Unrusted 158 Skrevet 8. Marts Du møder ind på jobbet mandag morgen. En kollega spørger: "Har du haft en god weekend?" Du svarer: "Yes! Jeg genbesøgte en lille lækker GP, som gav et skønt blow inden jeg tog hende doggystyle." Det svarer du nok ikke, men ... Hvis du mærker lysten til at drøfte et besøg, som måske ikke egner sig til en anmeldelse (f.eks. genbesøg eller en GP, der er anmeldt mange gange), snakker du så med nogen om oplevelsen (en ven eller pb til andre her på EG)? Eller har du det bedst med at holde oplevelserne for dig selv? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 530 Skrevet 8. Marts (edited) Ja, jeg snakker da med en god ven, der er hærdet sexkunde siden 13-års alderen. Han forstår mig. Visse ekstreme oplevelser holder jeg dog for mig selv. Redigeret 8. Marts af W.C. Fields 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 1019 Skrevet 9. Marts Jeg holder mine oplevelser for mig selv, på nær dem jeg deler her på siden. Det er min lille hemmelighed, min helt egen hobby, mit lille fristed. Jeg holder det for mig selv, da jeg ikke er interesseret i at høre andres fordømmende meninger om prostitution og købesex. Af samme årsag holder jeg mig også så anonymt som muligt her på siden, hvor jeg hverken afslører mit navn, alder, hjemby, arbejde, eller noget der kan afsløre hvem jeg er. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5639 Skrevet 9. Marts Unrusted skrev, for 13 timer siden: har du det bedst med at holde oplevelserne for dig selv? Har samme udgangspunkt som @Jernet, dog med den tilføjelse at jeg af og til udveksler personlige beskeder med andre EG-medlemmer. Men stadig hvor vi begge er anonyme. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 106 Skrevet 9. Marts (edited) Interessant emne - For mit vedkommende har jeg ikke nogen omkring mig jeg kan, eller har lyst til at dele med, udenfor dette forum. Men synes det giver noget ekstra til oplevelserne at dele dem med andre. I nogle tilfælde i form af anmeldelser, i andre tilfælde som pb med nogen her i forumet jeg har tillid til, dog stadig anonymt. Og med respekt for at nogle detaljer bliver mellem den enkelte GP og mig. Redigeret 9. Marts af Kirneh86 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taboo 201 Skrevet 9. Marts Som gp’er har jeg samme dilemma. Når en kollega på jobbet eller en veninde spørger til min weekend, så fortæller jeg ikke, at jeg dyrkede skøn sex med en fræk mand… De eneste jeg deler min hemmelige hobby med, er min mand og en veninde, der selv er i branchen. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2578 Skrevet 9. Marts Jernet skrev, for 19 timer siden: Jeg holder det for mig selv, da jeg ikke er interesseret i at høre andres fordømmende meninger om prostitution og købesex Har det helt på samme måde. Det er noget frustrerende for mig, fordi jeg skal være forsigtig hvis jeg en sjælden gang får en mulighed for at snakke om seksualitet. Jeg skal jo helst ikke komme til at afsløre, at jeg har fået nogle konkrete erfaringer på området .. For mine bekendte véd at jeg ikke har haft sex 'ude i virkeligheden' i mange år ... Jeg blev netop mindet om det for nogle dage siden, da jeg havde en go' snak om sex med en kvindelig ven, som er meget åben omkring de diskussioner ... Men opdagede at så langt rakte hendes tolerense ikke (gudskelov ikke fordi jeg selv tog emnet op) De fleste undgår emnet. Hvis det berøres, så er det tydeligt at de kun forbinder det med Red Light District, gadeprostitution og havneknejper i gamle dage. Unge, frustrerede mænd med for mange hormoner - og elendighed på den anden side ... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pindebrænde 9 Skrevet 11. Marts har fortalt det til to veninder og en af mine venner. To af dem kunne slet ikke håndtere eller forstå det og den tredje og jeg er ikke længere venner og nu truer personen med at fortælle det til omverdenen kommer aldrig til at fortælle det til nogen nogensinde igen! det er simpelthen ikke risikoen værd. Hvis jeg virkelig (pinde)brænder inde med noget, så skriver jeg her ligesom andre i tråden har nævnt 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 287 Skrevet 11. Marts (edited) Jeg har i miljøet – og også udenfor miljøet – nogle relationer, som jeg taler med om emner, møder og alt det, der bevæger sig omkring det. Jeg har to tætte venner, som jeg har mødt gennem miljøet, og én som jeg har lært at kende gennem andre netværk. Han har gennem de sidste fire årtier haft forskellige GPer som kærester og har derfor også et særligt indblik i miljøet. Som jeg ofte profitere af Nogle gange har jeg brug for at drøfte et møde eller en kunde. Jeg tænker ofte meget over mine kunder, især dem jeg møder flere gange, hvor samtalerne godt kan blive lidt dybere. Jeg oplever også, at nogle kunder betror sig til mig og spørger om råd i forskellige livsområder og livssituationer. GPer bruges jo ikke kun til sexen, det er ikke sjældent at vi også blev brugt som terapeut, psykolog eller den ven som holder tæt ved alle hemligehed. I den forbindelse er det rigtig rart nogle gange at kunne vende det med en anden person – gerne én med mere livserfaring og erfaring med miljøet. Hver gang en kunde åbner sig overfor mig, sætter det også noget i gang i min egen refleksion. Samtidig er det også bare rart at kunne tale om de seksuelle perspektiver og udfordringer, som nogle mænd kan have med andre mænd. Men helt ærligt savner jeg også selv en god kvindelig veninde, som jeg kan tale med om de her emner. Redigeret 11. Marts af AmmaRose 8 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 360 Skrevet 11. Marts Jeg har tidligere besøgt en pige så ofte at vi blev ret fortrolige, og kunne snakke om det meste. Når jeg nu allerede var hos en GP. var der jo ikke noget med sex og købesex, vi ikke kunne snakke om. Hun har taget en terapeutuddannelse, og sælger ikke sex længere..... Desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 1019 Skrevet torsdag klokken 20:26 Pindebrænde skrev, den 11.3.2026 at 06:49: har fortalt det til to veninder og en af mine venner. To af dem kunne slet ikke håndtere eller forstå det og den tredje og jeg er ikke længere venner og nu truer personen med at fortælle det til omverdenen kommer aldrig til at fortælle det til nogen nogensinde igen! det er simpelthen ikke risikoen værd. Hvis jeg virkelig (pinde)brænder inde med noget, så skriver jeg her ligesom andre i tråden har nævnt Hvor er det trist at høre at det er sådan, men det er jo også årsagen til at jeg holder det for mig selv. Hvor ville det da være skønt og dejligt befriende hvis det var lige så socialt acceptabelt at besøge en glædes pige, som det er at gå til frisøren, fysioterapeut, kiropraktor, massage og tandlæge. Prøv at forestille jer at det var helt almindeligt at besøge pigerne, intet var holdt i det skjulte, alle piger havde ordentlige arbejdsforhold, gode og pæne klinikker, a-kasse, ingen bagmænd. Jeg kunne lige forestille mig lignende samtale med en kammerat: "- Hey "Jernet", kigger du ikke lige over på lørdag omkring kl 3 til en øl?" "Jo tak, men det bliver lige lidt senere, for Hotte Marie er på vagt lørdag i Klinik Erotic, så det bliver nok hen ad kl 4 før jeg er der." Ingen udenomssnak, søforklaringer og løgne...... Og lidt spændende at fortælle hen over øllerne 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 158 Skrevet torsdag klokken 21:32 @Jernet Helt enig. Det kunne være fedt, at tale frit om det. Jeg holder også mine lyster og oplevelser for mig selv. Det er så trist en historie fra @Pindebrænde. Jeg kan indimellem savne at nævne genbesøg, som bare var skønne. Måske en GP, der giver endnu bedre sex fra besøg nr. 3-4 stykker. Eller "jeg var i hopla i dag og tog hende doggystyle ind over massagebriksen." Det er bare ikke umiddelbart noget, der hjælper andre. Jeg har tænkt på en tråd, hvor man kan nævne skønne genbesøg eller særlig gode oplevelser uden nødvendigvis at nævne, hvem man var sammen med. Det vil bare ikke være så relevant, men for mit vedkommende, så kunne jeg komme af med glæden over noget, som ellers blot lukkes inde i mig selv. Men det er måske bare mig ... da det måske egner sig til private beskeder? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlJens71 246 Skrevet lørdag klokken 08:16 Unrusted skrev, den 12.3.2026 at 22:32: Måske en GP, der giver endnu bedre sex fra besøg nr. 3-4 stykker. Eller "jeg var i hopla i dag og tog hende doggystyle ind over massagebriksen." Det er bare ikke umiddelbart noget, der hjælper andre Hvorfor tager du ikke en tråd med den specifikke GP og så i bunden af den beskriver det særlige ved besøg nr 5. Det er der da mange der gør her. Og jeg vil gerne læse den slags og jeg har selv skrevet et par stykker, hvor det gentagne besøg bare er noget særligt, fx fordi der nu er opstået kemi og forståelse! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 158 Skrevet lørdag klokken 14:36 @GlJens71 Godt spørgsmål ... jeg føler måske bare det virker underligt, hvis det f.eks er en tråd, der er startet for 1,5 - 2 år siden. Men du har ret i, at jeg bare kunne skrive, at jeg ved besøg nr. 4 og evt. senere ved besøg nr. 8 oplevede dit eller dat. Jeg tror måske, at jeg nogle gange bare kunne ønske mig, at omtale en skøn oplevelse. En oplevelse, hvor det vigtigste ikke er, hvilken GP jeg besøgte. Hvis nu en bruger beskrev en detalje, som gav endnu bedre sex på en thaiklinik på sydsjælland, så er den ikke aktuel for mig. Jeg besøger GP'er vest for storebælt. Handlede omtalen derimod om, at "jeg får bedre sex på Thaiklinikker, hvis jeg ...", så læste jeg det. Ved ikke, om jeg har forklaret mig godt nok. Det er nok noget med fokus på selve oplevelsen og egoisme i forhold til, hvad jeg som kunde kan opleve. Hvis jeg f.eks. snaver godt igennem med en GP, som ellers ikke tilbyder kys, så jeg skriver ikke om det. Det kan også være sex med en thai, som er meget striks med ikke at tilbyde sex, men det lykkes mig efter besøg nr. 4. En GP, hvor blow altid skal være med kondom, men jeg får blow uden pga god kemi. Håber mit svar giver mening. Det kan også sagtens være, at jeg er den eneste, der kan føle behov i den retning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlJens71 246 Skrevet lørdag klokken 16:30 (edited) Unrusted skrev, for 1 time siden: tråd, der er startet for 1,5 - 2 år siden Så gamle tråde giver ikke mening i mit hoved. Så bør man starte en ny. Hvornår en tråd bliver gammel ved jeg ikke - ca 1 år tænker jeg. Men ellers synes jeg ikke det er underligt. Det er der mange inkl mig selv der gør. Unrusted skrev, for 1 time siden: får bedre sex på Thaiklinikker, hvis jeg ...", så læste jeg det GP uspecifikke temaer hører i mit hoved hjemme i debat - a la denne udmærkede tråd Unrusted skrev, for 1 time siden: en GP, som ellers ikke tilbyder kys Det er i mit hoved aldeles afgørende at den slags vedbliver at være en hemmelighed mellem dig og GP`en. Og hvis man beskrev det her i forum med en anonym GP, vil det jo også bare forstås som pral, hvilket heller ikke hjælper nogen. Men kan godt forstå glæden over det og dermed behovet for at dele! Det kan bare ikke nytte noget. Redigeret lørdag klokken 16:31 af GlJens71 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 158 Skrevet lørdag klokken 16:47 GlJens71 skrev, for 11 minutter siden: Det er i mit hoved aldeles afgørende at den slags vedbliver at være en hemmelighed mellem dig og GP`en. Og hvis man beskrev det her i forum med en anonym GP, vil det jo også bare forstås som pral, hvilket heller ikke hjælper nogen. Men kan godt forstå glæden over det og dermed behovet for at dele! Det kan bare ikke nytte noget. Vi lader til at være ret enige, og så er vi netop ved denne tråds overskrift: "De skønne oplevelser, som ingen hører om." Når man ikke har en wingman eller andre at dele sin hemmelige hobby med. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 324 Skrevet søndag klokken 10:37 Unrusted skrev, for 19 timer siden: Hvis jeg f.eks. snaver godt igennem med en GP, som ellers ikke tilbyder kys, så jeg skriver ikke om det. Det kan også være sex med en thai, som er meget striks med ikke at tilbyde sex, men det lykkes mig efter besøg nr. 4. En GP, hvor blow altid skal være med kondom, men jeg får blow uden pga god kemi. Håber mit svar giver mening. Det kan også sagtens være, at jeg er den eneste, der kan føle behov i den retning. Her er jeg lidt dobbeltmoralsk uenig Det er for mig jo netop noget af det der betyder noget. At der ved den gode kemi og gentagelser kan være mulighed for mere - for dem der opfører sig passende respektfuldt. Jeg bilder absolut ikke mig selv ind at det kun er mig der bliver tilbudt ekstra god service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 684 Skrevet søndag klokken 12:35 (edited) GlJens71 skrev, for 20 timer siden: Det er i mit hoved aldeles afgørende at den slags vedbliver at være en hemmelighed mellem dig og GP`en. Helt enig! Jeg tror, der er mange piger, som for eksempel gerne giver kys og blow uden, når de selv har lyst til det. Måske mere end det. Men kun på eget initiativ, og ikke til alle. Derfor er det ikke noget, de tilbyder i en annonce, og man skal ikke bede om det. Det kan være i strid med husregler, eller bare noget pigen ikke ønsker at være kendt for. Det hører derfor heller IKKE hjemme i en anmeldelse! Og heller ikke i personlig kommunikation med andre her på EG. Redigeret søndag klokken 12:38 af køb dansk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 333 Skrevet søndag klokken 19:17 køb dansk skrev, for 6 timer siden: Jeg tror, der er mange piger, som for eksempel gerne giver kys og blow uden, når de selv har lyst til det. Måske mere end det. Men kun på eget initiativ, og ikke til alle. Derfor er det ikke noget, de tilbyder i en annonce, og man skal ikke bede om det. Helt enig. Respekter pigerne, herunder hvad de tilbyder. Får du lidt ekstra, så vær glad for det. Det gælder også i PB'er mellem venner her på sitet. Herudover er der så meget fordømmelse, nedgørelse og misforståelser om GP'er, at jeg ikke kunne finde på at dele det med nogen - med mindre de først selv har antydet at de synes den slags er OK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg