Hop til indhold

Hvad er din største fantasi?

Featured Replies

Skrevet

@PeeHairy

Det er også en af mine mange fantasier og har været heldig at udleve den et par gange. Dels på et stort bordel i Tyskland hvor kvinderne der over 2-3 timer brugte mig som pissior, men også her hjemme dern gang dominaerne holdt slaveevents, så var der ofte en som blev udpeget til toilet.

Dog har jeg det svært med hvis fissen lugter

Ved ikke om det kunne gå i svinger miljøet?

Redigeret af LystTilSM

• Svar 160
  • Visninger 24.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg fantaserer om at være sammen med et par, hvor min rolle er at servicere begge parter. Slikke og sutte begge klar til sex. Måske ligger jeg under hende, mens han knepper hende. Ind imellem må jeg

• Ligesom @Pink Peach har jeg også været ret god til at udleve mine fantasier. Da jeg valgte at udleve min GP fantasi, handlede det faktisk også om at stille mig til rådighed og hjælpe andre med at få u

• lejogbrug
    lejogbrug

Fik udlevet en fræk fantasi som lød på at jeg mødte op hos en fremmed mand, afklædte mig, lagde mig i sengen blindfolded og med halsbånd. Han havde bedt mig om at sprede mine ben godt, kunne mærke hv

Postede billeder

Skrevet
  • Author
LystTilSM skrev, den 5.6.2026 at 13:48:

Fantasier skal ikke nødvendigvis udleves

Jeg lide nok af hvad andre vil kalde homofobi, ingen anden mand skal være intim med mig.

Dog har jeg en fantasi om, at en domina fiksere mig og lad en af hendes andre slaver kneppe mig i munden

Helt enig. Har også fantasier jeg aldrig skal have udlevet

Skrevet
Pink Peach skrev, for 20 minutter siden:

Helt enig. Har også fantasier jeg aldrig skal have udlevet

Nu gør du os nysgerrige 😜

Skrevet

Jeg har været med længe og har fået de fleste af mine fantasier opfyldt. Der er dog kommet nye til undervejs og nogle af dem der mangler på CV’et er

At være sammen med 2 dejlige voksne glatbarberede kvinder hvor jeg knepper den ene doggystyle mens den anden slikker mine nosser og min røv.

At være sammen med en dejlig voksen kvinde med glat fisse og gode babser, der tænder på at blive totalt fikseret med alle huller frit tilgængelige og til fri brug

Skrevet
  • Author
PolleFraSnave skrev, for 27 minutter siden:

Jeg har været med længe og har fået de fleste af mine fantasier opfyldt. Der er dog kommet nye til undervejs og nogle af dem der mangler på CV’et er

At være sammen med 2 dejlige voksne glatbarberede kvinder hvor jeg knepper den ene doggystyle mens den anden slikker mine nosser og min røv.

At være sammen med en dejlig voksen kvinde med glat fisse og gode babser, der tænder på at blive totalt fikseret med alle huller frit tilgængelige og til fri brug

Den sidste fantasi er virkelig også fræk. Helt klart en af mine yndlingslege 🥵🤤

Skrevet

Min Fantasi er at blive ordnet af en gammel dame, jeg er selv 69 år men damen skal være mindst 10 ældre gerne mere hun skal sætte sig på mit ansigt og køre den rundt i hele fjæset på mig.

Bagefter skal jeg malkes til den er helt tom for sperm. Det må gerne være i naturen.

Skrevet

At hygge mig med en kvinde der har mælk i brysterne

Skrevet
SpankingSub skrev, for 1 time siden:

Hvad vil du så lyster dig med?

at få tøsen til at adlyde og gøre som hun for besked på

Skrevet

Der er mange.

Dobbelt egding blowjob af 2 smukke frække kvinder, de labber spermen i sig til sidst men de kikker mig dybt i øjnene.

Få sutter pik og bolle en lækker feminin ladyboy i numsen.

Deltage i GGG gangbang.

Kneppe en vens kone mens han ser på, hun er hot og de er swingere.

Der er mange flere.

Skrevet

Fik udlevet en fræk fantasi som lød på at jeg mødte op hos en fremmed mand, afklædte mig, lagde mig i sengen blindfolded og med halsbånd.

Han havde bedt mig om at sprede mine ben godt, kunne mærke hvordan mit hjerte hamrede afsted, spændt og nervøs. Alle sanser var skærpet ( undtagen mit syn). Han kom ind i rummet og greb om mit ene bryst, suttede den den anden brystvorte.

Han brugte i dildo i min fisse samtidig med at han kneppede mig i doggy, det var endnu en fantasi jeg fik udlevet.

Det var frækt og intenst.

På et tidspunkt hev han bindet af mine øjne og vi fortsatte legen.

Fantasier der ikke er udlevet; 2 pikke i fissen, 1 pik I begge huller, være tilgængelig i et tjekkisk gloryhole.

Skrevet

Jeg fantaserer om at være et legetøj for kvinder til et arrangement/fest. Jeg er nøgen og kvinderne påklædte. Én af kvinderne styrer mig, starter med at have pikken i bur og nøgle om halsen. Hvis hun giver lov bliver der åbnet. Jeg kan blive bundet op, både hele kroppen og pikken. Mulighed for at kvinderne kan lege med både pik og analt. Der er noget let femdom over det.

Afslutningen er en lang gang tease and denial og ender med en tvungen orgasme hvor jeg sprøjter i min egen mund.

Dem der har lyst kan forstsætte med efter pinsler af pikken.

Skrevet

Relativt simpelt men alligevel svært at finde den rigtige til :

Jeg vil gerne fikseres og udnyttes af en kvinde, der "tvinger" mig til at slikke hende, hun sutter og slikker mig, rider mig, og veksler mellem det hele for til sidst at lægge sig i en 69er for at hun sprøjter mig i hovedet mens jeg kommer 😍

Skrevet
neilsen skrev, den 5.8.2026 at 23:10:

Min Fantasi er at blive ordnet af en gammel dame, jeg er selv 69 år men damen skal være mindst 10 ældre gerne mere hun skal sætte sig på mit ansigt og køre den rundt i hele fjæset på mig.

Bagefter skal jeg malkes til den er helt tom for sperm. Det må gerne være i naturen.

Det kan jeg godt se mig i. Jeg har korrespondence med en dame som er ældre end mig hvor snakken bla går på noget lignende

Skrevet

Har en tilbagevendende fatasi, nogle gange bliver det også en drøm/mareridt:

Var i byen en lørdag og kom i snak med 2 ca halvtredsårige kvinder. De så godt ud, var charmerende og nemme at snakke med. Efter et par timer inviterede de mig hjem til et glas vin, de boede i et lille byhus, og diskede op med vin, såsnart vi var indenfor. Jeg følte ret hurtigt, at de forsøgte at forføre mig, det var jeg selvfølgelig helt med på, men efter kort tid lå jeg nøgen fastspændt på en briks og kunne ikke bevæge mig. Og nu blev det mere dominans end forførelse: den ene satte sig overskrævs og red mig, den anden facesittede og næsten kvalte mig. Efter noget tid byttede de, men var sure, da jeg kom, inden de selv gjorde det. Og så var det jeg fik svadaen: “Du er elendig til sex og tænker kun på dig selv, nu skal du føle, hvad vi kvinder har været udsat for i mange år!” De monterede så hver en strapon, jeg fik benene hejst i vejret, den ene jog sin strapon i min røv, den anden i min mund, og så blev jeg ellers voldtaget …

Skrevet
MrKink skrev, den 5.3.2026 at 21:33:

Jeg fantaserer om at være sammen med et par, hvor min rolle er at servicere begge parter.
Slikke og sutte begge klar til sex. Måske ligger jeg under hende, mens han knepper hende. Ind imellem må jeg sutte hans pik som sejler af hendes safter.
Til slut kommer han i hende .. i fisse eller røv .. og trækker sig ud. Jeg må sutte hans sperm-indsmurte pik ren, hvorefter hun sætter sig på mit ansigt, hvor det hele sejler ud af hende  ;)

Det er ikke mere fantasi, end at jeg ville turde udleve den. Men det er selvsagt svært at finde de rette. Ikke mindst da ubeskyttet sex er en væsentlig del af fantasien.
Måske en dag :)

Det lyder rigtig fræk og det kunne jeg også godt tænke mig, fornemmelsen af at min tunge leger med hendes klit og så fortsætter til hans pik og boller samtidig med at hun tar min pik helt ned i halsen og jeg ligger på første parket til at se ham gennemkneppe hendes fisse lige få centimeter fra mine øjne samtidig med at jeg smager på de safter der flyder ud af fissen og smører hans pik godt og grundig og fylder min mund med diverse safter.

Skrevet

Min største fantasi er et bukkake setup hvor vi bliver suttet og slikket efter alle kunstens regler af en særdeles storbarmet GP. Vi er så mange at hendes mund fyldes med sperm så det løber ned af hendes kinder. Til sidst sluger hun det hele uden at blinke.

På det private kæresteplan, så drømmer jeg en om en kæreste som overrasker mig ved at møde op i nederdel, nylonstrømper/hofteholder og høje hæle til en restaurant date. Hun pirrer mig under måltidet med en fod i skridtet, så jeg er på nippet til at få en våd plet på bukserne. Måske giver hun mig trusserne i hånden inden desserten 😋

Skrevet
Don T skrev, 1 time siden:

Min største fantasi er et bukkake setup hvor vi bliver suttet og slikket efter alle kunstens regler af en særdeles storbarmet GP. Vi er så mange at hendes mund fyldes med sperm så det løber ned af hendes kinder. Til sidst sluger hun det hele uden at blinke.

På det private kæresteplan, så drømmer jeg en om en kæreste som overrasker mig ved at møde op i nederdel, nylonstrømper/hofteholder og høje hæle til en restaurant date. Hun pirrer mig under måltidet med en fod i skridtet, så jeg er på nippet til at få en våd plet på bukserne. Måske giver hun mig trusserne i hånden inden desserten 😋

Uhhh det vækkede en gammel fantasi til live… et GB med fluffers, der sørger for at de der ikke er i gang med at ordne pigen i centrum er i kampklar tilstand

Skrevet

Jeg har haft denne fantasi den seneste tid:

For nogle måneder siden, gennem mit arbejde, talte jeg med en kvinde. Hendes teenage datter var med.... Og datteren 😳 wow siger jeg bare....

Smuk, høj, slank, flot ungpige krop, og et meget uskyldigt udseende. 17 år vil jeg skyde på. Jeg husker stadig hvordan hun tændte mig.

Fantasien har hen over de seneste måneder til i dag, udviklet sig til et seksuelt forhold, hvor hun er den helt uerfarne pige, der næsten intet har prøvet, og jeg er den modne og erfarne, der viser hende alle sexlivets glæder.

I min fantasi har hun aldrig prøvet at blive slikket og hun har heller aldrig barberet sig, så hun har en helt naturlig kønsbehåring. Jeg slikker hende til hendes første orgasme nogensinde.

I starten er hun meget forsigtig og tilbageholdende, men efterhånden bliver hun mere og mere tændt på at prøve alle mulige stillinger, legetøj og vil bare have mere og mere. Vi har sex flere gange om ugen, og mødes kun for at have sex.

Skrevet

Mine fantasier handler vist ikke kun om hvad jeg/vi gør, men især om hvem jeg gør det med.

Jeg fantaserede i flere år om netop at have sex med en prostitueret.

Også at have sex med en farvet kvinde.

At have sex med en lille Thai kvinde

Og så er der jo fantasier om at have sex med bestemte kvinder, som ofte er helt uopnåelige. Jeg husker i mine unge dage fantasier om Ritt Bjergård og Susse Vold.

Det er egentlig ganske almindelig sex, men altså med en bestemt kvinde.

Skrevet
Fisken16 skrev, den 9.8.2026 at 09:47:

Det lyder rigtig fræk og det kunne jeg også godt tænke mig, fornemmelsen af at min tunge leger med hendes klit og så fortsætter til hans pik og boller samtidig med at hun tar min pik helt ned i halsen og jeg ligger på første parket til at se ham gennemkneppe hendes fisse lige få centimeter fra mine øjne samtidig med at jeg smager på de safter der flyder ud af fissen og smører hans pik godt og grundig og fylder min mund med diverse safter.

Tag mig med 😇

Skrevet

Jeg har til tider kunne skrive hele grå sider historier med de ting jeg fantaserede om. En del af elementerne blevet udlevet både privat og med skønne GP’er.

En jeg havde en del år var en trekant henholdsvis MMF og FFM. Den første er blevet udlevet et par gange som den ekstra fyr. Et element var af spitroaste kvinden. Den er der også sat kryds ved. Men kunne også godt tænke mig at gøre det analt. Så bytte og ass to mouth.

Så er der FFM. Det skal være 2 kvinder som virkelig nyder sex med en kvinde. Vil bare side og nyde dem til at starte med. Det andet element er at tage den ene mens hun slikker den anden til den helt store guldmedalje.

Så er der en reverse cowgirl analt foran et spejl, så jeg kan nyde synet af den smukke fisse.

Men i top ligger en DP. Den håber jeg, at jeg kan få udlevet på onsdag til GB med @Pink Peach

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.