Hop til indhold

Foretrækker GP’er reelt at manden kun tænker på hans egen nydelse?

Featured Replies

Skrevet
McLovin skrev, den 26.3.2026 at 16:00:

Jeg er sikker på at der er kvinder i branchen som synes arbejdet er spændende / ophidsende/ fyldelsgørene.

Det er langt fra det indtryk man får af din første kommentar.

McLovin skrev, den 26.3.2026 at 16:00:

Sandheden er, at pengene kompenserer for den manglende tiltrækning

Sandheden er også at tiltrækning hverken garanterer eller er forudsætning for god nydelsesfuld sex!

Og tiltrækning er ofte meget overfladisk, baseret på udseende, bullshit og pral, det blegner ift. ægte nærvær og intensitet.

På samme måde som forelskelse og kærlighed hverken garanterer eller er forudsætningen for god nydelsesfuld sex.

McLovin skrev, den 27.3.2026 at 18:15:

Jeg håber ikke og ønsker ikke en uddybelse af hvilket nummer jeg er i rækken den pågældende dag. Og det er ikke lige det emne jeg tager op under small talk. Kan faktisk slet ikke forstille mig situationen hvor hun selv bringer det på banen eller jeg spørg nysgerrigt ind til hvor meget fantastisk sex kunde nr. 1-12 har beriget hende med den pågældende vagt.

Og det er en meget stor forskel på dig og mig!

Du insisterer på overfladen og kun at købe en "illusion".

Jeg valgte at bruge eksemplet på en der delte oplevelser med andre, fordi jeg tænkte at det ville være svært at tolke som at hun forsøger at lokke mig. Men det insisterer du sjovt nok at tænke dig til at det må det være, på trods af du slet ikke kan forestille dig at det nogensinde ville være relevant for dig at høre om hendes tilstedeværelse i branchen. Du udtaler dig kort sagt om en opfattelse du har af noget, som du slet ikke interesserer dig for!

Jeg interesserer mig faktisk for mennesket bag forretningen. Det vi laver er dybt personligt for mig og det betyder noget for mig om hun nyder tiden sammen med mig og om hun er tilstede i branchen på fornuftig måde.

Sådan har jeg det i øvrigt også med de terapeuter jeg arbejder med (du nævnte at vi ikke tænker sådan om andre brancher), jeg ville aldrig kunne arbejde terapeutisk med et menneske som blot behandlede mig som en klient uden at engagere sig i mig som menneske.

Jeg har mødt omkring 100 kvinder i branchen og det er blevet til gentagne møder med omkring 12. Eneste faktor i om det bliver til gentagelser er om jeg kan vække og mærke hendes begær!

Og nej, det er ikke fordi jeg køber billige uengagerede eller unge uerfarne kvinder. Jeg køber dansk høj kvalitet voksne kvinder, som kender deres grænser og lyst.

I swingermiljøet har jeg været sammen med omkring 30 kvinder og her er mønstret nøjagtig det samme. Masser af sjov og ballade sex, men med 5 er der opstået connection og begær på et helt andet plan og så har vi fået en relation og gentagelser. Jeg oplever faktisk ikke den store forskel, bort set fra at i købesexen, har jeg langt lettere adgang til at møde nye kvinder og se om vi kan noget særligt sammen, samt at der i købesexen aldrig er problemer med jalousi fra hendes partner.

Men det er nok svært at forstå, hvis man er overbevist om at det hele er skuespil og illusioner!

• Svar 56
  • Visninger 8.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• VictoriaDavinci
    VictoriaDavinci

Jo mere man nyder hinandens selskab og tid sammen, jo bedre bliver det også for begge parter 

• AmmaRose
    AmmaRose

Nu har jeg ikke mange kunder på en dag meget bevidst.  Men når jeg besøger en person, vil jeg selv nyde alt ved det. Jeg nyder at blive brugt, hvilket vist også er en fetish for mig, lige så

• Jeg er meget uenig med stort set det hele du skriver @McLovin   Jeg er GP'er fordi jeg nyder det og jeg gør det for min fornøjelses skyld - ikke for pengenes. En del af min nydelse er netop det a

Skrevet
McLovin skrev, for 4 timer siden:

Det er paradoksalt, at du anklager mig for at bringe følelser på banen, når selve trådens fundament handler om netop det.

Trådstarter spørger direkte ind til …

Når du selv taler om 'hudsult' og 'venskabelige bånd', …

Hvis du mener trådens fundament handler om følelser, forstår jeg at ikke du til en start benægtede at have opfattet det anderledes og citerede andre ting du “blot havde svaret på”

Nej TS nævner at det i nogen tilfælde kan være kundens behov ønske, men det der spørges til er om gp’er reelt ønsker det. Og dermed at det både være et problem hvis hun gerne vil og han ikke har lyst eller hvis han gerne vil det hun ikke har. Men grundlæggende mest siger hun ja til noget hun ikke har lyst til, fordi der er penge involveret. Og det er her devaluering nævnes. Ville hendes ydelse være mindre værd, hvis hun ikke tilbød det. Det er lidt trist du er så insisterende hvis du ikke engang helt forstår spørgsmålet.

Der hvor jeg indledningsvist nævner hudsult og følelser, er der hvor jeg konkret skriver, “hvis jeg skal forholde mig til din drejning på emnet”.

Men kan godt mærke du gerne vil dreje mine ord til din fordel. Og ønsker egentligt ikke en direkte diskussion om hvor vidt vi er uenige eller ej, for det er vi tydeligvis.

Er da ked af du decideret ser det som “en anklage” ville egentligt blot gøre opmærksom på, det nok var svært for dig og dem du i forvejen debatterede med, at tale om emnet hvis I snakkede om hver jeres emne.

Du holder fast i emnerne hænger sammen.

Helt grundlæggende så er jeg enig i mange piger kun gør det for penge, det har jeg aldrig benægtet. Skrev netop at tingene afhænger af hvorfor man er i branchen. Bare træt af der ofte bliver generaliseret. Og det ikke kan være sandt en eneste pige skulle være anderledes. Men dem der besøger mig ved hvad der er op og ned i mit tilfælde og det samme for de andre piger der har svaret og givet det syn på sagen.

Det var det sidste ord fra mig i denne sag.

Så må du og andre tænke hvad de vil.

Skrevet

@Refresh: Det er en interessant sammenligning med terapeuter, men forskellen er ret væsentlig: En terapeut sælger professionel indsigt, ikke fysisk intimitet under dække af 'begær'. At du har brug for at føle, at du vækker deres lyst, ændrer ikke på, at det er dit honorar, der køber dig muligheden for overhovedet at forsøge.

Du nævner selv, at 88 ud af 100 kvinder kun var engangsoplevelser. Det bekræfter jo netop, at for flertallet er det en ren transaktion. At de sidste 12 er dygtige nok til at give dig den 'connection', du efterspørger, gør dem bare til dygtige forretningskvinder, der forstår deres kundesegment.

Du kalder det 'mennesket bag forretningen', men glemmer, at forretningen er selve fundamentet for, at du overhovedet må tale med mennesket. Hvis det handlede om ægte begær, behøvede du jo ikke den 'lette adgang', som du selv indrømmer, at pengene giver dig.

@SweettieDK: Det er rart, at vi trods alt lander på en fælles forståelse af, at pengene er den primære drivkraft for flertallet, og at man som professionel ofte må levere ydelser uden reel lyst for at undgå at devaluere sit produkt. Det har været en interessant debat, og jeg tager din personlige vinkel som et bevis på, at der altid er individuelle nuancer i en ellers kynisk branche. Tak for debatten.

Skrevet

Prøv at forestille dig at du skulle ligge med en persom i en times tid hvor personen er inaktiv eller man har følelsen af at de knepper dem selv? Det bliver en laaaaang time og timeprisen føles for lav.

Jeg er på mange punkter en pleaser men der er også en grænse.

Alt bliver jo sjover for begge parter når kemien er i top og begge er aktive.

Skrevet

Nu kan jeg kun svare fra mit eget synspunkt.

Men nyder da klart at manden også tænker på min nydelse. Ikke at det er nødvendigt hver gang. For noget af det der tænder mig ekstra meget er netop at jeg kan give jer mænd nydelse.

Men nyder da også at få oral og flere orgasmer.

Men en fræk aftale hvor manden tager hvad han vil er jo også frækt.

og lige i forhold til snakken omkring gp’er kun gør det for penge.

Så gælder det ikke for alle. Ja, det tænder mig at få betaling for sex. Men hvis jeg ikke nød det jeg laver og kun gjorde det for pengene. Så ville jeg sætte priserne noget højere og havde flere aftaler.

Men afviser gerne mænd, hvis de ikke har en forholdsvis pæn kommunikation når de kontakter mig. For allerede der, ville det være turn-off for mig.

Ja, manden må gerne tage mig og bruge mig som han vil, hvis det er det han ønsker til mødet. For det er jo også frækt.

Men skriver man ikke på en forholdsvis respektfuld måde. Så orker jeg knap nok at fortsætte kommunikationen.

Men ja, i forhold til selve tråden. Så er det da dejligt når manden også ønsker at give mig nydelse. Tænker de fleste gp’er da også gerne vil have nydelse selv. Ikke nødvendigvis orgasme. Men at mærke det begær efter en.

Skrevet

Mit fokus er på, at mandens nydelse. Jeg kommer ofte urimeligt liderlig hjem fra job 😆 men jeg kan ikke bringe mine behov foran kundens. Tværtimod kan jeg få dårlig samvittighed over, hvis de vil bruge lang tid på forkælelse af mig, da det er dem, som har betalt. Jeg er pleaser med stort P.

Jeg har gennemvædet for mange lagner til at man kan betvivle min ægte lyst .😅

Skrevet
Louise69 skrev, for 33 minutter siden:

Tværtimod kan jeg få dårlig samvittighed over, hvis de vil bruge lang tid på forkælelse af mig, da det er dem, som har betalt. Jeg er pleaser med stort P.

Men som pleaser bør du kunne sætte dig ind i at dine kunder også kan være pleasere og tænder på at kunne give dig nydelse.

Det skal du absolut ikke have dårlig samvittighed over.

To pleasere i hænderne på hinanden kan skabe virkelige dejlige oplevelser sammen 🥰

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.