Pink Peach 616 Skrevet for 2 timer siden (edited) Jeg har altid været ret god til at udleve mine fantasier, men jeg har alligevel en jeg har til gode. Der er heldigvis snart god mulighed for at få den udlevet. den går ud på at jeg har en let sommerkjole på og ingen trusser. Et lidt skjult, men offentligt sted, f.eks. bag en busk, løfter op i kjolen og min partner in crime stikker pikken i røven på mig synes der er noget frækt over at blive kneppet i røven offentligt. helt ideelt ville det være at sætte mig oven på hans pik, men han sider på en bænk i en park eller sådan noget. Sådan skjult så ingen kan se at jeg sidder med en pik i røven selvom de kan se os. Men det er nok lidt for vovet til at jeg tør.. måske.. hvad er din? Redigeret for 2 timer siden af Pink Peach 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 616 Skrevet for 2 timer siden mrjames skrev, Lige nu: En trekant Ja det er en klassiker. Er det så to piger eller to mænd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 522 Skrevet for 2 timer siden Min er at blive bundet og misbrugt af en domina. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 616 Skrevet for 2 timer siden W.C. Fields skrev, for 9 minutter siden: Min er at blive bundet og misbrugt af en domina. Hvorfor har du ikke udlevet den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrjames 83 Skrevet for 2 timer siden Pink Peach skrev, for 1 minut siden: Hvorfor har du ikke udlevet den? Har ikke fundet de rette GP'ere endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Poul 2 Skrevet for 2 timer siden Det er en fræk tanke Peach! Lyder som en skøn forårsdag i parken! Jeg synes egentlig at jeg har mange fantasier, og det er ikke sikkert at de alle behøver udleves, men vil gerne have prøvet en trekant med to piger, der bare skal give den gas med facesitting og ridetur. Ligeledes vil jeg gerne være to (eller flere) mænd om een pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 361 Skrevet for 2 timer siden Jeg har i mange år fantaseret om at blive tisset på. I bedste fald gensidigt. Ved ikke hvorfor jeg ikke har udlevet den. Måske er det mest tanken om det jeg tænder om? På en eller anden måde så synes jeg også det er vildt grænseoverskridende og "forkert". Men den skal udleves. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrKink 12 Skrevet for 2 timer siden Jeg fantaserer om at være sammen med et par, hvor min rolle er at servicere begge parter. Slikke og sutte begge klar til sex. Måske ligger jeg under hende, mens han knepper hende. Ind imellem må jeg sutte hans pik som sejler af hendes safter. Til slut kommer han i hende .. i fisse eller røv .. og trækker sig ud. Jeg må sutte hans sperm-indsmurte pik ren, hvorefter hun sætter sig på mit ansigt, hvor det hele sejler ud af hende Det er ikke mere fantasi, end at jeg ville turde udleve den. Men det er selvsagt svært at finde de rette. Ikke mindst da ubeskyttet sex er en væsentlig del af fantasien. Måske en dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 1039 Skrevet for 1 time siden Så den anden dag en, som skrev at han havde taget en pige foran vinduerne på et højt hotel, så alle teoretisk kunne se dem den tænder stadig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tor johansen 91 Skrevet for 1 time siden Firkant med tre piger og ved ikke hvorfor jeg ikke har prøvet det endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Albert7 465 Skrevet for 1 time siden MrKink skrev, for 22 minutter siden: Jeg fantaserer om at være sammen med et par, hvor min rolle er at være tilskuer. Det må meget gerne være min kone der får service, af Hans 20+ store pik. Indimellem trækker han sig ud og knepper mig i munden, min kone fortæller ham hvor god han er til at kneppe hende, og jeg ser hvordan hun kommer igen og igen. Til slut tømmer han sig i min mund. Jeg er så stiv og klar til at ordne min kone,men hun kan ikke mere, men jeg får lov at opleve hendes brugte mund og fisse med min tunge og næste, mens jeg spiller den af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheGent 1 Skrevet for 1 time siden Pink Peach skrev, 1 time siden: den går ud på at jeg har en let sommerkjole på og ingen trusser. Et lidt skjult, men offentligt sted, f.eks. bag en busk, løfter op i kjolen og min partner in crime stikker pikken i røven på mig synes der er noget frækt over at blive kneppet i røven offentligt. Din fantasi her jeg stort set udlevet med en GP i en busk i Fælledparken. Blev dirigeret ind ad en skjult sti, tæt på på fodboldbanerne og en fyldt Fælledpark. Var faktisk en anelse nervøs, for enten ville jeg møde et par gutter med hætte på eller også ville min fantasi gå i opfyldelse. Derinde i buskaset, på en stol, sad en smuk og fræk pige med blottet bryster og kjole der var løftet op. Hun startede med at give mig et dejligt vådt blowjob, mens man kunne høre alle de sommerglade mennesker meget tæt på os. Til sidst satte hun sig på knæ på stolen og i en kombination af liderlighed og nervøsitet, fik jeg en af mine bedste orgasmer og smilede hele vejen tilbage til bilen Min fantasi er at blive forført af en sød og naturlig GP/SB. Hun styrer alt og jeg nyder bare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nice guy 88 Skrevet for 1 time siden Pink Peach skrev, 1 time siden: Jeg har altid været ret god til at udleve mine fantasier, men jeg har alligevel en jeg har til gode. Der er heldigvis snart god mulighed for at få den udlevet. den går ud på at jeg har en let sommerkjole på og ingen trusser. Et lidt skjult, men offentligt sted, f.eks. bag en busk, løfter op i kjolen og min partner in crime stikker pikken i røven på mig synes der er noget frækt over at blive kneppet i røven offentligt. helt ideelt ville det være at sætte mig oven på hans pik, men han sider på en bænk i en park eller sådan noget. Sådan skjult så ingen kan se at jeg sidder med en pik i røven selvom de kan se os. Men det er nok lidt for vovet til at jeg tør.. måske.. hvad er din? En af mine fantasier er netop at mødes med en kvinde anonymt og diskret i det offentlige rum, og med nogenlunde samme scenarie...løs sommerkjole...ridetur....(dog vaginalt). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ToxicWaste 59 Skrevet for 1 time siden Pink Peach skrev, for 1 time siden: helt ideelt ville det være at sætte mig oven på hans pik, men han sider på en bænk i en park @Pink Peach Men er det ikke lidt svært at “komme videre” i denne fantasi? Jeg tænker, at det kan blive til bluefærdighedskrænkende adfærd, hvis der foregår for meget bevægelse? Men fantasien er måske også bare at sidde relativt stille? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 522 Skrevet for 1 time siden (edited) Pink Peach skrev, for 2 timer siden: Hvorfor har du ikke udlevet den? Jeg er kommet lidt sent i gang med den her verden. Tror jeg har fundet den rette, men økonomi og alder holder mig tilbage. Og mit helbred. Skal snart have indopereret en ny hjerteklap. Redigeret for 28 minutter siden af W.C. Fields Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2567 Skrevet for 1 time siden (edited) En MMF trekant med pigen i centrum ... som tilskuer .. Og så - det lyder måske noget underlig, fordi jeg er a-romantiker ... Varm og kærlig gensidig vaniljesex med en sød yngre kvinde ... Og meget gerne i en påklædning som den @Pink Peach beskriver ... Eller bukser og en top, der viser hud, og som jeg kan få lov til at kæle af ... Jeg kan sige, jeg er meget tæt på den oplevelse med en pige jeg besøger fast ... Okay, jeg er nok en ret følsom a-romantiker ... Redigeret for 1 time siden af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niceguyhimself 157 Skrevet for 53 minutter siden En trekant med 2 piger analt, har prøvet flere trekanter, men ikke analt og pigerne skulle være nogle som nyder det og ikke bare ligger krop til og uden at lyde plat, men de måtte meget gerne være ligesom du er, det ville være top Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F67 98 Skrevet for 48 minutter siden At være bi sub cuckold for en smuk slank kinky dominerende kvinde og en ekstremt veludrustet mand. Servicere begge oralt, være clean up boy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2567 Skrevet for 39 minutter siden (edited) TheGent skrev, 1 time siden: Min fantasi er at blive forført af en sød og naturlig GP/SB. Åååh JaJaJa .... Eller endnu bedre, 'ude i virkeligheden ... (Dén glemte jeg lige ... ) Tror nok nogen prøvede det for mange år siden ... Men jeg fkoæs overså det ... Nå .. ingen grund til at græde over spildt mælk ... Redigeret for 37 minutter siden af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taboo 165 Skrevet for 31 minutter siden Ligesom @Pink Peach har jeg også været ret god til at udleve mine fantasier. Da jeg valgte at udleve min GP fantasi, handlede det faktisk også om at stille mig til rådighed og hjælpe andre med at få udlevet deres fantasier. Det synes jeg er sindssygt frækt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 145 Skrevet for 5 minutter siden Jeg har prøvet fantasier, som har været umoralske (affære med en gift kvinde og affære med en meget yngre kvinde). Det er fortsat mine største fantasier (håber ikke at blive udskammet) Hos GP'er har jeg også udlevet fantasier, men mangler analsex med en petit thai-kvinde og mærke min kraftige udløsning oppe i hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg