SweettieDK 2246 Skrevet for 3 timer siden (edited) Overskriften skulle selvfølgelig have været “Ny regel” beklager tastefejlen. Man må ikke længere markedsføre sex uden kondom på Nympho.dk. Min profil/annonce er pt ikke aktiv derinde, men opdagede det da jeg skulle rette nogen andre ting, for den er korrekt i så fald jeg vælger at aktivere den på et tidspunkt. Så jeg vælger at oplyse om det delvist fordi hvis jeg på et tidspunkt igen køber en periode med synlig profil, er det ikke med min gode vilje jeg har en upræcis / uærlig annonce. Og for at Jer, for hvem det er helt NO GO at besøge en pige som sælger sex uden kondom, ved at I ikke længere kan se det derinde. Pigerne gør det jo stadig i det skjulte til dem der spørger om det. Hvis det bliver standarden på alle annonce platforme, bliver det desværre rigtigt svært for Jer at finde dem I vil være trygge ved at besøge. Så bare lige et opmærksomheds punkt. Jeg ved ikke om det er meldt ud andre steder end når vi annoncører bliver gjort opmærksom på at fjerne det. Altså om der er et sted kunderne kan se det. Men nu ved I det så. Ha en go dag Redigeret for 2 timer siden af SweettieDK 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romeo 102 Skrevet for 2 timer siden Sjovt fordi jeg tjekkede da lige deres hjemmeside for første gang efter dit indlæg her. Man kan da stadig tilbyde creampie derinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2246 Skrevet for 2 timer siden Romeo skrev, for 5 minutter siden: Sjovt fordi jeg tjekkede da lige deres hjemmeside for første gang efter dit indlæg her. Man kan da stadig tilbyde creampie derinde Måske de ikke har fået tilrettet alle annoncer endnu. Men ser da ud til at være planen. Tænker vi får en periode til selv at opdage det. Og ellers fjerner de det. Ligesom da de strammede op på hvordan vi måtte formulere os i forhold til fravalg af gæster. Alt hvad der kunne opfattes som diskrimination. Dengang fik jeg pludselig en mail om det og da jeg ville rette teksten. Havde de allerede gjort det med en formulering jeg hurtigt fik ændret til min måde at skrive det på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BareMig&OsTo 59 Skrevet for 1 time siden SweettieDK skrev, for 1 time siden: Overskriften skulle selvfølgelig have været “Ny regel” beklager tastefejlen. Man må ikke længere markedsføre sex uden kondom på Nympho.dk. Min profil/annonce er pt ikke aktiv derinde, men opdagede det da jeg skulle rette nogen andre ting, for den er korrekt i så fald jeg vælger at aktivere den på et tidspunkt. Så jeg vælger at oplyse om det delvist fordi hvis jeg på et tidspunkt igen køber en periode med synlig profil, er det ikke med min gode vilje jeg har en upræcis / uærlig annonce. Og for at Jer, for hvem det er helt NO GO at besøge en pige som sælger sex uden kondom, ved at I ikke længere kan se det derinde. Pigerne gør det jo stadig i det skjulte til dem der spørger om det. Hvis det bliver standarden på alle annonce platforme, bliver det desværre rigtigt svært for Jer at finde dem I vil være trygge ved at besøge. Så bare lige et opmærksomheds punkt. Jeg ved ikke om det er meldt ud andre steder end når vi annoncører bliver gjort opmærksom på at fjerne det. Altså om der er et sted kunderne kan se det. Men nu ved I det så. Ha en go dag Ærveligt man som GP'er ikke må være ærlig om det man faktisk godt/gerne vil tilbyde inde på Nympho. Men tænker lidt om man ikke kan formulere teksten på en måde derinde, så det faktisk indikere det er muligt uden kondom f.eks som nedenstående. Alt sex er med kondom, spørg hvis tvivl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sørenbrun47 5 Skrevet for 1 time siden Ja det er sgu er problem. Jeg har ingen fordomme og dømmer det ikke, men personligt kunne jeg aldrig drømme om at gå til en GP der tilbyder sex uden kondom - det er alt for risikabelt og jeg ville ikke kunne nyde det ordentligt. Når jeg er i byen eller har sex med en jeg giver massage så er det noget andet (måske pga min dumhed :)) - anyway: så det er mega træls i ikke kan melde ud ! Det må vi håbe komme tilbage. For vores alle skyld . en ting: piger der tilbyder Sex uden kunne jo overveje at have et "signal" fx et foto hvorpå der er et kondom på vej ned i en skraldespand- det kan da ikke være ulovligt :)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 501 Skrevet for 1 time siden BareMig&OsTo skrev, for 47 minutter siden: Men tænker lidt om man ikke kan formulere teksten på en måde derinde, så det faktisk indikere det er muligt uden kondom f.eks som nedenstående. Alt sex er med kondom, spørg hvis tvivl. Lidt mærkeligt at skulle signalere sex uden kondom ved at skrive "Alt sex er med kondom", selvom der lige følger et "spørg hvis tvivl" efter. Så ville det da være bedre, at dem som kun tilbyder med kondom kunne sørge for at skrive "Tilbyder kun sex med kondom", og dem der tilbyder ubeskyttede samlejer kan jo helt udlade at nævne noget sådant. Så kan de præcisere det i en efterfølgende kommunikation, eller kunden kan spørge ind til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2246 Skrevet for 40 minutter siden sørenbrun47 skrev, for 35 minutter siden: fx et foto hvorpå der er et kondom på vej ned i en skraldespand- det kan da ikke være ulovligt :)) Dejligt så mange indtil nu har set det og kommer med forslag. Foto løsningen ville jeg personligt ikke vælge da vi i forvejen har begrænsning på antal fotos. Jeg har ikke rettet det endnu da det intet betyder før jeg vil aktivere, så min tekst i så fald bliver offentlig tilgængelig. Men så længe F.eks AL ikke har lavet reglen. Ville jeg nok bare skrive min standard pakke på Nympho og så skrive “spørg for extra’s”. Extra kan for alle være andet end uden kondom. Så kan jeg enten sende besked med extra eller link til AL med den korrekte annonce. Er bare mere besværligt for både mig og kunderne. Jeg skal svare en masse som aldrig ville have valgt mig og I spilder tid på at skrive for at få opklaret om der ved de enkelte er tilbud om uden. ensomfyr skrev, for 17 minutter siden: Så ville det da være bedre, at dem som kun tilbyder med kondom kunne sørge for at skrive "Tilbyder kun sex med kondom", og dem der tilbyder ubeskyttede samlejer kan jo helt udlade at nævne noget sådant. Enig men den ensretning når nok desværre aldrig ud blandt alle annoncører. Så tænker det bliver størst problem for Jer sexkøbere. Selvom der også bliver spildtid for mange piger på de nu nødvendige spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg