Hop til indhold
Vagn

Sofie - Aarhuspigerne og Koldingpigerne

Recommended Posts

Gæst

Det er ok Vagn men jeg har oplysninger som gør at det måske ikke er nødvendigt. Jeg har jeg undersøgt Langstang2909 ipspor.

Det er tankevækkende at han bruger alle indlæg han har begået pånær et til at forsvare en klinik og pigerne der. Alle kan søge hans indlæg ud.

Han har en af gangene brugt samme ip adresse som en pige har brugt mens hun var dernede og arbejdede på klinikken.

Han har en af gangene samme ip adresse som en anden bruger har brugt, og denne bruger har hævdet at repræsentere klinikken overfor Administrator.

Jeg har valgt at fremkomne med oplysningerne på din anmeldelse Vagn, fordi han har blandet sig her og fordi jeg har undersøgt nogle ting nu.

Jeg er godt klar over at det kan medvirke til afsporing men omvendt er oplysningen relevant i relation til hans kommentar til din anmeldelse.

Tak for anmeldelsen Vagn, og jeg håber du kommer med flere på trods af denne tumult der har været på din anmeldelse her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din indsats, Moderator.

Jeg har en ny anmeldelse i ovnen men jeg er lige kommet hjem fra arbejde så min hund insisterer på at komme til stranden først :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...