Hop til indhold

Thaipriser

Featured Replies

Skrevet

Hmm. Synes der er en tendens til at priserne hos thai massage er gået hurtigt fra 400-500kr til 500-600kr. Fair? Synes det er lidt voldsomt med 25%.

Skrevet
Frisker skrev, for 5 minutter siden:

Hmm. Synes der er en tendens til at priserne hos thai massage er gået hurtigt fra 400-500kr til 500-600kr. Fair? Synes det er lidt voldsomt med 25%.

Hvor hurtigt er det gået mener du? 1 uge? 1 måned? Et år?

Er der noget andet i samfundet du kan se er gået op? Benzin? Energi? Kaffe? Kondomer? Leje? Renter?

Fair? Jeg synes det er fair. Måske du skal spørge Trump som kontrollerer meget af prislejen i verden idag.

Skrevet

En times thai/oliemassage har vel de sidste 10 år ligget på 500 kr. Med enkelte afvigelser.

En stigning til 600 kr er altså en stigning på 20 %. På 10 år.

Hvor meget er lønningerne steget de sidste 10 år?

Skrevet

Jeg startede med Thaimassage slut 90 erne , mener at huske 1 time kostede 300 kr , så 500 kr i 2026 er meget fair.

Skrevet

Generelt finder jeg priserne hos Thai damerne ganske rimelige. På det sidste har jeg set flere der er i 12-1300 kr for 60 min FP, det billigt.

Skrevet

Jeg tænker faktisk ofte at thai pigerne generelt er meget billige.

Når man i min egn kan være sammen med en thaipige i en time for 1200, som gerne har det hele inkluderet i pakken.

Sammenlignet med de andre GP'er hvor jeg betaler 1500 for timen, og så skal jeg betale diverse ekstra for diverse andre ydelser.

Misforstå mig ikke, jeg syntes ikke at GP'erne er for dyre, jeg vil bare ikke have nogen indvendinger hvis thai pigerne gik op i pris.

Jeg ved godt at noget af tiden med dem også er massage, men med den rigtige pige er det et fantastisk forspil/efterspil.

Skrevet

Personligt har jeg svært ved at thai massage nu koster 500 kr for en alm gang thai massage. Det taget i betragtning, at der er stor udskifting ved mange af dem der tilbude lidt "sjovt" også, samt at det er et lotteri om man betaler 500 for en ordentlig massage eller får en gang olie plaskeri.

Når jeg går til thai masør er det primært for massagen, og det sjove er kun en bonus.

Det skal sammeligned med at en times massage fra en uddantet godkendt masør ved feks Thomsens fysioterapi koster mindre. Og de har endda ansat thai masør nu som kun tager 435 kr for en times massage. Der er selvfølgelig ingen "sjov" ekstra der, men tilgengæld får man en ordentlig massage

Skrevet
Randersmand skrev, for 40 minutter siden:

435 kr for en times massage

Er det så med eller uden henvisning fra lægen.

Som jeg læser det herinde. Ved Thai er der ofte en forventning om de er fræk klædt/halvnøgne. Og en forventning om pirring i et eller andet omfang, uanset om det ender i medløb. Det koster.

Og skal man så snakke ud fra den gængse fordom “alle gør det kun for penge”. Så mister de penge hver gang der ikke er mersalg. Og har nok en generel højere pris end andre massører/fysioterapeuter, for at kompensere lidt for det.

Skrevet
Frisker skrev, den 31.3.2026 at 22:16:

Fair?

Det er fair hvis det er en dygtig massør.

Det er unfair hvis du møder nogle af de massører, som kun fokuserer sig på penge.

Redigeret af Mook

Skrevet
Randersmand skrev, den 4.4.2026 at 09:48:

Personligt har jeg svært ved at thai massage nu koster 500 kr for en alm gang thai massage.

Det har vi i Storkøbenhavn været vant til at se som en normalpris i en håndfuld år efterhånden. Og nu har snart halvdelen af klinikkerne sat massageprisen op til 600 kr for 60 minutter. Men normalprisen for fuld pakke ligger stadig fast på 1000/1500 kr for 30/60 minutter i Storkøbenhavn, og det har den gjort siden før corona.

Stenbukken4700 skrev, for 9 timer siden:

De ville få flere kunder ved at sætte deres priser ned

Ja, og hvis prisen blev sat til 200 kr eller lavere for 60 minutter, ville der måske blive kø foran butikkerne. Men klinikkerne og pigerne skal jo også have noget ud af anstrengelserne.

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 10 timer siden:

De ville få flere kunder ved at sætte deres priser ned

Helt enig. Men det vil nok være en dårlig business case for pigerne. Jeg ville sikkert aflægge 1/3 flere besøg, hvis prisen blev sat ned med 1/3. Godt for mig, men ikke for pigens forretning.

Skrevet

Jeg synes I overser en vigtig faktor: Lavere priser/flere kunder vil øge nedslidning af pigerne.

Og det giver ikke mening at tale om fair priser i denne branche. Hvis man synes priserne er for høje kan man bare blive væk. For pigerne må det vel handle om en fornuftig balance mellem antal kunder og prissætning.

Skrevet
abdane skrev, for 4 minutter siden:

Jeg synes I overser en vigtig faktor: Lavere priser/flere kunder vil øge nedslidning af pigerne.

God pointe. En af mine favoritter har faktisk kortere åbningstider end mange andre. Deraf også færre kunder. Det har jeg især mærket ved de to seneste besøg. Den ene gang var hun så liderlig, at hun red sig selv til orgasme, inden jeg "tog over". Den anden gang gik det så hedt for sig, at jeg var fuldstændig udkørt efter knap 1,5 time (havde kun betalt for 60 min). De to oplevelser havde jeg sikkert ikke fået, hvis hun arbejdede mere. Min sexlyst var også mættet i et par dage efter de to besøg. Hos mange andre kan jeg have lyst til sex igen nogle timer senere.

Normalt betyder prisen meget for mig. Men jeg vil hellere hygge med en frisk og liderlig thai, end en, der er nedslidt.

Skrevet
SweettieDK skrev, den 4.4.2026 at 11:31:

Er det så med eller uden henvisning fra lægen.

Som jeg læser det herinde. Ved Thai er der ofte en forventning om de er fræk klædt/halvnøgne. Og en forventning om pirring i et eller andet omfang, uanset om det ender i medløb. Det koster.

Og skal man så snakke ud fra den gængse fordom “alle gør det kun for penge”. Så mister de penge hver gang der ikke er mersalg. Og har nok en generel højere pris end andre massører/fysioterapeuter, for at kompensere lidt for det.

Det er uden hendvisning. Og kan se det koster 430 kr.

Screenshot_20260405_205307_Chrome.jpg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.