Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skrev på Generel Debat, om der mon var nogen der vidste, hvornår Yrsa fra Tølløse kom på vagt igen? Men nu kan jeg ikke finde min tråd.

Måske er den blevet flyttet til det rigtige forum for pågældende efterlysning, i dette tilfælde her: https://www.eroguide.dk/forum/forum/80-efterlysninger-på-sjælland-og-københavn/

Hvordan annoncerer jeg på Eroguide.dk?

Du skal skrive til moderatorerne og få ændret din status fra Medlem til f.eks. Glædespige, Gigolo, Klinik eller hvad der passer bedst. Når du har fået ændret din status, kan du frit annoncere her: https://www.eroguide.dk/forum/forum/62-annoncering-for-piger-klinikker-og-bureauer/

Hvor længe bliver min annonce stående?

Annoncer med en dato i teksten bliver som udgangspunkt slettet, når datoen er overskredet. Hvis ingen dato er angivet, bliver den slettet efter 30 dage. Ellers bliver den slettet, når vi får taget os sammen.

Jeg er Master og min slavetæve er i løbetid, så hvor annoncerer jeg henne?

Hvis det er et Gang Bang arrangement eller lignende, kan du som almindeligt Medlem annoncere her: https://www.eroguide.dk/forum/forum/51-sexevents/

Jeg vil gerne sælge holistisk kropsmassage med erotiske undertoner, så hvilken kategori hører jeg ind under?

Hvis du hiver i pjoverten, så er det mest nærliggende at du får status som Glædespige eller Gigolo. De to betegnelser lyder måske skævt i forhold til hvad du yder, men det her er en side for købesex, og vi kan ikke opfinde en masse nye kategorier for udbydere. Men skriv tydeligt i annoncen, hvad du tilbyder og måske navnlig hvad du ikke tilbyder.

Kan jeg oprette mere end en Medlemsprofil på Eroguide.dk?

Javist, lige så mange du har lyst til. Men du skal være opmærksom på, at hvis du skriver med flere Medlemsprofiler i en og samme tråd - og vi moderatorer opdager det - så vanker der offentlig ydmygelse og karantæne!

Hvilke informationer bør min efterlysning indeholde?

Når du opretter en efterlysning, vil det være en stor hjælp for os andre med en præcis og sigende overskrift.

Opslagets overskrift kan indeholde pigens navn og gerne by. Hvis du eksempelvis søger informationer vedr. 'Maria' som arbejder i Støvring, kan din overskrift være: "Maria - Støvring".
Eller hvis du søger informationer vedr. en klinik, er det smart hvis overskriften indeholder klinikkens navn, eller adresse hvis den annonceres offentligt. Eksempelvis "Daisyclub - Kbh.", eller "Engtoften 16A - Viby". Undgå intetsigende overskrifter, som feks. "Kender nogen hende her?".

Og hvis der er et link til den pågældende pige og/eller klinik, så husk at få den med i efterlysningen. Så er der MAX chance for at du får nogen brugbare svar.

Hvordan bruger jeg 'Quote this' funktionen?
https://www.eroguide.dk/forum/topic/45482-s%C3%A5dan-virker-den-nye-quote-this-funktion/

Hvordan kan jeg følge en tråd, således at jeg får en notifikation når der skrives svar i tråden?

Du kan klikke på "Følg dette", foroven i højre side. På den måde får trådstarter og andre deltagere i tråden, ikke en notifikation om at der er svar på deres indlæg, for så at se det bare var en anden bruger som skrev "følger med" ell. lign.

12.thumb.jpg.d35fdff8c79ea2a25c57762ff8f

 

Redigeret af Ledvogter
Nye forslag til spørgsmål fra KF
  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyt spørgsmål - hvordan indsætter man et filmklip så det bliver embedded? 

Det er ganske vist forklaret i den her tråd - link: https://www.eroguide.dk/forum/topic/36892-embedding/?page=1  Men det er ikke helt let forståeligt, og er åbentbart kun muligt med Youtube links. Men siden den tråd blev skrevet har der været en opdatering eller to af forum - gælder det stadigt?

Specielt er jeg interesseret i hvordan man indsætter et filmklip fra egen PC som embedded - er det muligt, eller er det den omstændelige omvej via. et upload til Youtube og et share til EG?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findus skrev, den 29/11/2015 at 13:00:

...Specielt er jeg interesseret i hvordan man indsætter et filmklip fra egen PC som embedded - er det muligt, eller er det den omstændelige omvej via. et upload til Youtube og et share til EG?

Det kan man ikke. Det skal uploades som du er inde på. Det virker ikke på alle cloud-sites, men Youtube og Vimeo virker. Plus ganske sikkert andre.

Wildlife.wmv

Redigeret af KF
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
snader skrev, for 1 minut siden:

Kan man slette tråd eller indlæg ?

Nej. Det kan kun moderatorer.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan optjener man point, og hvor mange skal man bruge for at sende pm til et andet medlem? Jeg er nyoprettet, og i en tråd opfordrede et medlem til at sende pm for yderligere oplysninger, men når jeg prøver får jeg meddelelsen "you are only allowed to send 0 messages a day". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Krøllede
BrokenH skrev, for 3 timer siden:

Hvordan optjener man point, og hvor mange skal man bruge for at sende pm til et andet medlem? Jeg er nyoprettet, og i en tråd opfordrede et medlem til at sende pm for yderligere oplysninger, men når jeg prøver får jeg meddelelsen "you are only allowed to send 0 messages a day". 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Krøllede
BrokenH skrev, for 2 minutter siden:

@Den Krøllede


     Tusind tak for svar! Det var pænt af dig, at lige gide svare :-)

Vi skal hjælpe hinanden, også selv om man som jeg er på vej ud af butikken. Happy EG'ing. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...