Hop til indhold

Ansigtet som indsats: Hvorfor gemmer de danske sexarbejdere sig?

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Rygkam skrev, for 12 timer siden:

Nej, det er ikke gratis og eller velanset at være prostitueret

Det virker til, at frygten for 'fru Hansen' skamfulde blik nede i Netto' er blevet en utrolig bekvem undskyldning for at undgå en langt sværere sandhed. Tråden her efterlader mig med et indtryk af, at det er nemmere at skyde skylden på samfundets generelle udskamning end at se realiteterne i øjnene: Frygten for de nærmestes reaktion.

Det er let at pege på 'folkedomstolen', men er sandheden ikke nærmere, at anonymiteten er det eneste, der holder facaden oppe over for familien?. Det slørede ansigt handler måske mindre om principper og mere om den dag, man skal forklare manden eller børnene, hvordan der blev råd til den ekstra rejse eller Louis Vuitton-tasken.

Anonymiteten er ikke nødvendigvis et skjold mod fremmede – det er et filter, der skal forhindre ens private relationer i at se, hvem man egentlig er, når man er på arbejde.

• Svar 52
  • Visninger 5.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Pink Peach
    Pink Peach

Hvordan kan du påstå det når du ikke selv er prostitueret? jeg skammer mig på ingen måder over hvad jeg laver. Men jeg er nødt til at tænke på min sikkerhed, mit barns velbefindende mm.  Det er

• køb dansk
    køb dansk

Du viser vist heller ikke dit ansigt på din EG-profil? Hvis vi selv som mænd stod ved vores køb af sex, så ville det være et godt sted at begynde! Tænker,  det vil gøre det lettere for kvind

• Pink Peach
    Pink Peach

Udenlandske kvinder der viser ansigter bor her nok ikke.    danske kvinder viser ikke deres ansigter fordi det er decideret farligt at gøre det. Jeg blev forsøgt gruppevoldtaget som helt ung da

Skrevet
McLovin skrev, den 21.2.2026 at 22:29:

fru Hansen' skamfulde blik nede i Netto

Igen fordrejer du fuldstændig vores ord.

Jeg har på intet tidspunkt skrevet noget om skam, så det skal du slet ikke trække med over hovedet på mig. Jeg skrev at MIT SEXLIV  ikke rager nogen som helst. Heller ikke fru Hansen i Netto. Uanset om jeg får penge for det eller ej, så rager det ingen. Derfor har jeg ikke billeder med ansigt på. Hvorfor bliver du ved med at fordreje vores ord for at det passer ned i din kasse? Du er ikke bedre end dem, du tror du giver skylden.

Redigeret af CamillaHusmor

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, den 16.2.2026 at 07:29:

Jeg er ikke uenig med dig. Men hvor ville det da være befriende ærligt, hvis det undervejs i jobsamtalen ville være helt naturligt at fortælle, at “i årene 2016-2018 ønskede jeg at arbejde som sælger af seksuelle ydelser”, og at den information kunne tages fordomsfrit imod.

Egentligen borde det hanteras som en styrka. En GP har arbetat med många olika sorters män och har (i regel) lärt sig att hantera dem inklusive besvärliga män. De har lärt sig att läsa män och har även lärt sig att vara "affärskvinnor" samt säkerställa att kunderna är nöjda samtidigt som gränser med mera upprätthålls. 

Det är egenskaper som är värdefulla i många andra yrken.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.