Hop til indhold

Følger lige med!!

Featured Replies

Skrevet

Hvorfor er der nogle der skriver: “følger lige med” eller “ slet ingen der har besøgt”. 
Det er komplet ligegyldige oplysninger som INGEN har interesse i at vide!

Skal vi andre så skrive: Jeg følger ikke med???)

Skrevet

Jeg tror, og håber meget på at flere af disse indlæg sætter moderator ind over for, da det bestemt kun er støjende og ligegyldigt. Jeg ved selv at jeg har indrapporteret en masse af den slags, og der er der blevet taget hånd om det.

Skrevet
Voiggodrengen skrev, for 3 timer siden:

Der er virkelig store problemer du tumler med 

Fordi det er rart for trådstarter at vide at andre har samme interesse - OG han får ikke notifikation når nogen trykker "følger" 
Så fik du det store problem løst. 

Hvis man gerne vil visse samme interesse, så kan man like opslaget. Og det får trådstarter at vide.

Vil man gerne følge tråden (hvilket teksten jo tyder på) skal man vælge at følge tråden i stedet for at poste et totalt ligegyldigt opslag.

Skrevet
ensomfyr skrev, for 6 minutter siden:

Hvis man gerne vil visse samme interesse, så kan man like opslaget. Og det får trådstarter at vide.

Det skrev jeg 2 indlæg længere oppe..

ensomfyr skrev, for 6 minutter siden:

Vil man gerne følge tråden (hvilket teksten jo tyder på) skal man vælge at følge tråden i stedet for at poste et totalt ligegyldigt opslag.

Det skrev @Julius 1 indlæg over dit..

Skrevet
Den erfarne skrev, for 43 minutter siden:

Det skrev jeg 2 indlæg længere oppe..

Det skrev @Julius 1 indlæg over dit..

Ak ja. Må have overset dit indlæg. Julius kom dog mens jeg skrev mit, så det så jeg først bagefter.

Skrevet

Umiddelbart er min tanke, at det blot at tankeløshed, at man skriver sådan en kommentar. Man tænker ikke så meget med "hvad er formålet med denne tråd", mere at man er i en tråd og den er interessant. Når folk kommer med kommentarer som "jeg kender hende hende ikke, men hun er lækker", "jeg følger lige med" eller lignende, så er det ikke ond vilje. Det er irriterende, ja - men jeg tvivler på at intentionen er en anden end blot lige at sige at "nej, hvor interessant" og så tænker man ikke over, at det bare er hvid støj, for alle dem der er interesset i trådstarters indlæg.

Når vi oplever sådan er min første antagelse at vi taler om en "ny i klassen", der ikke har ikke læst  rummet, reglerne, metoderne og skal lige have en besked.

Det er min erfaring at det er sjældent at vi har gengangere, der insistererer på at skrive sådanne kommentarer flere gange efter at jeg har bedt dem lade være. Så mit bedste råd er:

Send en rapport og vid at du har hjulpet en bruger.

Det samme kan iøvrigt siges om anden form for støj. Dem der gør det gør det sikkert ikke i en ond mening. Det skal bare lige have en hjælpende hånde. 

Redigeret af Stapler

Skrevet

Det var da ikke særlig konstruktivt måde at svare en anden bruger på. Alle relevante spørgsmål om/i EG er velkomne her og det behøver du ikke at kritisere folk for, tak.

Voiggodrengen skrev, for 11 timer siden:

Der er virkelig store problemer du tumler med 

Skrevet
ensomfyr skrev, for 19 timer siden:

Vil man gerne følge tråden (hvilket teksten jo tyder på) skal man vælge at følge tråden

Det er desværre ikke alle, der forstår at bruge notifikationsindstillingerne oppe til højre - heldigvis kan man ikke som på facebook "sætte øjne".

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.