Nora Sommer 16 Skrevet 24. Januar Hej derude Noget jeg er nysgerrig på.. Hvad gør du som mand, der for første gang kontakter en gp du ikke kender, for at fremstå seriøs og reel? Jeg kan se det har været et emne herinde det her med at blive brændt af, og jeg har da også selv oplevet det. Ved nogle henvendelser lyser useriøsiteten bare ud af, synes jeg, og derfor er jeg blevet bedre til at sortere. Derfor er jeg nysgerrig på hvad du gør som mand for at være sikker på ikke at falde i netop dén kategori, hvis det overhovedet er noget du tænker over? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 675 Skrevet 24. Januar Når jeg kontakter en pige (første gang eller ved genbesøg) sørger jeg altid for at have læst annoncen grundigt, så jeg ikke spørger om ting som ikke er på menuen eller lignende. Jeg giver kort information om mig selv, altid inklusive alder og nationalitet. I beskeden efterspørger jeg konkret tidspunkt og varighed af aftalen, samt mulige alternative tidspunkter vi kan mødes, hvis førstevalget ikke er en mulighed. Er det en henvendelse til en pige jeg har besøgt i forvejen, skriver jeg ofte at vi har truffet hinanden tidligere (nævner evt. stedet) og at det var en god oplevelse for mig. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1113 Skrevet 24. Januar Først læser jeg hele annoncen og hvis det er særlige ord eller andet man skal sende i sit svar så gør jeg naturligvis det. Der udover er jeg kort og præcis, både omkring service, tidspunkt og beskrivelse af mig selv. Og skal jeg være særlig seriøs så opgiver jeg mit eroguide navn. Så kan vedkommende evt så hvad for en type jeg er. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 971 Skrevet 24. Januar (edited) Gør og gør?? Jeg skriver til dig og får priser og ydelser og svar på om du er ledig. Hvis de ting er i orden, så får jeg en adresse og ud fra den skriver jeg så, at jeg kommer kl 17.00 og om det er i orden. Enkelte gange driller trafikken eller der kommer noget andet i vejen. Så skiver man til pige, at man ikke kommer eller at man er 5 min forsinket. Typisk plejer jeg at være i området 10-15 min før aftalt tid, så man ikke skal ankomme vildt stresset. Herovre kan det godt være svært at finde en parkeringsplads. Og når tiden er der, så går man over og ringer på eller sender en sms med, at man er ved døren nu. jeg ved ikke, hvordan jeg skulle virke mere eller mindre seriøs. Jeg ville heller aldrig begynde, at diskutere priser og ydelser med dig Og når jeg nu er færdig med at rose mig selv, så tror jeg gerne, at der er mænd, som skriver flere dage i forvejen (baseret på anmeldelser herinde) og de kan sikkert være rimeligt irriterende. Måske skulle du (hvis du ikke allerede gør det) vente med at sende adressen til du har en fast aftale. herovre kan du skrive til en pige "er du ledig i øjeblikket?" - "Ja det er jeg - adressen er vestergade 27". Redigeret 24. Januar af anmelder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 243 Skrevet 24. Januar intet absolut intet er hun ikke interesseret kan hun lade vær med og svare, jeg tænker ikke dem der ditcher en aftale er nemme og gennemskue sprøger hun om noget svarer jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nora Sommer 16 Skrevet 24. Januar Bigstok skrev, for 5 minutter siden: I beskeden efterspørger jeg konkret Vil ikke citere hele svaret for det bliver folk sure over Men god stil! Flere som dig tak 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nora Sommer 16 Skrevet 24. Januar Hr Lille Niels skrev, for 6 minutter siden: Så kan vedkommende evt så hvad for en type jeg er. Det synes jeg er en mega god idé. Jo mere gennemsigtighed jo bedre, og jo mere tryg føler man sig som pige 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 150 Skrevet 24. Januar meget i stil med det de andre har svaret… alstså en kort beskrivelse af mig selv, også lidt om mine værdier så jeg gør hvad jeg kan for at hun skal føle sig tryg. At diskretion også er vigtigt for mig da jeg værner meget om mit privatliv og at hun derfor ikke må kontakte mig uden aftale bagefter. At jeg respekterer hendes grænser og derfor gerne vil være helt sikker på at hun tilbyder x eller y. Udover det - specifikt hvad jeg ønsker og hvad jeg godt kan li så jeg får det optimale ud af det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 588 Skrevet 24. Januar Jeg læser annoncen igennem. Hvis hun eksplicit skriver at jeg skal indkludere navn, nationalitet, højde, drøjde etc etc. så gør jeg det. Men det er kun ved annoncer som jeg selv oplever som fyldestgørende: nyere billeder, priser og hvad der er inkluderet og hvor jeg virkelig gerne vil møde hende. Omvendt hvis jeg vurdere at kvinden ikke har en fyldestgørende annonce: nyere retvisende billeder, ledighed, priser, hvad der er inkluderet, så giver jeg heller ikke noget af mig selv i første besked. Som regel får jeg et copy / paste svar retur med en restaurant menu af en masse tillægsydelser. Min lyst til at bruge min tid, energi og penge er væk som dug fra solen. Og så vil jeg hellere fremstå som dybt useriøs end at ha delt alt for mange personoplysninger om mig selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet 24. Januar Jeg gør egentlig ikke noget. Og dog, hvis det er en lille petit pige, så skriver jeg lidt om min højde og drøjde. Det sker, at jeg skriver, at hun fx ser godt ud. Hvis det er genbesøg, så skriver jeg måske, at det sidste besøg var lækkert eller, at jeg har lyst til hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hjorten 52 Skrevet 24. Januar Ikke meget kort og præcis besked med normalt indeholdende service/priser hvis ikke beskrevet og min egen data + mødetidspunkt nogle gange dagen før, hvis mødet skal være formiddag dagen efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 518 Skrevet 24. Januar (edited) Jeg præsenterer mig altid lige kort. Navn, alder, kropsbygning og et par yderligere adjektiver om mig som person. Derudover spørger jeg, om hun har tid en time kl xxx. Og ønsker hende en dejlig dag. Jeg sørger altid for, at hun ikke behøver at spørge om yderligere, men blot kan bekræfte eller afslå. Det gør det nemt for hende at svare ja Hvis der er noget ekstra jeg kunne tænke mig eller der handler om at tilfredsstille en eller anden specifik fetish/lyst, så nævner jeg altid dette i beskeden også, så hun kan forholde sig til, om det ligger inden for, hvad hun kan tilbyde. Har jeg besøgt hende før, antager jeg som regel, at hun har gemt mit nummer, og sparer gerne præsentationen. Måske en lille sød/sjov/drillende besked også afhængig af vores tidligere relation. Måske en lille reference til sidste besøg eller noget vi har grinet af eller snakket om. Humor og lethed er en del af min person, og det bliver altid godt modtaget at være personlig og lige til. Det hjælper hende også til at huske mig, hvilket jeg er overrasket over faktisk ofte er tilfældet. Tager I noter?? Jeg plejer altid at skrive fra mit rigtige nummer og bruger mit rigtige navn. Måske uforsigtigt, men jeg tænker at det er et plus, at det navn jeg præsenterer mig med, matcher det, hun kan finde på MobilePay. Jeg får stort set altid svar. Hvis ikke bekræftende, så med forslag til andet tidspunkt. Jeg kan finde på at sende en kort tak efter besøget, hvis jeg har fornemmelsen af, at det er ok. Men ikke noget vedholdende skriveri. Redigeret 24. Januar af snakie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 596 Skrevet 24. Januar Overholder mine aftale ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 428 Skrevet 24. Januar gøffe skrev, for 3 timer siden: intet absolut intet er hun ikke interesseret kan hun lade vær med og svare, jeg tænker ikke dem der ditcher en aftale er nemme og gennemskue sprøger hun om noget svarer jeg De fleste useriøse kan man godt gennemskue på deres måde at skrive på o.l. tænker de fleste GP’er er interreseret hvis manden virker seriøs. du kan selvfølgelig sagtens være ligeglad med om du fremstår seriøs, men så risikere du også bare at gå glip af svar fra kvinder der ellers havde været interesseret hvis du havde gidet at gøre dig umage. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 24. Januar (edited) Jeg vil typisk skrive en besked i stil med følgende på et sprog, som hun forhåbentlig forstår: Hej XXX. Jeg har set din annonce på xxxxx.dk og synes, du ser sexet ud. Jeg er en dansk mand på XX år, som er i København i aften. Jeg håber, at vi måske kunne mødes. Jeg søger 1 times hygge med blid sex, kys og kram. Tidspunktet vil være efter kl. 20. Lad mig høre, hvad du tilbyder, og hvad du skal have for det. Mvh. NAVN. Nogle gange får jeg svar - og andre gange hører jeg intet. Sådan er det. Redigeret 24. Januar af ensomfyr 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 24. Januar ensomfyr skrev, for 28 minutter siden: Jeg vil typisk skrive en besked i stil med følgende på et sprog, som hun forhåbentlig forstår: Hej XXX. Jeg har set din annonce på xxxxx.dk og synes, du ser sexet ud. Jeg er en dansk mand på XX år, som er i København i aften. Jeg håber, at vi måske kunne mødes. Jeg søger 1 times hygge med blid sex, kys og kram. Tidspunktet vil være efter kl. 20. Lad mig høre, hvad du tilbyder, og hvad du skal have for det. Mvh. NAVN. Nogle gange får jeg svar - og andre gange hører jeg intet. Sådan er det. Og som andre skriver, så læser jeg også grundigt annoncen inden jeg skriver. Så ovenstående er i høj grad "i stil med", for det vil afhænge af annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miley_for_pleasure 438 Skrevet 24. Januar gøffe skrev, for 7 timer siden: intet absolut intet er hun ikke interesseret kan hun lade vær med og svare, jeg tænker ikke dem der ditcher en aftale er nemme og gennemskue sprøger hun om noget svarer jeg Hvordan kan man gøre intet? Så du er en af dem som bare skriver “hej” og forventer et svar, eller ? :D 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miley_for_pleasure 438 Skrevet 24. Januar ensomfyr skrev, for 1 time siden: Jeg vil typisk skrive en besked i stil med følgende på et sprog, som hun forhåbentlig forstår: Hej XXX. Jeg har set din annonce på xxxxx.dk og synes, du ser sexet ud. Jeg er en dansk mand på XX år, som er i København i aften. Jeg håber, at vi måske kunne mødes. Jeg søger 1 times hygge med blid sex, kys og kram. Tidspunktet vil være efter kl. 20. Lad mig høre, hvad du tilbyder, og hvad du skal have for det. Mvh. NAVN. Nogle gange får jeg svar - og andre gange hører jeg intet. Sådan er det. Jeg synes du skriver det på en rigtig fin måde :) jeg taler selvfølgelig kun for mig selv, men hvis jeg er travl , så ser jeg ikke mine beskeder før flere dage efter , da jeg typisk kun har min telefon tændt få dage før vagt. Og så synes jeg ikke rigtig man kan tillade sig at skrive , 3-5 dage efter, når man så tænder telefonen igen :’D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 810 Skrevet 25. Januar Nu er mit jagtterritorie ikke annoncer og telefoner. Køber hende et par lady drinks, snakker, spørger, joker, flirter alt i mens jeg forsøger at vifte dampen fra hendes e-cig/puffbar væk (fuck jeg hader de stinkepinde). Ja faktisk ikke anderledes end hvis det havde været en tilfældig tirsdag på den lokale knejpe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 428 Skrevet 25. Januar (edited) Det er super vigtigt for jer selv at i gør jer umage, hvis i vil have svar.For jeg tænker, at der er andre som jeg selv, der har mange ubesvaret mails liggende. Det lyder heldigvis til de fleste har fanget, at det er nødvendigt hvis man vil have svar. en første mail bør som minimum indholde: Hvilke ydelser du ønsker hvornår du ønsker dem ellerspørgsmål om hvornår GP kan samt dine egne muligheder mailen må også meget gerne indeholde: alder + nationalitet Mere uddybende lyster/spørgsmål til GP’s ydelser (på en neutral måde - ikke en cybersex måde) det er desuden også vigtigt at man afslutter aftalen ordentligt. Har oplevet nogle spørger om en tid og jeg så skriver at det er muligt den dag, og så svare de først efter et par dage og bekræfter tiden. Jeg holder ikke på en tid før den er bekræftet, så den er højst sandsynligt røget i mellemtiden.. det virker useriøst for mig. ting der får mig til at tvivle på seriøsitet: prale med penge udstyr - man må dog gerne sobert nævne den er stor i forhold til anal, men det skal ikke være på en pralende måde spørge op ting der tydeligt står i min annonce spørger om tider der ligger udenfor de tidsrammer jeg har skrevet at jeg kan Meget langsom om at svarer spørger om de samme ting ikke læser ordentlig hvad jeg skriver Hvis første mail er sendt om natten fortælle hvor meget du gerne vil kneppe mig osv. mails jeg aldrig besvarer: intetsigende mails som hej Du fandme fræk kan jeg kneppe dig? må jeg se flere billeder? er du liderlig? spørger om ting der står i min annonce at jeg ikke tilbyder osv. Redigeret 25. Januar af Pink Peach 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 25. Januar Pink Peach skrev, 1 time siden: ting der får mig til at tvivle på seriøsitet: Meget langsom om at svarer Hvis første mail er sendt om natten Jeg er nok ikke altid så hurtig til at svare. Det skyldes, at jeg nok typisk skriver til glædespigen om formiddagen, hvor jeg ønsker et møde ved 9-tiden om aftenen. I løbet af dagen er jeg på arbejde og har derfor kun mulighed for lige at snakke i spise og tissepauser. Så her kan der godt gå et stykke tid mellem jeg er på telefonen. Nogle gange har jeg skrevet, at jeg svarer langsom, da jeg er på arbejde, så de ved det. Hvad er der galt i at skrive om natten? Jeg kunne godt se mig selv sidde kl. 2 om natten og kigge på annoncer og gerne vil finde en til næste aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 428 Skrevet 25. Januar (edited) ensomfyr skrev, for 43 minutter siden: Jeg er nok ikke altid så hurtig til at svare. Det skyldes, at jeg nok typisk skriver til glædespigen om formiddagen, hvor jeg ønsker et møde ved 9-tiden om aftenen. I løbet af dagen er jeg på arbejde og har derfor kun mulighed for lige at snakke i spise og tissepauser. Så her kan der godt gå et stykke tid mellem jeg er på telefonen. Nogle gange har jeg skrevet, at jeg svarer langsom, da jeg er på arbejde, så de ved det. Hvad er der galt i at skrive om natten? Jeg kunne godt se mig selv sidde kl. 2 om natten og kigge på annoncer og gerne vil finde en til næste aften. Langsom om at svare er også et vidt begreb. Hvis aftalen er indgået har det mindre betydning, men er man ved at indgå en aftale kan jeg ikke holde på tiden fordi vedkommende er 3 timer eller 3 dage om at svare. Det afhænger selvfølgelig af hvor langt ude i fremtiden at aftalen skulle ske. - det er en rigtig god idé at gøre opmærksom på at man svarer langsom. Rigtig mange af de useriøse stopper jo bare med at svare midt i en samtale, så er vi ved at aftale en tid til om 6 timer og jeg ikke høre noget i tre timer, så tænker jeg vedkommende alligevel ikke var interesseret. de fleste mails der bliver sendt om natten er fra useriøse typer, enten er de fulde eller også sider de med pikken i hånden og er liderlige. Dagen efter er det overstået og man høre aldrig mere fra dem. - jeg er godt klar over at det ikke gælder alle, så det afhænger selvfølgelig også meget af hvad der står i mailen. Men det får altid mig til at være skeptisk fra start hvis den er modtaget om natten. det er ca 10% af de mails jeg får der ender med en aftale. Ud af de resterende 90% stopper ca 90% med at svarer. De sidste 10% indgår en aftale men aflyser hvor de skulle have bekræftet. Jeg har været rimelig forskånet fra dem der bare ikke dukker op. men det gør jo at man begynder at genkende mønstre med de useriøse og min mavefornemlelse holder næsten altid stik. Redigeret 25. Januar af Pink Peach 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Usædvanlige 25 Skrevet 25. Januar Hej alle Jeg synes, det er et virkelig godt emne. Jeg har kun besøgt 1 GP til dato, og jeg var meget i tvivl om hvordan jeg skulle kontakte hende. Det tog også lang tid for mig at beslutte mig for at gøre det. Jeg er ret genert og kommet ud af et meget langt forhold, så jeg er nok ret rusten i det med hvordan man kontakter det modsatte køn. Derfor var det vigtigt for mig at kunne kommunikere lidt frem og tilbage inden, men så er der jo netop det dilemma at man fremstår useriøs. Jeg er ikke typen der er meget direkte, og jeg må indrømme at det med at skrive sammen inden, også var en stor del af "forspillet" for mig, og gjorde at jeg kunne glæde mig endnu mere, og bygge op til selve mødet. Det er også vigtigt for mig at mærke GP´erens personlighed og jeg er nok en der tænder på en kvinde der er meget sød. Men jeg er jo også bevidst om, at det er GP´erens tid som man jo skal respektere. Så for mig er det et dilemma. Tak for at tage emnet op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 25. Januar Pink Peach skrev, 1 time siden: Langsom om at svare er også et vidt begreb. Hvis aftalen er indgået har det mindre betydning, men er man ved at indgå en aftale kan jeg ikke holde på tiden fordi vedkommende er 3 timer eller 3 dage om at svare. Det afhænger selvfølgelig af hvor langt ude i fremtiden at aftalen skulle ske. - det er en rigtig god idé at gøre opmærksom på at man svarer langsom. Rigtig mange af de useriøse stopper jo bare med at svare midt i en samtale, så er vi ved at aftale en tid til om 6 timer og jeg ikke høre noget i tre timer, så tænker jeg vedkommende alligevel ikke var interesseret. de fleste mails der bliver sendt om natten er fra useriøse typer, enten er de fulde eller også sider de med pikken i hånden og er liderlige. Dagen efter er det overstået og man høre aldrig mere fra dem. - jeg er godt klar over at det ikke gælder alle, så det afhænger selvfølgelig også meget af hvad der står i mailen. Men det får altid mig til at være skeptisk fra start hvis den er modtaget om natten. det er ca 10% af de mails jeg får der ender med en aftale. Ud af de resterende 90% stopper ca 90% med at svarer. De sidste 10% indgår en aftale men aflyser hvor de skulle have bekræftet. Jeg har været rimelig forskånet fra dem der bare ikke dukker op. men det gør jo at man begynder at genkende mønstre med de useriøse og min mavefornemlelse holder næsten altid stik. Det er jo lidt spændende at høre det fra den anden side. Jeg har som person lidt svært ved at forstå, at alle de useriøse gider bruge tid på det. Jeg ved da godt, at jeg vel typisk har været i kontakt med 5 glædespiger for hver aftale, der indgås. Så får jeg enten ikke svar, eller også tilbyder de ikke helt det, jeg efterlyser. Så det kan da også godt være, at de synes, at jeg er useriøs, når det ikke ender med en aftale. Eftersom jeg indimellem kan være lidt langsom om at svare, så har jeg bestemt heller ikke nogen forventning om, at de holder en tid til mig. Den, der først får lavet en aftale, har aftalen. Så må jeg finde et andet tidspunkt eller en anden glædespige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 675 Skrevet 25. Januar Pink Peach skrev, 1 time siden: det er ca 10% af de mails jeg får der ender med en aftale Det lyder godt nok voldsomt. Men desværre ikke helt overraskende sammenlignet med hvad jeg har hørt fra nogle af de piger jeg besøger. For mit vedkommende er det stik modsat. Jeg får en aftale med 95% af de GP'er jeg kontakter. Jeg bruger en del tid på at researche og udvælge min "date", så jeg er aldrig i tvivl om at jeg vil besøge hende jeg kontakter. Jeg skriver typisk på selve dagen 2-8 timer før det ønskede klokkeslet. Det glipper kun, hvis jeg ikke får svar eller hvis jeg får svar tilbage at hun ikke har tid og vi ikke kan finde et alternativt tidspunkt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg