Hop til indhold

Natasjaxxx, Kbh

Featured Replies

Skrevet
  • Author
frisk fyr skrev, for 18 minutter siden:

Kan se hun har en annonce på annoncelight i dag, dog under ny navn, som jeg ikke kan huske

Sikker? 
Kan du evt forveksle hende med Dark Sugarbabe?

Skrevet
Sharky skrev, for 13 minutter siden:

Sikker? 
Kan du evt forveksle hende med Dark Sugarbabe?

Nej, det er de samme billeder hun plejer at bruge

https://annoncelight.dk/showad/443977

Kan egentlig godt være jeg tar fejl, men syntes det ligner hende

Redigeret af frisk fyr

Skrevet

Jeg har tidligere deltaget i GB med både Natasja og mulatkvinden i annoncen, så det er 2 forskellige. Savner også Natasja, sødere og frækkere væsen skal man lede længe efter.

Skrevet

Altså jeg ved det ikke med sikkerhed, men alt indikere at hun har lavet en hård opbremsning og stoppet: hjemmesiden og annoncen er væk, der er ikke lagt noget på fansly siden start december og hun har ikke været her på eller på telegram siden midt januar.

Om alt andet lige, så håber jeg, at hun er okay. 

Skrevet
McLovin skrev, den 14.2.2026 at 14:34:

Om alt andet lige, så håber jeg, at hun er okay. 

Ja alt andet lige, så har jeg haft mange dejlige stunder med skønne Natasja og det er helt klart hendes valg at stoppe hvis det er det hun har gjort og hun skylder ingen forklaring. Men når man som flere af os har nydt hendes dejlige væsen og holder af hende så håber jeg også hun er okay, og kom der et lille pip fra hende om at hun er stoppet og alt er fint ville det være dejligt

Skrevet
  • Author

Ja. Desværre stadig ikke hul igennem. 
Har andre haft held? 

• 2 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.