Hop til indhold
Vagn

Sofie - Aarhuspigerne og Koldingpigerne

Recommended Posts

:mellow:

 

Jeg har et princip om altid at nøjes med 15 minutter første gang jeg besøger en pige.

Men da jeg fornylig siden besøgte Sofie  http://www.aarhuspigerne.dk/pigerne/sofie/ og http://kolding-pigerne.dk/pigerne/sofie/ dispenserede jeg fra reglen og købte en halv time.

Det fortrød jeg.

Sofie er rimelig pæn men efter min mening for tynd - selv om jeg bestemt er til slanke piger. Til gengæld var hun smilende og rigtig sød at tale med - hvorfor jeg som sagt besluttede mig for en halv time.

Den første skuffelse kom da jeg lå nøgen i et halvkoldt lokale og ventede på Sofie - i LANG tid. Jeg har aldrig forstået hvad pigerne laver når de lader mig ligge og vente i lang tid - men det her var rekorden og jeg nåede at blive temmelig kold.

Og det var Sofie også nærmest da hun kom tilbage. Hun startede med nogle hurtige uengagerede strygninger rundt på min krop inden hun gik i gang med at pumpe kalorius med høj frekvens indtil den blev nogenlunde stiv så hun kunne emballere den. Det franske startede egentlig meget godt - blot lidt frustrerende at hun lå med ryggen til mig så jeg ikke kunne betragte arbejdet - og efter kort tid blev det mere "rutinepræget". Jeg har tidligere taget en pige i at give svensk i stedet for fransk og kunne godt mistænke Sofie for det samme for det var ikke nogen super nydelse.

Det syntes Sofie åbenbart heller ikke for efter kort tid vendte hun sig og satte sig uden et ord ned over mit ansigt og bøjede sig ned og tog min pik i munden - eller i hånden?

Jeg holder meget af at slikke en lækker kusse - og det er Sofies bestemt - men alligevel var det ikke det store sus - bl.a. fordi hun nærmest trak skridtet til sig når jeg slikkede hende. Så da hun efter kort tid lagde sig på ryggen og - uden nogen øjenkontakt - bad mig om at kneppe hende skyndte jeg mig at gøre mig færdig  - inden det gik helt galt. Og da tror jeg ikke at der var gået meget mere end 15 minutter fra hun kom ind.

Men da jeg havde fået tøjet på og var klar til at gå lagde hun op til et knus - det undgik jeg og skyndte mig ud.

Fremover gives der ikke dispensation uanset hvor indbydende pigen er.

:(

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en tilsvarende oplevelse med Ani.

Har en fornemmelse af at fordi udvalget af klinikker i trekantområdet er ret begrænset, så er der begrænset konkurrence, deraf følger den nedadgående standart.

Ani virkede iøvrigt som en der absolut ikke brød sig om at være i branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkelig træls oplevelse du har haft der, Vagn. Kan kun anbefale dig at besøge Privat Diskret i Bording, hvis du ikke allerede har gjort det. Danske piger af højeste kvalitet samt ikke mindst langt bedre priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en fornemmelse af at fordi udvalget af klinikker i trekantområdet er ret begrænset, så er der begrænset konkurrence, deraf følger den nedadgående standart.

 

Jeg synes da netop, der er et stort udvalg af klinikker, bordelller og private piger i trekantområdet - jeg tror bedækningen/indbygger er noget større end i Kbh.

 

Rent geografisk er området velplaceret med både en nord/syd og vest/øst gående motorvej, mange virksomheder, relativ høj befolkningstæthed mm. så det er et attraktivt område pga. mange gennemrejsende, men det har så også betydet at en del golddiggers desværre også har fundet vej :cry:  - jeg kan ihvertfald se en overrepræsentation af især mørke piger med døgnåbent.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en tilsvarende oplevelse med Ani.

Har en fornemmelse af at fordi udvalget af klinikker i trekantområdet er ret begrænset, så er der begrænset konkurrence, deraf følger den nedadgående standart.

Ani virkede iøvrigt som en der absolut ikke brød sig om at være i branchen.

Så vidt jeg kan bedømme, er Især Vejle godt dækket ind hvad bordeller angår.

Dem kommer man ikke igennem på en dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Jeg håber aldrig...aldrig...at nogen gider kommentere på min facon (om jeg er for slank!), jeg kender Sofie og hun er en rigtig sød og pæn pige...og jeg VED at hun aldrig ville fuske med at bytte et BJ for et HJ....så sidder faktisk og får lidt ondt af hende...og får lidt ondt af manden der sidder og disser hende uden beviser, fordi han ikke har haft en god oplevelse (og undrer mig lidt over han ikke sagde noget mens han var hos Sofie!)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber aldrig...aldrig...at nogen gider kommentere på min facon (om jeg er for slank!), jeg kender Sofie og hun er en rigtig sød og pæn pige...og jeg VED at hun aldrig ville fuske med at bytte et BJ for et HJ....så sidder faktisk og får lidt ondt af hende...og får lidt ondt af manden der sidder og disser hende uden beviser, fordi han ikke har haft en god oplevelse (og undrer mig lidt over han ikke sagde noget mens han var hos Sofie!)

 

Og hvad skulle det så hjælpe at sige noget ved besøget, det bliver oplevelsen jo ikke bedre af uanset hvad der snakkes om, sket er sket og kan som bekendt ikke gøres om.

 

Nu skriver du at du kender Sofie, det er da også rigtig fint, men da du ikke var til stede i det øjeblik besøget foregik så det er anden hånds viden som ikke er aktuelt, undtagen til forsvar for hende, men det er da rart at veninderne kommer til hjælp når det  er..

 

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

@ Sandra

Det er muligt du kender Sofie, men hun giver generelt en dårlig service og behandling og det har flere troværdige brugere herinde skrevet. Jeg plejer normalt altid at få gode oplevelser hos de piger jeg besøger, undtagelsen var hos Sofie. Igen i denne anmeldelse ser vi at en pige får en kritisk anmeldelse, hvorefter en veninde kommer på banen og siger at anmeldte pige er sød som veninde. Det er irrelevant i forhold til denne service hun giver overfor os mænd og jeg kan ikke forstå at ledelsen acceptere at anmeldelserne skal krydres med venindekommentarer som er off topic i forhold til Vagns anmeldelse.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Jeg vil lige sige, Sofie er på ingen måde en veninde, jeg kender hende flygtigt....

 

Og hvis det virkelig passer hun giver så dårlig en service/ behandling er det da klart en bet fra hendes side....men jeg har bare ikke indtryk af at hun er typen der snyder....men jeg kan jo tage fejl ;)

 

Så undskyld mit indlæg, prøvede bare at se det fra modpartens side :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er Sofies annoncetekst:


Sofie pigen, er som altid med stor indlevelse både yder og modtager. Varme, lidenskab og nysgerrighed er kvaliteter du finder hos Sofie, som bringer dig i en dyb, seksuel tilstand af ophøjet velvære.

Modelhøj, slank og overordentlig velskabt 21 årig killing med et helt fantastisk smukt ansigt. Brune lokker indrammer denne skønheds kønne ansigt.
Sofie´s smukke, intense grønne katteøjne kigger frækt på dig og stripper tøjet af dig. Blændende ungpigesmil, som ikke er til at stå for.
Hun har en sprød og meget kælen modelkrop, flotte, struttende C – bryster, helt flad mave, ultra langbenet og en kuglerund uartig strutrøv.
Missen er helt glatbarberet, velduftende, stram og grådig. Sofie tilbyder alle blide former , lettere dominans , golden shower, Tag godt imod denne sex killing.

 

Min mening: Vorherre bevares - Dårlig service + Vagn blev tildelt 15 min for 30 min pris. Det er sgu bare ikke godt nok.

Redigeret af Riesenschwanz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Avvv...må tilstå jeg ikke har set annoncen før nu....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber aldrig...aldrig...at nogen gider kommentere på min facon (om jeg er for slank!), jeg kender Sofie og hun er en rigtig sød og pæn pige...og jeg VED at hun aldrig ville fuske med at bytte et BJ for et HJ....så sidder faktisk og får lidt ondt af hende...og får lidt ondt af manden der sidder og disser hende uden beviser, fordi han ikke har haft en god oplevelse (og undrer mig lidt over han ikke sagde noget mens han var hos Sofie!)

 

Et HJ kan udmærket gøres og føles bedre end en BJ, men hvad er ideen ved et BJ, hvis man ikke kan se pigens ansigt imens?

 

Om hun fusker med det eller, hvordan hun udfører det, kan du vel ikke vide noget om, før du har givet et fælles bj sammen med hende?

 

Men ellers er det min erfaring, at piger der udfører BJ med nakken til, eller så man ikke kan se noget, skal man ikke forvente det store af og det giver endnu mere bagslag at forsøge rette på dem - dog har jeg haft held af at sætte mig på knæene ved siden af dem og lade dem nogenlunde selv styre det stille og roligt. Forsøger man at sætte sig ovenpå dem, tror de desværre straks man vil gagge fremfor tease - så det er som regel no go. Ærgerligt at så mange piger har haft så mange dårlige oplevelser med nogle tåbelige mænd at de ikke tør give andre reelle mænd en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

@ Sandra

Du skrev at du vidste at Sofie ikke kunne finde på at snyde. Nu skriver du at du kun kender hende flygtigt. Du har ikke været kunde hos hende som os andre. Når du kun kender hende flygtigt og helt primært fordi du ikke er til stede i rummet, så kan du ikke udtale dig om hendes service eller behandling af kunderne og sætte tvivl ved Vagns anmeldelse.

Det med 21 år, det var hun også for nogle år siden da hun var under et andet navn på Randersvej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Jeg undskylder mine indlæg....jeg var ikke klar over hendes ry var så slemt :/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det ikke en idé, at pigerne holder sig fra at skrive i forum for anmeldelser? Det bliver let en diskussion frem og tilbage og ofte ender det med en debat, der er mere ophedet end godt er.

 

Og midforstå mig ikke. Pigernes indlæg er værdsat. De skal bare ikke være konstante forsvar for sig selv eller hendes veninde. Så må man skrive i den generelle debat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alleviator

Lidt dårlig stil at forsvare hende på den måde. Men Sandra har fint sagt undskyld, så lad os blive ved det og forholde os til Vagns anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det ikke en idé, at pigerne holder sig fra at skrive i forum for anmeldelser? Det bliver let en diskussion frem og tilbage og ofte ender det med en debat, der er mere ophedet end godt er.

 

Og midforstå mig ikke. Pigernes indlæg er værdsat. De skal bare ikke være konstante forsvar for sig selv eller hendes veninde. Så må man skrive i den generelle debat.

 

Jeg har altid ment at pigerne ikke skal have adgang til at skrive på sitet - og Sandras total irrelevante indlæg her bestyrker mig kun i den holdning.

MEN - og det er et stort men: Så sker der vel bare det at nogle mænd gør de pågældende piger "en tjeneste" i situationer som denne ved at fortælle om de vidunderlige oplevelser de har haft sammen med den pågældende pige. 

 

 

Og lige et par andre bemærkninger:

Jeg synes det er en overdrivelse at sige at jeg blev snydt - så det har jeg ikke påstået.

Jeg har heller ikke påstået at Sofie gav mig HJ i stedet for BJ - kun at det kunne virke sådan men jeg kunne jo af gode grunde ikke vide det.

Og Sandras kommentar om at jeg bare kunne have sagt til mens jeg var der er mildest talt hen i vejret. På hvilket tidspunkt mener Sandra at jeg skulle have beklaget mig? Og alle andre herinde ved vist godt at hvis man gør det så er man først helt sikker på at få en dårlig behandling.

Det er jo ikke for meget at sige at vi mænd er totalt retsløse når vi bevæger os ind i denne verden. Det kan vi så heldigvis kompensere lidt for med EG - men for anmelderne er pengene jo desværre tabt.

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alleviator

Sandra har trukket sig igen og beklaget! At hun tog fejl. Det skal ikke udvikle sig til en diskution om hvor vidt piger skal skrive eller ej, hvis i ønsker dette, så skal det tages under generel debat. Her er det selve anmeldelsen oplevelsen og pigen der kan kommenteres på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med så mange dårlige anmeldelser der efterhånden er om Aarhuspigerne og Koldingpigerne, så er man næsten selv ude om det, hvis man besøger dem og får en dårlig oplevelse! Har selv været hos Aarhuspiger en enkelt gang for et par år siden - kommer der ikke igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Med så mange dårlige anmeldelser der efterhånden er om Aarhuspigerne og Koldingpigerne, så er man næsten selv ude om det, hvis man besøger dem og får en dårlig oplevelse! Har selv været hos Aarhuspiger en enkelt gang for et par år siden - kommer der ikke igen!

Jeg har været kunde på Grønnegade 64 i snart femten år, aldrig har det kørt så dårligt som nu. Medmindre jeg positivt kender pigen der har vagt dernede så holder jeg mig også væk nu. Sjovt nok de piger jeg synes om at besøge dernede er alle stoppet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej . Har besøgt Sofie . Hun er meget ung , men giver en god service , er sød og smilende. Let at snakke med. Trist der bliver skrevet så meget dårligt om hende og GG64 . jeg kommer der tit , og kan kun sige godt om pigerne og stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej . Har besøgt Sofie . Hun er meget ung , men giver en god service , er sød og smilende. Let at snakke med. Trist der bliver skrevet så meget dårligt om hende og GG64 . jeg kommer der tit , og kan kun sige godt om pigerne og stedet.

 

Med de indlæg du levere, er du jo direkte Utroværdig!!!

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligere i denne streng skrev jeg bl.a.:

Jeg har altid ment at pigerne ikke skal have adgang til at skrive på sitet - og Sandras total irrelevante indlæg her bestyrker mig kun i den holdning.

MEN - og det er et stort men: Så sker der vel bare det at nogle mænd gør de pågældende piger "en tjeneste" i situationer som denne ved at fortælle om de vidunderlige oplevelser de har haft sammen med den pågældende pige.

 

Og uvist af hvilken grund kom jeg til at tænke på det igen da jeg læste langstangs indlæg herover.

 

langstang har hidtil kun bidraget i 2 strenge.

De starter begge med beskrivelse af en dårlig oplevelse i GG64 og i dem begge fortæller hun om sine egne dejlige oplevelser i GG64 og ikke mindst hvor fint stedet fungerer med telefondame osv. osv. - og sviner efter bedste evne mig til fordi jeg har tilladt mig at være seriøst kritisk over for stedet.

 

Det første indlæg skrev hun 21.03.2014 - efter at have registreret sig på EG 20.03.2014.

 

Så nu kan enhver jo tænke sit.

 

 

 

Og lidt service til læserne - en oversigt over alle langstangs indlæg:

 

Idag  kl. 22.29

Hej . Har besøgt Sofie . Hun er meget ung , men giver en god service , er sød og smilende. Let at snakke med. Trist der bliver skrevet så meget dårligt om hende og GG64 . jeg kommer der tit , og kan kun sige godt om pigerne og stedet.

 

22 marts 19:21

Jeg er flittig gæst i huset, kan kun sige at det er blevet gjort meget lækkert, samt hører kun fra de forskellige piger jeg besøger de er så glade for at arbejde under de nye forhold, efter der er kommet ny ejer , tror I forveksler den tidligere ejer af Århusbabes ,Ingen personlige oplysninger herinde, tak. så synes at det er trist at der bliver skrevet så dårlig en anmeldelse af den nye ejer . Jeg har selv , også besøgt Frederikke. Som er en yderst sød pige ,som giver kanon service. jeg kan kun igen sige pigerne er søde huset er blevet gjort lækkert. Og man bliver altid taget godt imod af en service hjælper / Tlf dame. Så lad al den sladder ligge og gør jeres egen erfaring hos aarhuspigerne stedet og pigerne får et stort 9 tal

 

21.03 16:24

Hej Vagn.  Det er da utroligt så meget du kender til klinikken, du skulle vel ikke være pige som er blevet sat for porten. Du lyder meget bitter og hævngerrig. Man skulle da tro der ligger meget misundelse bag, eftersom Frederikke bliver nævnt hele tiden. Eftersom jeg er mand, undrer det mig meget den måde I skriver på. Misundelse er en grim ting piger. Få jer et liv .

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Folkens,

 

jeg ser mig desværre nødsaget til igen igen at fortælle jer, at anmeldelser og efterlysninger ikke er debattråde!

 

Så hvis nogen ønsker at debattere andre handles moralske habitus og troværdighed, så har vi et udmærket debatforum hertil!

 

Vær nu rare at overflødiggøre den hængelås, jeg sidder med i hånden!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at provokere men for for at være sikker på at jeg har forstået reglerne: Er det så ok at jeg kopierer mit sidste indlæg her over til en ny streng i Generel debat med henvisning/link til den her?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...