Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 10. Maj, 2014 (edited) Så oprandt dagen, hvor jeg vovede mig på listesko ind i dette forum - har taget lidt tilløb, luret nysgerrigt med fra sidelinjen og har nu fået lyst til at blande mig lidt. Gnæg, gnæg.. Ved ikke rigtig, hvad jeg ønsker med dette indlæg - udover at sige "hej, her er jeg" - men håber da på at kunne deltage lidt i debatterne i ny og næ... Nok mest næ.. Jeg vil også benytte lejligheden til at sige TAK til nogle få herinde - Sisse, Nikita Darling, Jasmin og ikke mindst D'Artagnan - for at gøre mig opmærksom på dette forum. - Alt jeres hjælp og vejledning, i denne usikre opstartsperiode, har været GULD værd, og mange spørgsmål har presset sig på... Af hjertet TAK..! - Også TAK til de skønne mænd der allerede har besøgt mig - hvis I altså er herinde - jeg har virkelig haft nogle skønne, intime, frække og mindeværdige timer med hver og én, og glæder mig allerede til vores gensyn. - Glæder mig ligeledes over, hvor heldig jeg har været i at blive mødt af så meget begær, respekt og ikke mindst den tillid der er blevet uvist mig - I er bare dejlige.. Sidst men ikke mindst, så håber jeg naturligvis også, at kunne skabe nogle nye og dejlige kontakter ad den kanal her, så hvis nogen allerede føler sig fristede, så send mig en mail.. Mja... det var vist det for nu - hav en skøn lørdag allesammen. Kys & Kram fra Smuk Enlig Mor Redigeret 11. Maj, 2014 af Smuk Enlig Mor 19 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Maj, 2014 Jamen hej, Smuk Enlig mor. Så vil, jeg da gerne som den første. Ønske dig velkommen i dette forum. Håber du får nogle skønne oplevelser herinde. Håber du finder, det ligeså sjovt som mange af os. Må du have en fantastisk lørdag, med det du nu , skal lave. Og pas på dig selv. KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 10. Maj, 2014 Kære smukke enlige mor, Velkommen hertil - dejligt endelig at se dig. Et lille råd... Pas på med de skrifttyper, da de kan være pokkers svære at læse for mange. Men flot ser det jo ud. Knus 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jesper 1968 Skrevet 10. Maj, 2014 Velkommen til forummet og mange gode indlæg og debatter fremadrettet. Kan med fordel anbefale at du kigger ind på chatten i ny og næ, da man får en helt anden type kontakt de forskellige personager der er her inde, søde rare og temligt underholdende mennesker som jeg selv har erfaret. Knus fra Jesper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Maj, 2014 Velkommen til galehuset, smukke dame. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 10. Maj, 2014 velkommen til, det er altid dejligt når der kommer nye piger til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. Maj, 2014 Også fra mig skal der lyde et stort og velment "hjerteligt velkommen til". Skønt at høre, at du har haft så god hjælp hos de andre piger herinde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 542 Skrevet 10. Maj, 2014 (edited) Hejsa , ja og velkommen til . Jeg kan se du holder til på fyn, vil du komme nærmere ind på hvor henne , og hvor du evt har annonce så jeg evt kan ringe . Evt send en besked til mig herinde. Altid dejligt med nye serieøse piger . VH Så oprandt dagen, hvor jeg vovede mig på listesko ind i dette forum - har taget lidt tilløb, luret nysgerrigt med fra sidelinjen og har nu fået lyst til at blande mig lidt. Gnæg, gnæg.. Ved ikke rigtig, hvad jeg ønsker med dette indlæg - udover at sige "hej, her er jeg" - men håber da på at kunne deltage lidt i debatterne i ny og næ... Nok mest næ.. Jeg vil også benytte lejligheden til at sige TAK til nogle få herinde - Sisse, Nikita Darling, Jasmin og ikke mindst D'Artagnan - for at gøre mig opmærksom på dette forum. - Alt jeres hjælp og vejledning, i denne usikre opstartsperiode, har været GULD værd, og mange spørgsmål har presset sig på... Af hjertet TAK..! - Også TAK til de skønne mænd der allerede har besøgt mig - hvis I altså er herinde - jeg har virkelig haft nogle skønne, intime, frække og mindeværdige timer med hver og én, og glæder mig allerede til vores gensyn. - Glæder mig ligeledes over, hvor heldig jeg har været i at blive mødt af så meget begær, respekt og ikke mindst den tillid der er blevet uvist mig - I er bare dejlige.. Sidst men ikke mindst, så håber jeg naturligvis også, at kunne skabe nogle nye og dejlige kontakter ad den kanal her, så hvis nogen allerede føler sig fristede, så send mig en mail.. Mja... det var vist det for nu - hav en skøn lørdag allesammen. Kys & Kram fra Smuk Enlig Mor Redigeret 10. Maj, 2014 af afløbsrenseren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 10. Maj, 2014 Hej og velkommen til. Det hænder at jeg er på Fyn, så man ved aldrig... Hvor på fyn kan du besøges? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 10. Maj, 2014 Hejsa sweetie. Og velkommen til. Er glad for at se dig her inde og selv tak. Håber du er kommet godt igang. Og husk at du altid er velkommen til at skrive eller ringe. Kram fra Sisse 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drillepinden 29 Skrevet 10. Maj, 2014 Hej Smuk Enlig Mor Sådan et indlæg kan man da kun blive i godt humør af - humor, glæde og taknemmelighed - det er sgu rørende på den gode måde. Det er tydeligt at du ligger til den lune side, så jeg må som fynbo tilstå, at du bestemt har vakt min interesse. De venligste hilsner Drillepinden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 10. Maj, 2014 Hov glemte egentlig, helt, at skrive. Hvor er det dejligt, at se. Hvor meget i piger, hjælper hinanden herinde. Nå ja hvorfor skulle. Det være anderledes, end os mænd der, giver gode råd, til hinanden Om de besøg og glæder vi, har ved det. De gode råd, erfaringer opstarts vanskeligheder for nye piger. Må jo være guld værd. Jeg synes det, er stort i svare på spørgsmål. Det, kan jo gøre overgangen for en ny startet nemmere. Så piger, klap jer selv på skulderen. I får et af mig. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Maj, 2014 Hejsa. Jeg vil også byde dig velkommen til smukke unge dame, Vi hygger os også på chatten, vi ses der God weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Maj, 2014 Hejsa , ja og velkommen til . Jeg kan se du holder til på fyn, vil du komme nærmere ind på hvor henne , og hvor du evt har annonce så jeg evt kan ringe . Evt send en besked til mig herinde. Altid dejligt med nye serieøse piger . VH Du kan læse mere info i hendes profil tekst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 10. Maj, 2014 Nøøøj og hold da op hvor en velkomst... Tusinde tak..! Til de herrer der er interesseret i at vide lidt mere, tror jeg nok, at I kan klikke på min profil, og derunder se, hvad jeg tilbyder..? - Ellers må I MEGET gerne sende mig en mail, da jeg er lidt retarderet i at begå mig herinde endnu... Og ja..! Pigernes hjælp har været uvurderlig.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Maj, 2014 Herfra skal der også lyde et "Velkommen til". Synes det er en skøn udvikling at flere og flere skønne og selvstændige kvinder finder vej til EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 10. Maj, 2014 Smuk Enlig Mor?! Mmmmm det er sgu fordi du ikke har mødt mig endnu. Velkommen til, et stort kram og et klap i måsen herfra. Håber vi ses. M.V.H Manica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 10. Maj, 2014 Hejsa Smukke. Velkommen til dette forum Kh Sunny :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hommage 49 Skrevet 10. Maj, 2014 Også jeg vil byde dig velkommen her på siden....... Glæder mig til at følge dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 10. Maj, 2014 Smuk Enlig Mor?! Mmmmm det er sgu fordi du ikke har mødt mig endnu. Velkommen til, et stort kram og et klap i måsen herfra. Håber vi ses. M.V.H Manica Uha..! Du er vist en værre skarnsknægt.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 10. Maj, 2014 også en velkommen fra mig, og tak til de søde piger der har hjulpet dig på vej 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. Maj, 2014 Velkommen til fra mig også, og lykke til med din nye fritidsbeskæftigelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 10. Maj, 2014 Stort velkommen fra mig også glad for at kunne hjælpe 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg