelsen og servicen, hvilket får én til at føle sig velkommen og få lyst til at vende tilbage.

Selvfølgelig taler jeg kun ud fra mine egne oplevelser, og det gælder ikke alle europæiske piger kun dem jeg selv har mødt.

Skrevet

Ja hvorfor egentlig. Mange grunde, jeg har besøgt GP'er i maange år. De første år var et ridt mellem lækre danske kvinder, fakes, snydepelse og så the real thing kvinder der elskede det de lavede. De var de bedste.

Og så kom thaikvinderne ind i billedet.

Jeg fandt ud af at der ligesom med de danske kvinder var fakes, dem der bare skulle have det overstået.

Men de rigtig gode af dem var bare så vidunderlige, dem der virkelig tændte på det de lavede. Jeg gik hurtigt væk fra at få massage, den var i bedste fald ok men ofte ikke værd at skrive hjem om.

Så sex fra start, og dem der var med på det var ofte totalt liderlige, de slikkede min pik, de gav mig fingre i anus, de var stramme og vååde. Nogle sprøjtede som vandfald når jeg slikkede dem. Og at se deres små pariserrøve var et syn for guder. Og trænge op i sådan en stram røv og høre dem stønne, så holdt man ikke længe.

Men havde jo betalt for en time, så slikkede deres kusse eller anus igen, eller bare lå i arm og nussede, kyssede. og så lige pludselig var man i gang igen. De slikkede min pik stiv igen, og så kneppe dem igen eller sperme dem i munden og mærke dem sluge mundfulden.

Ja de kunne den ene dag ikke være i særligt godt humør, og den næste bare så vilde at man mistede pusten. Og hvis de var i det humør, kneppe dem uden gummi.

Og hende der tekstede mig hvis jeg havde været for længe væk, kommer du ikke snart og slikker min numse. Mums. Den samme en gang vi havde leget i den time jeg havde betalt for, jeg var ved at tage tøj på og hun en tynd kjole, jeg sagde i sjov, skal du slikkes igen, kjolen røg af inden jeg havde set mig om, og jeg slikkede hende til jeg var ved at drukne i hendes sprøjt. Og der blev ikke krævet eller betalt ekstra for den ½ time.

Derfor

Skrevet

Jeg har besøgt danske piger, østeuropæiske piger, afrikanske piger og piger fra Thailand.

Efter min mening så har de thailandske piger en naturlig charme som de andre nationaliteter ikke helt kan matche.

I langt de fleste tilfælde med thai pigen er det “ vi har en time sammen, lad os have en fest især ved genbesøg”.

Derfor besøger jeg helst thai piger.

Skrevet

Jeg veksler for tiden mellem at besøge thaipiger og latinapiger. Hvad angår thaipigerne, er jeg meget på linje med @Peterguf. Servicegenet er stort hos hovedparten af thaipigerne, men selvfølgelig er der også undtagelser, som man ved at læse her på EG kan forsøge at styre uden om.

Thaierne er generelt gode til at være klar til den aftalte tid, synes jeg, hvilket en del østeuropæere godt kan have udfordringer med, kan vi læse i forskellige tråde, og det har jeg også selv oplevet. Så er det mere stabilt med thai- og latinaaftaler, synes jeg.

Måske hænger det også sammen med, at thaipigerne ofte er her i længere tid ad gangen, end østeuropæerne normalt er. Og har thaien sin egen klinik, er det jo et ekstra argument for at forsøge at få gæsten til at komme igen. GPer, der er væk lige om lidt har jo ikke samme incitament.

Skrevet

Synes især der er bedre service ved thai piger end østeuropæiske piger. Man kan self være heldig eller uheldig begge steder.

Ikke at det skal handle om prisen for mig, og pigerne må tage hvad de vil for den service de tilbyder, men jeg synes simpelthen der er for mange østeuropæiske piger med imponerende lang liste med ekstra tilkøb. Nogle forstår jeg, andre er simpelthen for latterlige, og det giver mig mest af alt bare et dårligt indtryk og får mig til at holde mig væk i største delen af tilfældene. Jeg forstår de tager ekstra for nogle ting, men de prøver simpelthen også på at tage penge for nogle helt latterlige ting som jeg mest af alt synes dræber stemningen. Så skal man stå der og tænke over om man må det ene eller andet. Har man betalt for det? Er det med i prisen?

Derudover synes jeg også især østeuropæiske piger har en tendens til at fake stønne utroligt meget og deres yeah baby. Det virker bare slet ikke på mig.

Max Power skrev, for 46 minutter siden:

I langt de fleste tilfælde med thai pigen er det “ vi har en time sammen, lad os have en fest især ved genbesøg”.

Det her er jeg også meget enig i. Om det er fake eller ej, så virker det bare.

Og det er egentligt en skam, for jeg er mere til europæisk udseende piger men jeg besøger oftes thaier.

Skrevet
  • Author

Jeg er meget enig mht. service, energi og give lyst til at vende tilbage. Jeg har f.eks. oplevet en, der ved afskeden på mit første besøg sagde, at ”næste gang du besøger mig, så ...”

Som @Moden slikken M har jeg også prøvet at få ekstra tid for pengene. Næsten en halv time ekstra ved et genbesøg i torsdags. Det var den mest intense sex har haft med en GP og et sygt langt kombineret hj + blow til sidst. Jeg havde først tænkt mig at besøge hende igen engang i juni, men så længe kan jeg ikke holde mig væk efter sådan en tur😈

Skrevet

Jeg besøger primært Thai og sekundært danske GP'er. Er gået helt bort fra besøge latino piger og næsten fra besøg hos de østeuropæiske piger.

Der er flere årsager til disse valg:
1) Metoden: Brugen af massage og lidt small talk som en rolig og pirrende opvarmning til egenlig sex funger super godt for mig, hvilket så også betyder jeg næsten altid booker en time.
2) GP Attitude og Service niveau: Hos de østeuropæiske piger er der en 30% chance for en behandling, der modsvarer annoncen, og hvor man ikke bliver mødt af sur attidude. Der er noget bedre odds hos Thai pigerne, dog uden træerne vokser ind i himlen.
3) Det uforudsigelige og "tillid over tid": Opstår der kemi (sker altså ikke altid) mellem dig og Thai pigen bliver besøget dejligt uforudsigeligt - og kemien bliver hjulpet kraftigt på vej af gentagne besøg, kan jeg konstatere 😀

Skrevet

Jeg er enig og kommer man igen føler jeg at man får mere ud af det og tænker at thai pigen gør meget mere ud af det for at man skal komme 3 og 4 gang og for at det lykkes skal man som kemibalancen som beskrevet ovenfor være til stede og pigen vil yde sit ypperste for at man skal komme igen 3 gang, hvor andre østeuropæer blot tæller sedler.

Skrevet

..nu är jag ju svensk…men alla dagar i veckan så väljer ja de danske fantastiska GP:erna…!😍…Lykke på jord att de danske damerna vill hålla på med världens äldsta yrke!

Skrevet

Læs lige overskriften og trådstarters spørgsmål inden du skriver dit næste indlæg.

Trådstarter spurgte: "Hvorfor vælger DU at besøge thai?". Så lad venligst være med at afspore tråden.

Thorell77 skrev, for 7 timer siden:

..nu är jag ju svensk…men alla dagar i veckan så väljer ja de danske fantastiska GP:erna…!😍…Lykke på jord att de danske damerna vill hålla på med världens äldsta yrke!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.