Strandvaskeren 11 Skrevet for 7 timer siden Hvorfor er der nogle der skriver: “følger lige med” eller “ slet ingen der har besøgt”. Det er komplet ligegyldige oplysninger som INGEN har interesse i at vide! Skal vi andre så skrive: Jeg følger ikke med???) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1178 Skrevet for 6 timer siden Jeg tror, og håber meget på at flere af disse indlæg sætter moderator ind over for, da det bestemt kun er støjende og ligegyldigt. Jeg ved selv at jeg har indrapporteret en masse af den slags, og der er der blevet taget hånd om det. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 115 Skrevet for 6 timer siden Strandvaskeren skrev, for 19 minutter siden: Hvorfor er der nogle der skriver: “følger lige med” eller Der er virkelig store problemer du tumler med Fordi det er rart for trådstarter at vide at andre har samme interesse - OG han får ikke notifikation når nogen trykker "følger" Så fik du det store problem løst. Strandvaskeren skrev, for 20 minutter siden: slet ingen der har besøgt Fordi manden gerne vil vide noget om forløbet af et besøg. Så blev det store spørgsmål også løst Velbekomme Det helt store spørgsmål vi mangler svar på er Hvor kommer vi fra? Hvor skal vi heb? og hvad gør vi ved de tomme flasker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 376 Skrevet for 6 timer siden Voiggodrengen skrev, for 2 minutter siden: Fordi det er rart for trådstarter at vide at andre har samme interesse - OG han får ikke notifikation når nogen trykker "følger" Men det får han når nogen liker indlægget, så slipper vi også for indlæg som "jeg følger lige med her" Så blev det stort problem løst 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1517 Skrevet for 4 timer siden Det står beskrevet i FAQ, hvordan man følger. https://www.eroguide.dk/forum/topic/45614-faq/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 515 Skrevet for 3 timer siden Voiggodrengen skrev, for 3 timer siden: Der er virkelig store problemer du tumler med Fordi det er rart for trådstarter at vide at andre har samme interesse - OG han får ikke notifikation når nogen trykker "følger" Så fik du det store problem løst. Hvis man gerne vil visse samme interesse, så kan man like opslaget. Og det får trådstarter at vide. Vil man gerne følge tråden (hvilket teksten jo tyder på) skal man vælge at følge tråden i stedet for at poste et totalt ligegyldigt opslag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 376 Skrevet for 3 timer siden ensomfyr skrev, for 6 minutter siden: Hvis man gerne vil visse samme interesse, så kan man like opslaget. Og det får trådstarter at vide. Det skrev jeg 2 indlæg længere oppe.. ensomfyr skrev, for 6 minutter siden: Vil man gerne følge tråden (hvilket teksten jo tyder på) skal man vælge at følge tråden i stedet for at poste et totalt ligegyldigt opslag. Det skrev @Julius 1 indlæg over dit.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 515 Skrevet for 2 timer siden Den erfarne skrev, for 43 minutter siden: Det skrev jeg 2 indlæg længere oppe.. Det skrev @Julius 1 indlæg over dit.. Ak ja. Må have overset dit indlæg. Julius kom dog mens jeg skrev mit, så det så jeg først bagefter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 115 Skrevet for 2 timer siden Den erfarne skrev, for 4 timer siden: Så blev det stort problem løst Jo, men hvad med: Hvor kommer vi fra? Hvor skal vi heb? og hvad gør vi ved de tomme flasker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg