Hop til indhold

Til jer der søger en Trans / Ladyboy ?

Featured Replies

Skrevet
ensomfyr skrev, for 1 time siden:

Så er det jo spørgsmålet, om vi kan kalde en ladyboy/trans for en mænd?! Det tror jeg ikke, at de selv vil kalde sig på nogen måde.

Det er jeg overbevist om, at du har ret i. Jeg er lige så overbevist om, at @Massage-testeren er inderligt ligeglad med, hvad ladyboys/transpersoner kalder sig selv, og også hvordan de opfatter sig selv. For ham er en pik, noget en mand har (eller har haft), og dermed punktum.

@Massage-testeren ønsker at fastslå en universel sandhed, hvor én udlægning er sand, og alt andet er noget pladder. Det er vigtigere at få ret end at høre, hvad andre egentlig mener om emnet. Andre i debatten kan måske se pointen i det oprindelige spørgsmål men ser ikke samme behov for at definere ét sandt svar, koste hvad det vil, og kan i stedet finde fred i, at der kan eksistere forskellige holdninger side om side.

• Svar 55
  • Visninger 5.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• shemales are awesome
    shemales are awesome

Jeg ser de dejlige shemale/ladyboy som en kvinde med lidt extra. 

• Tjah, jeg tror ikke jeg forstår, hvorfor det er vigtigt, hvad man kalder sig. Who cares? I mine øjne, har man sex med en person, man tænder på, og så er resten ligegyldigt. Mange trans-kvinder

• Det kunne vel være fordi, at der er lidt mere end en pik, der adskiller en mand fra en kvinde? Jeg tænker, at mange tænder på en kvindekrop, men kan lide at få pik ..

Postede billeder

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 31 minutter siden:

Det er jeg overbevist om, at du har ret i. Jeg er lige så overbevist om, at @Massage-testeren er inderligt ligeglad med, hvad ladyboys/transpersoner kalder sig selv, og også hvordan de opfatter sig selv. For ham er en pik, noget en mand har (eller har haft), og dermed punktum.

@Massage-testeren ønsker at fastslå en universel sandhed, hvor én udlægning er sand, og alt andet er noget pladder. Det er vigtigere at få ret end at høre, hvad andre egentlig mener om emnet. Andre i debatten kan måske se pointen i det oprindelige spørgsmål men ser ikke samme behov for at definere ét sandt svar, koste hvad det vil, og kan i stedet finde fred i, at der kan eksistere forskellige holdninger side om side.

Teknisk (og biologisk!!!!) så er det jo også noget en mand har. Bare fordi jeg tager herretøj på og kalder mig Bent og skifter mit cpr nummer, så vil jeg aldrig få behov for at få tjekket min prostata :) 

Skrevet
Miley_for_pleasure skrev, for 6 timer siden:

Teknisk (og biologisk!!!!) så er det jo også noget en mand har. Bare fordi jeg tager herretøj på og kalder mig Bent og skifter mit cpr nummer, så vil jeg aldrig få behov for at få tjekket min prostata :) 

Det er vi teknisk og biologisk ikke uenige om. Men hvis din søster tog herretøj på, kaldte sig Bent og skiftede cpr nummer, ville du så have behov for dagligt at sige “Du er altså ikke en mand” til hende, når du ved, at det ville gøre hende ked af det? Eller kunne du tænke “whatever, hvis det gør hende glad at skifte ham, så fred være med det”?

Bemærk, at jeg siger ikke, at alle skal være ens og gøre/tænke som sidstnævnte. Men mange fronter kunne nedbrydes, hvis vi kunne acceptere “jeg synes noget om det her, men jeg er ok med, at du synes noget andet”. Også selvom man inderst inde ville føle, at man altså selv havde ret, men at det bare ikke var vigtigt at insistere på, at alle skulle bekræfte dig i det.

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden:

@Massage-testeren

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad man kalder sig , jeg har udgangspunkt i Mænd søger Transer / Ladyboys , og man vil have en pik gerne størst som muligt. Og nogen har forstået mit spørgsmål , men det virker som folk der tænder på det ikke vil vil sættes i kategorien Bisexuelle .. hvilket jeg ikke forstår , men samme typer mænd vil straks sige hvis man har en 3 kant med 2 kvinder at der er lesbisk show hvis 2 kvinder kysser og slikker hinanden imens den ene får pik samtidig. Men her vil kvinde nogen fortrække at blive kaldt bisexuel fordi de tænder på begge køn. .. Det er jo ikke fordi jeg siger fordi man søger en Trans man er bøsse , da de tydeligvis jo tænder på både den feminine og maskuline side, da de vil have lidt fra hver verden i form for patter og pik. 

Nogen påpeger jo netop det er bare definitionen for man tænder på begge køn , at der så er kommet andre ord for det og nogen får det til at lyde smartere ved at kalde sig panseksuel eller hvad det hedder at de tænder på mennesker og ikke kønnet det er det samme som at sige man er biseksuel i mine øre. 

Skrevet
ensomfyr skrev, for 11 timer siden:

Men jeg kan godt forstå, at andre mænd kan føle en tiltrækning af en ladyboy/trans uden at de på nogen måde definerer sig selv som biseksuel.

They may not define themselves, but most men who seek out transvestites are mostly interested in the trans woman's dick (and many want a very large one) and NOT in the femininity and beauty that some may possess...because a woman can also have that...:)

And a man who is attracted to pussy and also seeks out trans women is bisexual. And saying bisexual is a “light” way of mention it, because in some cultures he is seen as gay. :)

I've worked with a transvestite and she was good company and very fun…and in certain cities she "reigned," meaning she worked a lot (I won't even say where most of her clients came from :lol:)  and I didn't work much…and then I'd go out to have fun and see what the city had to offer…and even come back with lunch for her...:)

But then someone might think - Did she work more because of her beautiful silicone breasts, her firm butt…or because she gave great blowjobs or did anal?  Noo…- I could offer that too...:)… She worked much harder because she has a big dick with "milk" to offer...a hard, thick dick for her to act on actively - simple as that...:)

Sorry if anyone feels offended by the reality...

Have a good day everyone…:)

Rafaela 

Skrevet
  • Author

@Rafaelaexactly how you say .. they use the Trans excuse and say its a Woman , but as you stated they come there for the Dick nothing Else , but the woman part is still one thing they have to do so they can say , im not "gay" or "Bisexual" he had breast.. but think for those men who go to trans maybe cant see them as label as Bi-Sexual like its a Bad thing it really isnt but its kinda weird .. its why cant people just admit what they are instead of sugarcoting everything.

I have never and wont never been with something with same body part between there legs as me .. im the guy for 2 legs persons and not 3 legs persons

Skrevet
Rafaela skrev, for 52 minutter siden:

most men who seek out transvestites are mostly interested in the trans woman's dick (and many want a very large one) and NOT in the femininity and beauty that some may possess

Du har ret i fokus på pikken forekommer meget væsentligt, men i langt de fleste anmeldelser af besøg hos ladyboys/transpersoner fremhæves også netop femininiteten som vigtigt og et kæmpe plus. Så begge dele er vigtigt. Det er ikke enten eller.

Massage-testeren skrev, for 14 minutter siden:

think for those men who go to trans maybe cant see them as label as Bi-Sexual like its a Bad thing it really isnt but its kinda weird

Jeg tror, at du har ret i det du skriver her. Mange mænd har en opfattelse af, at biseksualitet er et plus hos piger, men ikke på samme måde for fyre.

Et nysgerrigt spørgsmål til dig og @Rafaela: Er man i jeres øjne som mand biseksuel, når man er sammen med en person, som var født som mand, men som har lavet fuld forvandling til kvinde, inklusiv at erstatte pikken med en fisse?

Skrevet
  • Author

@Den_glade_amatør Det er slet ikke det samme , fordi så er det højst sandsynligt pga personen der tænder dem , men i og med de ikke tar taget personen for et 3 ben er det lidt noget andet, som mange tilsyneladende gør hvis de er sammen med en trans. Men det i fysisk forstand stadig er en mand , personen har ikke en æggestok. Jeg vil på sin vis ikke betragte det som biseskuelitet på samme måde, det er mere en gråzone .

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 49 minutter siden:

Er man i jeres øjne som mand biseksuel, når man er sammen med en person, som var født som mand

Nu var det ikke os andre, du spurgte, men alligevel:

Det må vel komme an på, om man oplever personen som kvinde, eller om det tiltrækkende (også) består i at vide, at der er en mand inden i?

Redigeret af køb dansk

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, for 1 minut siden:

Nu var det ikke os andre, du spurgte, men der er da lige så oplagt at spørge manden om.

Det må vel komme an på, om man oplever personen som kvinde, eller om det tiltrækkende (også) består i at vide, at der er en mand inden i?

Ser vi sådan på det så ja hvis det er tanken om det er en mand bag det ydre så er det jo som du nævner fordi man måske er tiltrukkede af mænd men undskylder sig med det er ikke synligt

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Du har ret i fokus på pikken forekommer meget væsentligt, men i langt de fleste anmeldelser af besøg hos ladyboys/transpersoner fremhæves også netop femininiteten som vigtigt og et kæmpe plus. Så begge dele er vigtigt. Det er ikke enten eller.

I understand what you mean – it's a combination of things…But with all due respect, I don't base my opinions on reviews because I don't believe in the veracity of most of these writings…:)

And if anonymous users have difficulty seeing themselves as bisexual, imagine if they'll reveal the real reason (DICK) why they were looking for a transvestite…

Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Et nysgerrigt spørgsmål til dig og @Rafaela: Er man i jeres øjne som mand biseksuel, når man er sammen med en person, som var født som mand, men som har lavet fuld forvandling til kvinde, inklusiv at erstatte pikken med en fisse?

I knew the conversation would come to this…:)

For me, bisexuality is about attraction to people who have the same genitals, in this case – attraction to the penis, liking to be sucked, to suck, even if penetration doesn't occur.

I know transvestites who have penis and look like women, in their faces, delicacy, stature, behavior… AND I know transvestites who have had surgery but still have something that reminds me of a man, even without a penis.

If a man knows someone who is currently a woman who has had surgery, without a penis, and who really looks like a woman, because I know there are some like that – I wouldn't directly see him as bisexual… BUT there are men who don't like it even after the surgery…

Redigeret af Rafaela

Skrevet
Massage-testeren skrev, den 20.2.2026 at 06:40:

Mit spørgsmål går ud på , ser ofte nogen her inde siger de søger en stor pik f.eks så de vil vide hvor de kan finde en trans.

Mit spørgsmål er reelt .. hvorfor ikke bare sige du er til mænd så ? .. er det en måde for jer der søger det at stadig ikke springe ud som f.eks bisexuel fordi i mener er der bryster tilknyttede er det ikke sex med en mand ? ..

Undre mig bare. 

Hvis verden udelukkende så ud som du/vi/jeg ser den, så ville verden være et fattigt sted.

Lad være med at undre dig. Nyd i stedet blot at der er noget for enhver smag.

Skrevet
  • Author
1973 skrev, for 21 minutter siden:

Hvis verden udelukkende så ud som du/vi/jeg ser den, så ville verden være et fattigt sted.

Lad være med at undre dig. Nyd i stedet blot at der er noget for enhver smag.

Det er jeg med på , men hvorfor ikke bare sige man er biseksuel. 

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 18 minutter siden:

Det er jeg med på , men hvorfor ikke bare sige man er biseksuel. 

Hvem er vel jeg at forstyrre jeres verdensbillede; i med rust og cement i hjernevindingerne. Hvis i gerne vil att den mand som synes en flot pik er en pik som er flot skal sige at han er biseksuel - ja men så gør vi vel det.

Jeg har aldrig været sammen med en mand, har ingen lyst at være sammen med en mand seksuelt, vil ikke blive penetreret, vil absolut ikke kysse med en mand... men .... jeg kan godt fantasere om en flot stiv pik, og meget gerne på en kvinde. Kan tilmed være lidt misundelig på kvinder som må lege som de vil med flotte pikke. Måske har det noget at gøre med at jeg ved hvad som kræves af liderlighed for at pikken skal blive - og forblive stiv. Måske har det noget at gøre med at jeg så mange gange har set i kvindens øjne hvordan det føles når den flotte stive pikken trænger op i hende? Måske er jeg bare misundelig?

Jeg kunne godt tænke mig at sutte pikken på en flot trans. Kunne tilmed tænke mig at hun kommer i min mund. Det vil aldrig ske dog. Jeg er gammel nu og den seksuelle energi jeg har tilbage må spares til kvinderne.
Men du vil jo gerne jeg skal sige at jeg er biseksuel @Massage-testeren. Det er jeg ikke, men hvis det gør dig tryg i en usikker verden så kan jeg absolut sige at jeg er det.

Og i gengæld - kan ikke du bare sige som det er: at du mangler fantasi og gerne vil at verden skal være tryg og firkantet?

Og alle i andre som er nysgerrige på piger med pik - kan i ikke bare sige at i er biseksuelle så den her dumme diskussionen stopper og trådstarter bliver tilfreds?

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 2 minutter siden:

Min pointe er kald nu bare en spade for en spade .. og ikke kalde det noget andet.

Din pointe passer bedre hos isenkræmmeren end herinde.

Skrevet
  • Author

Synes der er mange her inde der er i benægtelse og ikke er saglig omkring deres holdning , forklar hvorfor det ikke er det .. spørg jeres omgang kreds om de ikke vil se det som enten bisexuelt eller som bøsse hvis i siger i er sammen med en Trans. 

Citat fra en LGBT side "Biseksualitet eller Panseksualitet

Hvis en mand specifikt opsøger transkvinder, fordi de har en penis, og han samtidig er tiltrukket af biologiske kvinder, vil mange (inklusive ham selv) måske bruge betegnelsen biseksuel.

Biseksualitet betyder typisk tiltækning til mere end ét køn.

Panseksualitet bruges ofte, hvis man er tiltrukket af folk uanset deres biologiske køn eller kønsidentitet.

Så jeg beskrev det kort at de kan evt kalde sig panseksuelt. Og når det kan siges LGBT selv definere det sådan , så må det være sådan. 

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 1 time siden:

Og når det kan siges LGBT selv definere det sådan , så må det være sådan. 

Igen denne insisteren på én sandhed. Det forekommer ret ligegyldigt for dig, at andre har en anden tilgangsvinkel, end du har.

køb dansk skrev, for 19 timer siden:

Ret godt formuleret. Lad os prøve at eksemplificere det yderligere:

Anton tænder på shemales, fordi han er betaget af en stor flot pik.

Bent tænder på ladyboys, fordi han er tiltrukket af deres perfekte bryster og feminine ydre.

@Massage-testeren er der forskel på graden af biseksualitet på Anton og Bent?

Skrevet
Massage-testeren skrev, den 20.2.2026 at 09:45:

Se det er her jeg ikke forstår hvorfor det så ikke er fordi man er biseksuel ? 

Det er jo et godt spørsmål. Men rigtig meget sexualitet foregår i hjernen. Jeg har været samme med super smukke kvinder, som jeg ikke kunne tænde på og så omvendt gjorde en tvivlsom overvægtig pige i nordvest mig alt alt for hård. Andre gange er det omvendt. Begær og drifter lever et eller andet sted mellem fantasi, længsler og virkelighed 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 15 minutter siden:

Bent tænder på ladyboys, fordi han er tiltrukket af deres perfekte bryster og feminine ydre.

@Massage-testeren er der forskel på graden af biseksualitet på Anton og Bent?

Jeg er ret sikker på at @Massage-testeren vil svare at både Anton og Bent er biseksuelle, om de vil det eller ej :)

Indtil for 5 minutter siden ville jeg nok have ment det samme, uanset hvordan dem der tænder på transer/ladyboys betegner sig selv. 

Men nu googlede jeg lige LGBTQIA+ begrebet og fandt denne artikel, som uddyber hvad der ligger bag de efterhånden mange køns- og seksuelle identiteter.

https://underholdning.tv2.dk/2019-03-11-lgbtqia-se-her-hvad-bogstaverne-egentlig-staar-for

Denne betegnelse fra artiklen passer vel ret godt på det tråden handler om: :?:

image.png

Skrevet
Den erfarne skrev, for 33 minutter siden:

Jeg er ret sikker på at @Massage-testeren vil svare at både Anton og Bent er biseksuelle, om de vil det eller ej :)

Du har nok ret. Og helt firkantet er jeg faktisk ikke uenig, men jeg mener bare, at der er flere nuancer i det. Samtidigt ser jeg ingen grund til at insistere på, at alle SKAL være enige i måden at anskue problemstillingen på. Ikke mindst fordi hvad der føles rigtigt for andre, ser jeg ikke noget behov for at gøre mig til dommer over.

Skrevet
Den erfarne skrev, for 1 time siden:

Men nu googlede jeg lige LGBTQIA+

Der mangler nogle oversete grupper:

P (Pay) - personer, som er tiltrukket af at betale for sex
S (Sell) - personer, som er tiltrukket af at modtage penge for sex

:P

Men mere seriøst og vedr. tråden, så mener jeg, at det at være bisexuel handler om, hvad man føler - ikke om, hvordan man handler.

Man kan f.eks. besøge en trans af nysgerrighed eller for at føle sig ydmyget ("taget i røven") uden at være bisexuel.

Omvendt kan man være bisexuel uden at udleve det i praksis, for eksempel af kulturelle årsager. 

Man skal ikke sætte andre i bås, kun de selv ved det - hvis det altså er gået op for dem.

Og så kan sexualitet jo ændre sig gennem livet - modsat køn.

Redigeret af køb dansk

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Ret godt formuleret. Lad os prøve at eksemplificere det yderligere:

I'm going to get involved again…and as I wrote before – Those who are comfortable with their sexuality don't care about labels or definitions – that's how the men I know are - Men who have sex with women, transvestites, and even men without feminine features…And they openly say - I consider myself bisexual, - if someone questions them in an informal conversation…:)

In your example – which is almost a "trap", It can cause a "bug" in the brain…it's all about bisexuality (attraction to both genders).

SO…

Anton is attracted to transsexuals because he's fascinated by a large, beautiful penis. – ANSWER – more bisexual than that is impossible. 

Bent is attracted to transvestites because he's attracted to their perfect breasts and feminine appearance. – ANSWER - The alleged Bent already knows that the beautiful transvestite has a "toy" inside her panties…So the bisexuality is within him, disguised as perfect breasts and a feminine appearance.

@Massage-testeren  is not provoking or labeling anyone; his question is genuine, and he was even polite enough to thank the people in the thread for their responses, even though they obviously think differently from him.

Anyone who dislikes this debate, who finds the discussion idiotic and pointless – just move on to something more interesting and repetitive – there are many other debates – choose one you like…:)

Have a good day…:)

Rafaela 

Redigeret af Rafaela

Skrevet
køb dansk skrev, for 24 minutter siden:

Man skal ikke sætte andre i bås, kun de selv ved det - hvis det altså er gået op for dem.

Lige netop, meget enig.

Og dem som ikke vil sættes i bås, eller som vi andre ikke må sætte i bås har så fået deres eget prædikat: image.png

Så nu er der også en bås til dem som ikke ønsker det :D<3

Redigeret af Den erfarne
Billede flyttet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.