ToxicWaste 43 Skrevet for 7 timer siden Jeg synes, at der er mange mænd, der efterspørger og dyrker analsex med GP’erne. For en der ikke har prøvet det, og som ikke umiddelbart ser det som “spændende”, er der nogen, der kan forklare, hvorfor det er så fedt? Er det fascinationen, følelsen eller noget andet, der tænder dem ved analsex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1484 Skrevet for 7 timer siden Denne tråd handler om samme emne: https://www.eroguide.dk/forum/topic/148141-analsex/#comments 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinas mand 148 Skrevet for 4 timer siden ToxicWaste skrev, for 2 timer siden: Jeg synes, at der er mange mænd, der efterspørger og dyrker analsex med GP’erne. For en der ikke har prøvet det, og som ikke umiddelbart ser det som “spændende”, er der nogen, der kan forklare, hvorfor det er så fedt? Er det fascinationen, følelsen eller noget andet, der tænder dem ved analsex? Jeg tror det er fordi der ligger en skabsbøsse gemt i de mænd der efterspørger det. De har måske ikke helt taget springet endnu, men er på vej til det. 1 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 590 Skrevet for 3 timer siden For mange mænd handler fascinationen nok om en kombination af det helt sanselige og det mentale. Rent fysisk er der en anden form for modstand og tæthed, end man oplever ved almindelig sex, hvilket giver en meget intens stimulation, som mange finder ret afhængighedsskabende. Men det er sjældent kun det fysiske, der gør det fedt. Der er ofte en stærk psykologisk tænder i det, fordi det føles lidt mere vovet eller "ekstra". Der ligger også en stor bekræftelse i den tillid, det kræver af modparten; når en partner åbner op for noget så intimt, føles det som en særlig form for overgivelse og lyst til at udforske hinanden fuldt ud. Så for de fleste er det nok blandingen af den kontante fysiske følelse og den her lidt mere rå, intime spænding, der gør, at det rangerer højt på ønskelisten. Har generelt oplevet at de forskellige præferencer komme og gå i bølger. I en periode, oplevede jeg at se annoncer alle vegne med bdsm, kvinder der dominerede, pegging... Som blev afløst af gangbangs, som jeg stadig ser ofte... Og ja, nu er analsex det helt hotte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 69 Skrevet for 3 timer siden Tinas mand skrev, 1 time siden: Jeg tror det er fordi der ligger en skabsbøsse gemt i de mænd der efterspørger det. De har måske ikke helt taget springet endnu, men er på vej til det. Wow.. man kan nærmest høre din afsky når man læser din kommentar... Både til analsex, men nok også homoseksuelle. Det må have været godt for dig at komme af med den kommentar. Analsex behøver jo ikke nødvendigvis være lysten til at knalde med en anden mand. Det kan jo også forekomme mellem 2 kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 69 Skrevet for 2 timer siden Jeg tænker det er en del af både følelse og tankerne omkring det. Følelsen er, ofte, snæver.. i hvert fald mere snæver. Det er én ting. Én anden ting er tankerne.. fantasierne.. tidligere var det noget mere tabu belagt, og det i sig selv giver jo nogle mennesker én lyst til det. For mig har det et niveau af "dirty-ness" som "almindelig sex" ikke har. Det har også et snært af noget dominans over sig, noget dyrisk. Alt efter tempo og vildskab selvfølgelig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2741 Skrevet for 2 timer siden Tinas mand skrev, for 1 time siden: Jeg tror det er fordi der ligger en skabsbøsse gemt i de mænd der efterspørger det. De har måske ikke helt taget springet endnu, men er på vej til det. Det er nok det mindst indsigtsfulde jeg har læst i dag og jeg har også været på facebook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 474 Skrevet for 2 timer siden skraber7556 skrev, for 9 minutter siden: Wow.. man kan nærmest høre din afsky når man læser din kommentar... Både til analsex, men nok også homoseksuelle. Det må have været godt for dig at komme af med den kommentar. Analsex behøver jo ikke nødvendigvis være lysten til at knalde med en anden mand. Det kan jo også forekomme mellem 2 kvinder. Jeg har også svært ved at forstå tiltrækningen ved analsex. Jeg kunne også godt have tanken, at mænd, der dyrker analsex med kvinder, er tættere på at dyrke analsex med en mand end en mand, som ikke dyrker analsex. Men jeg ville nok ikke kalde dem skabsbøsser, og jeg er udmærket klar over, at jeg meget vel kan tage fejl. Jeg har som sagt også svært ved at forstå tiltrækningen ved analsex. Jeg har aldrig haft nogen som helst lyst til at dyrke analsex med de kvinder, jeg er sammen med. Når jeg kan pressen pikken op i hendes fisse, så er jeg fuldt tilfreds. Jeg har absolut intet behov for at pressen den op i røven på hende. Når jeg nu tænker efter, så er jeg nok en udpræget vaginaldreng. Jeg er heller ikke så vild med blowjobs. Ikke at det ikke er dejligt, men jeg vil 100 gange hellere have pikken op i hendes fisse end inde i hendes mund. Vi er alle forskellige. Nogen foretrækker munden, nogen foretrækker fissen og nogen foretrækker røven. Og nogen vil gerne det hele. Dem om det. Nyder de det med en villig partner, så er det jo helt fint. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 69 Skrevet for 2 timer siden ensomfyr skrev, for 33 minutter siden: Jeg har også svært ved at forstå tiltrækningen ved analsex. Jeg kunne også godt have tanken, at mænd, der dyrker analsex med kvinder, er tættere på at dyrke analsex med en mand end en mand, som ikke dyrker analsex. Men jeg ville nok ikke kalde dem skabsbøsser, og jeg er udmærket klar over, at jeg meget vel kan tage fejl. Jeg har som sagt også svært ved at forstå tiltrækningen ved analsex. Jeg har aldrig haft nogen som helst lyst til at dyrke analsex med de kvinder, jeg er sammen med. Når jeg kan pressen pikken op i hendes fisse, så er jeg fuldt tilfreds. Jeg har absolut intet behov for at pressen den op i røven på hende. Når jeg nu tænker efter, så er jeg nok en udpræget vaginaldreng. Jeg er heller ikke så vild med blowjobs. Ikke at det ikke er dejligt, men jeg vil 100 gange hellere have pikken op i hendes fisse end inde i hendes mund. Vi er alle forskellige. Nogen foretrækker munden, nogen foretrækker fissen og nogen foretrækker røven. Og nogen vil gerne det hele. Dem om det. Nyder de det med en villig partner, så er det jo helt fint. Ja præcis, vi behøver jo ikke alle kunne lide det samme. Og vi behøver ikke kunne forstå hinandens lyster. Nogle kan lide analsex, nogle kan lide fødder, nogle tænder på store bryster, nogen kan ikke fordrage at slikke en kvinde andre elsker det, nogen elsker gangbangs osv osv osv.. Det er godt at vi alle er forskellige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1558 Skrevet for 44 minutter siden Det kan undre mig at mænd der ikke selv er tiltrukket af analsex med kvinder spekulerer i og prøver at forklare hvorfor andre mænd er tiltrukket af det Jeg er 68 år og synes at kvinders numsehul er super interessant og meget sexet. Jeg har ikke behov for at vide hvorfor det er sådan, men jeg nyder at se det, slikke det og nusse med det. Jeg prøvede først sidste år at kneppe i anus på en dejlig fræk GP og det var naturligvis spændende og godt. Det var i doggy position og jeg opdagede at jeg på den måde manglede udsigten til de frække hul og muligheden for at nusse den med en fugtig finger mens jeg kneppede i vagina. Udsigten og berøringen er nok så vigtig at jeg nyder den mere end at kneppe den, så det bliver nok en engangs forestilling. Rent fysisk er der nok forskel fra pige til pige og fra mand til mand, men jeg følte det ikke bedre analt end jeg føler vaginalt. Men numsehullet er bare meget interessant og frækt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg