Hop til indhold

Hvordan kommer man over en narcissistisk kvinde og tager kontrollen tilbage?

Featured Replies

Skrevet
Probator skrev, for 6 minutter siden:

Narcisister er og bliver gift for sine omgivelser. Det er med, at holde sig væk så snart man ser tegn derpå.

Korrekt - og det er min sidste kommentar 

Skrevet
Probator skrev, for 4 timer siden:

Det er simpelthen fordi manipulationen kommer snigende.

Præcis.
I mit tilfælde, blev det sløret som forelskelse.
Forelskede mennesker har jo lov til at være ret selvcentrerede og desperate. Især de unnge. Det hører nærmest med.
Og så blev jeg fanget i det.
Hun brugte skam som våben, det er vist meget almindeligt.
'Jeg var for mærkelig'.
Jeg var et 'dårligt menneske hvis hun ikke fik det præcis som hun ville have det (for vi 'elskede jo hinanden' ... )'
Og jeg var et nemt offer, fordi min sociale selvtillid og erfaring var meget begrænset .. 
At jeg var gået halvhjertet ind i forholdet, gav hende jo kun yderligere påskud ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
Mook skrev, for 18 timer siden:

Altså, hvis du læser det hele hvad jeg skriver, er der ikke kun “ærlighed” mit skriv var både tillid, tryghed, respekt og åben kommunikation, og hvis to personer kan ikke bruge de ting her i forhold så kommer man jo ikke længe med forholdet. A turning point in the history of this, er hvorfor man skal vente længe før man kan tage en beslutning :) - men det var jo bare min mening 

Jeg læste det hele. Ændrer ikke på, at ens egen adfærd ikke ændrer noget på en sådan types adfærd. Og Probator skriver det så fint der kommer snigende. Du bebrejder offeret. Hvorfor smutter en der er udsat for fysisk vold ikke første gang det sker?  Psykisk vold er faktisk endnu sværere. For de får ofte en til at tvivle på sig selv. Som en der har prøvet det, det er på ingen måde nemt. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.