Hop til indhold

Privat dilemma

Featured Replies

Skrevet

NU har jeg læst det igennem et par gange og ...

For det første , så hatten af for at du deler med os og søger råd det kræver alligevel en del mod. 

Når det så er sagt , så tror jeg simpelthen ikke der er andet at gøre end at bryde kontakten , det er meget meget tydeligt at i er to vidt forskellige steder i jeres liv på alle plan. 
Du er meget stålsat og bevidst om at du ikke ville kunne stoppe dit virke og det er helt fint , det er nemlig DIT liv og det du har har lyst til og ud fra det du skriver kommer han 

aldrig nogensinde til at godtage at du fortsætter det , ej heller hvis i " Bare " er venner.
Som du selv skriver , så er det nok en god idé at skrive et brev til ham , af flere Årsager , hvis han er så rart et menneske , så ville du ved fysisk samtale have svært ved at 

distancere dig fra ham , hvorimod det skrevne ord ofte også kan være mere lige på, netop fordi du ikke skal forholde dig til hans følelser imens. 
I brevet skal du være lige ud af posen , direkte og ærlig. 
Hvis han er så god en fyr , så forstår han det også og lader dig være. 

Det er uden tvivl en svær situation du står i og det er bestemt ikke en nem opgave du har foran dig. 

De bedste tanker herfra 

Skrevet

Et enkelt indspark herfra, for mig virker det som om at i faktisk er gode både for og ved hinanden, lige bortset fra klassificeringen af forholdet. 

Hvis det er mændene og ikke pengene der gør at du ikke kan se dig selv stoppe som GP, har du overvejet en eller anden form hvor han er en del af det? F.eks. at markedsføre jer som par, eller gå i swinger klub i stedet? Jeg aner selvfølgelig ikke om det overhovedet er noget nogen af jer kunne se jer selv i.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 18 timer siden:

det eneste jeg ikke har prøvet er finde en date til ham ;)

Mindre kan sikkert også gøre det: få ham til at besøge en glædespige - eller bare få lidt intim thaimassage ;-)

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Mindre kan sikkert også gøre det: få ham til at besøge en glædespige - eller bare få lidt intim thaimassage ;-)

Forstår din pointe, men tænker bare jeg skal holde mig til planen om selv at få sagt fra. 

Og med mindre han er go til at lyve, hvilket han ikke har haft grund til, så kommer dit forslag ikke til at ske så længe jeg i et eller andet omfang er i hans liv. 

Emnet har været vendt grundigt mellem ham og jeg mange gange. Og især efter han blev opereret for forhuds forsnævring og han var delvis bekymret / delvist spændt på hvordan den ville virke efter. Jeg kom med mange forslag til at teste resultatet, som ikke var mig. Men nej. 

Men tak for dit forslag. 

Skrevet
SweettieDK skrev, 1 time siden:

især efter han blev opereret for forhuds forsnævring og han var delvis bekymret / delvist spændt på hvordan den ville virke efter. Jeg kom med mange forslag til at teste resultatet, som ikke var mig.

En voksen mand med forhudsforsnævring - det lyder ikke som om han kommer meget rundt - og jeg tror sådan set slet ikke det er sex han er interesseret i - mere på en eller anden måde at have kontrol over dig - eller bare have dig i sit liv - så I kommer nok begge bedst videre ved at afbryde kontakten - men gør det evt. langsomt ved ikke straks at svare, når han skriver - og gør det meget kortfattet uden at fortælle ret meget om hvad du laver - evt. bare en smiley.

Skrevet
SweettieDK skrev, den 17.3.2026 at 17:26:

Få ham til at tro på jeg ikke engang vil være venner.

Synes det lyder lidt som et julenummer og ikke at sige tingene, som de er?

Er det ikke bare at sige til, at du ikke ønsker mere end et venskab?
At du har svært ved at være venner med ham, fordi at der hele tiden er en undertone af noget mere.
At det ikke er det du vil, så du ender med at bruge alt din energi på de her tanker, i stedet for venskabet. 
At hvis ikke han kan acceptere det, så må venskabet brydes. 

Og hvis det du i virkeligheden bare gerne vil, er at bryde relationen, så bare sig det og sig hvorfor. 

Redigeret af rph

Skrevet
  • Author
rph skrev, for 1 time siden:

Synes det lyder lidt som et julenummer og ikke at sige tingene, som de er?

Tak for din ærlighed, men tror du ser det sådan fordi jeg beskrev hvordan jeg prøvede at “skræmme ham væk” første gang. Samtidig med jeg smed bomben om at være GP, sagde jeg til ham jeg kan ikke være sammen med dig, jeg kan ikke være din ven fordi jeg ved du ikke kan acceptere det (for det vidste jeg han ikke kunne). Som sagt det virket et års tid. Så “kunne han godt være min ven på trods..” Det troede jeg på, og jeg har meldt klart ud mange gange siden  Det eneste jeg ikke har gjort er været stærk nok til at stå fast, når han vender retur igen og igen  

Dem der siger vi ikke har et sundt forhold, de har ret. Vi er åbenbart hinandens afhængighed, men eftersom jeg ikke kan/vil leve et normalt liv. Så skal det slutte. 

Jeg ville ikke spørge herinde, hvis jeg selv havde flere løsninger og også lige få en vurdering er det bare mig der er en total idiot. Men nej, jeg har mærket efter, hvordan jeg ser min fremtid. Så må sige igen, ikke for første gang men igen. Også stå fast. Det er svært fordi det er er dejligt at have en der kender en 100%, hvor man bare skal sige et navn, så ved han hvorfor det er en dårlig dag. Men som jeg startede med at sige. Det er at udnytte venskabet og hans venlighed. Når jeg ikke elsker ham nok til at ville lægge mit liv om mig og når han ikke kan lade være at kontakte mig igen. Så må jeg blive hård og stå fast. Og de mange vinkler jeg har fået på sagen herinde hjælper. Så tak for det til alle svar. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.